Olen 40v bi seksuaali ja tykkään myös tyttöillä. Mulle kävisi kaikenlainen seksi kaikkien kanssa. Tässä vain pohdiskelen että kuinka huvin voisi kääntää myös hyödyksi. Etelä-savosta olen.
Oiskohan mies horolle käyttöä?
4
437
Vastaukset
- Anonyymi
Uuuhh.. kuulostat kuumalta tapaukselta. Kerro ja kuvaile vähän itseäs.. ulkonäköä laittautuneena ym. Onko sulla kokemusta miesten välisestä seksistä ja seksistä tyttönä? Heräsi kiima kun luin viestisi, t:vanhempi mies.
- Anonyymi
Tässä on asiallinen, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Minä lupaan kunnioittaa sinua ja suudella sinun pehvaa.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta - Anonyymi
Heinolassa jyrää ota yhteys Rane setään!
No eihän siinä mitään "pahaa ole tapahtunut"?
Ainakaan ei trollia voi yrittämisen puutteesta syyttää!
Trollaus palstoilla eri foorumeilla on ollut niin ahkeraa että se ansaitsee PAPUKAIJAMERKIN!!!
Eikä tää setä ole ainoa joka etsii väärällä foorumilla seuraa, ja vääröllä tavalla - kun siihen on ihan omat ja helpommatkin keinot eli sivut somessa! Jopa maksuttomia kanavia löytyy!
Ensinnä oikeampi sille olisi HETERO-SIVUSTO SUOMI24:LLÄ.
Mutta mikä ihme on että vain tämä "homo yms." sivusto on sen kohteena!? - Anonyymi
170/85/13 kokoinen alistuva mies olis vailla toista miestä.. olis mukava polvistua miehen etee ja ottaa se suuhun loppuu asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1878075Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.55579Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1465571Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1684416Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi123047Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y742904Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172657- 2892538
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1482418Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5862242