Vaimo 50+ Minä 55+ Vaimolle tuli vahdevuodet. Hänelle tuli kovat seksihimot!
On hankittu kaikenlaisia seksivälineitä monen kokoisija ja näköisijä.
Itse pystyn kerran päivässä naimaan ja sitten on leluleikkejä yms…
Mutta nyt haluis naida muitten miesten kanssa.
Kannattaako ottaa joku panija mukaan ja mistähän sellainen löytyisi. Ollaan Pks seudulta.
Miten olette hoitanut asian. Toivoisin kohtalon tovereilta vinkkejä.
Voikohan tämmöinen tilanne mennä ohi ja halut normalisoitua. Vaimo on kivannäköinen ja sillä on nätti pylly niin että varmaan seuraa löytyy ulkonäön puolesta.
Ollaan aina harrastettu seksiä säännöllisesti mutta nyt halut on todella kovat!
Vaimolla vaihdevuodet
4
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Ehkä helpoin kokeilupaikka on laiva
Siellä saa helposti mies seuraa ja on miesporukoita
Kannattaa antaa siellä kokeilla vierasta munaa niin tietää että onko se hyvä idea ja jos on niin siellä kannattaa käydä
Yleensä sen voi siellä hoitaa fixusti niin ei tuu turhia puheita. Aina kaupungissa joku kuulee tai näkee ja alkaa puhua! - Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Sinähän tuon ittestäs tiedät. Eikö kirjoitustaitosi riitä enempää kertomaan muuta.
- Anonyymi
Wanhusnaisilla himot ovat poissa, loppu, lopullisesti.
Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext (ilmainen) Katso ainakin himograafi, Figure 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158