Moi, olisin kiinnostunut kokeilemaan seksiä rahaa vastaan. Olen siis 20v nätti nainen ja ajatus jotenkin kiinnostaa erittäin paljon, sillä pidän paljon seksksä ja rahasta sekä haluan tälläisen kokemuksen.
Seksiä rahaa vastaan
38
547
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin olet
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Oon Espoosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon Espoosta.
Kiinnosta olen myös espoosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon Espoosta.
Kerro ap rohkeasti itsestäsi enemmänkin suoraan osoitteeseen sponsoringfinland (at) gmailpistecom niin jatketaan sitä kautta ja pääset kokeilemaankin kaikenlaista mitä ikinä haluatkaan kokea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Tietenkin spede olet siellä buaahaa.
- Anonyymi
Olisi varmaan hyvä mainita mistäpäin olet?🤔
- Anonyymi
Laita vielä kerran mistä,jäi epäselväksi..
- Anonyymi
Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen? Ihan sama mistäpäin olet.
- Anonyymi
Paino 46kg, pituus 155, pitkät tummat hiukset, löytyy 2 pientä tatuointia ja 8 lävistystä jos korvakorut lasketaan mukaan. Kengän koko on 36 ja joo oon nainen ja aina ollutkin😊🤣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paino 46kg, pituus 155, pitkät tummat hiukset, löytyy 2 pientä tatuointia ja 8 lävistystä jos korvakorut lasketaan mukaan. Kengän koko on 36 ja joo oon nainen ja aina ollutkin😊🤣.
Hengästyttävän erinomainen BMI. Jos tatska tisussa, pakarassa, kasvoissa, kaulalla, selässä, niin en ole kiinnostunut, enintään euron kokoiset kyljissä tai raajoissa ehkä siedän. Veloitukseni on 1 snt/vrk, Helsingissä, nouto ja palautus sisältyy hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ap rohkeasti itsestäsi enemmänkin suoraan osoitteeseen sponsoringfinland (at) gmailpistecom niin jatketaan sitä kautta ja pääset kokeilemaankin kaikenlaista mitä ikinä haluatkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako persepanoa?
Anonyymi kirjoitti:
jes
- Anonyymi
Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen? Ei väliä mistä päin olet.
- Anonyymi
Sellanen sadan kilon siika spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Noin voi käydä, että 5 minuutissa sivu ei päivity. Uusi ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen sadan kilon siika spede niuvanniemestä buaahaa
Niinhän sä sitten olet. Entäs sitten ketä kiinnostaa niuvanniemen spedeilijä.
- Anonyymi
Olet rämesika buaahaa
- Anonyymi
Onko se Rauno-Rämesika kun siellä vinkuu?🤗
- Anonyymi
Sinähän tuon voit vain ittestäs tietää. Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tuon voit vain ittestäs tietää. Mitäs olet hähähää
Ei kyllä se on ihan buaahaa spede ja niuvanniemeltä.
- Anonyymi
Kjäh kjäh kjäh Mitäs buaahaa olet kjäh kjäh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä se on ihan buaahaa spede ja niuvanniemeltä.
Tää spede kyllä kirjoittelee ja vastailee itselleen..Huvinsa kullakin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää spede kyllä kirjoittelee ja vastailee itselleen..Huvinsa kullakin..
Mitäs vastailet hähähää
- Anonyymi
Mitäs olet rämesika buaahaa tuon tiedät itsestäsi.
- Anonyymi
Älä pilaa itseäsi ihmisenä. Jo pelkästään se, että olet vapaamielinen saattaa tehdä sen ettet myöhemmin pysty enää kestävään parisuhteeseen. Ymmärrän kyllä, että kokemuksia pitää olla sillä niistä oppii. Ymmärrän, että parisuhteen aikanakanakin voi olla rakastaja, mutta kaiken määrälläkin on rajansa, saati, että siihen liittyy raha.
Kun itse on elänyt aikaa jolloin ei ollut nettiä kaikkineen juttuineen ja kännykkää miettii miten asiat on.
T: yli kaksi kertaa vanhempi mies joka tietää asioista.- Anonyymi
Sinä äidin piloille lellitty pikkupoikarunkkariluuseri pysyt nyt ihan hiljaa vaan rahat se on tässäkin tapauksessa se joka puhuu ja kiinnostaa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä äidin piloille lellitty pikkupoikarunkkariluuseri pysyt nyt ihan hiljaa vaan rahat se on tässäkin tapauksessa se joka puhuu ja kiinnostaa.
Aplaita viestiä. kik..rediioo
paljonko pyydät - Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi tuosta asiasta, että miettiä sinne tulevaisuuteen, missä kunnossa sitten on henkisesti, jos alkaa tuohon leikkiin. Joskus 90-luvulla oli näitä irtosuhteita, missä seksi ja viina lähinnä ne yhdistävät asiat. Jos ne jollekin riittää, niin... Meno oli varsin villiä sängyn puolella, mutta eräskin nainen ilmoitti, ettei pysty vakavaan suhteeseen, kun on mennyt rikki ihmisenä. Pelkällä seksillä taas ei siinä arjessa mennä, mitä on enemmän, kuin juhlaa. Ymmärrän kyllä, kun hormonit hyrrää (luonnollista), että läheisyyttä kaipaa ja muutakin siihen. t:59v mies
- Anonyymi
Moi, Jännittävä ihana kokemus varmaan tuollaisesta.Kiehtova ajatus jota olen fantasioinut. Olemalla yhteydessä voisimme kesksutella privaatisti asiasta. t
- Anonyymi
Hei
Laita viestiä niin sovitaan jatkosta.
Kieliherra(a)meiliboxi.fi Moi haluaisin tutustua sunkanssa sopiko hinta tavata kirjoitta mista tavata.
- Anonyymi
En halua sun KELA rahojasi vedä käteen.
Moi ei kela raha mita sina puit olen aina työssa minulle työta en tykkan laiska ihminen olen ahkera työssa mukava rehellinen hauska mies ei työton olen aina työssa.
- Anonyymi
Tapansa kullakin pilata itsetuntonsa mu onnea
https://youtube.com/shorts/cEzG63an8Js?si=9yWzd2GNWgF8BZSL - Anonyymi
Minäkin olen huomannut että joku nimittelee täällä toisia kommentoija å"Spedeksi", kertoo juttujaan asioista, joista ei tledä yhtään mitään.
En ole huomannut että tämä spedettelijä olisi kommentoinut varsinaisesta seksistä tälle palstalle.
Spedettelijä !
Kerro joku oma seksikokemuksesi - jos sellaisia sulla on !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045