Olen 40v bi seksuaali ja tykkään myös tyttöillä. Mulle kävisi kaikenlainen seksi kaikkien kanssa. Tässä vain pohdiskelen että kuinka huvin voisi kääntää myös hyödyksi. Etelä-savosta olen.
Oiskohan mies horolle käyttöä?
9
537
Vastaukset
- Anonyymi
Uuuhh.. kuulostat kuumalta tapaukselta. Kerro ja kuvaile vähän itseäs.. ulkonäköä laittautuneena ym. Onko sulla kokemusta miesten välisestä seksistä ja seksistä tyttönä? Heräsi kiima kun luin viestisi, t:vanhempi mies.
- Anonyymi00008
Sellanen spede niuvanniemen suljetulta joka päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi
Tässä on asiallinen, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Minä lupaan kunnioittaa sinua ja suudella sinun pehvaa.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta- Anonyymi00009
Näin feikkaa heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi
Heinolassa jyrää ota yhteys Rane setään!
No eihän siinä mitään "pahaa ole tapahtunut"?
Ainakaan ei trollia voi yrittämisen puutteesta syyttää!
Trollaus palstoilla eri foorumeilla on ollut niin ahkeraa että se ansaitsee PAPUKAIJAMERKIN!!!
Eikä tää setä ole ainoa joka etsii väärällä foorumilla seuraa, ja vääröllä tavalla - kun siihen on ihan omat ja helpommatkin keinot eli sivut somessa! Jopa maksuttomia kanavia löytyy!
Ensinnä oikeampi sille olisi HETERO-SIVUSTO SUOMI24:LLÄ.
Mutta mikä ihme on että vain tämä "homo yms." sivusto on sen kohteena!? - Anonyymi
170/85/13 kokoinen alistuva mies olis vailla toista miestä.. olis mukava polvistua miehen etee ja ottaa se suuhun loppuu asti
- Anonyymi00006
Melkein kaikkea on tullut kokeiltua, mutta tuo on kokematta. Naishuorille en enää pääse, joten olisiko tässä ratkaisu puutteeseen. Tuleppa juttelemaan Seksisaitille ja etsi sieltä nimimerkki velihopea. Sovitaan treffit
- Anonyymi00013UUSI
🤮🤮🤮
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254935Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504740Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2094711Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184551Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133640Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192344Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32118- 661637
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241444- 1851191