XC60 vm. 2018 takaluukku avautuu ja sulkeutuu itsestään

Anonyymi-ap

Nyt taas alkoi sama vaiva eli takaluukku pihalla seisoessa alkoi avatua ja n. 20 sek. kulutta sulkeutui itsestään. Sama juttu oli ovet laitettu lukkoon tai ei. Tätä jatkui koko ajan n. vartin, kunnes lähdin ajamaan jolloin luukku sentään pysyi kiinni. Uudelleen pysäköitäessä vika loppui, kunnes alkoi n. tunnin päästä uudestaan. Missä vika lienee ? Jos nyt seisoo koko yön tallissa ja tekee samaa niin eikös se saata tyhjentää akun ?

Tässä autossa on ollut muutakin vikaa koko ajan, nyt mm. välillä valittaa, että moottoriöljy vaatii huollon ja viestissä lukee 'liikaa öljyä lisätty'. No en ole itse mitään itse lisännyt, viimeksi laitettu öljyä maaliskuussa huollossa.

Tälläinen +60 v. naisihminen ei uskalla ajatellakaan mitään sähköauton hankintaa kun jo tässä autossa on koko ajan ilmeisesti sähköistyksestä aiheutuneita vikoja.

Kiitos kommenteista !

8

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuossa ole mitään yhteyttä sähköautoihin, kaikissa vähänkin uudemmissa on paljon sähkölaitteita. Kannattaa viedä auto osaavalle korjaamolle ja jos et tunne varmasti osaavaa liikettä, niin merkkiliikkeen huolto on varmasti paras kaikessa.

• Anonyymi

Karvoja tietysti luukun välissä ja kuiva lukkopesä.

• Anonyymi

Mitään ei ole luukun välissä,, lukkopesästä en sen sijaan tiedä. Missä se on ? Miten se sitten voidellaan ?

T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään ei ole luukun välissä,, lukkopesästä en sen sijaan tiedä. Missä se on ? Miten se sitten voidellaan ?

T. Aloittaja

Lopeta jo heti alkuunsa tuo leikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo heti alkuunsa tuo leikki.

Anteeksi mitä tarkoitat ? Miksi kirjoittelet ihan joutavuuksia kun kyse on ihan oikeasta asiasta ja ongelmasta minulla ? En ole koulutukseltani autonasentaja enkä muutenkaan mikään tekninen ihminen, mutta odotin saavani tältä palstalta edes jotain asiallisia kommentteja. Alku ei näytä lupaavalta. ..

T. Aloittaja

• Anonyymi

se on ominaisuus ei vika

• Anonyymi

Haukottelee. Sillä on vaan tylsää. Ajele vähän enemmän siitä se tykkää.

• Anonyymi

Öljypinta saattaa nousta jos ajaa hyvin lyhyitä matkoja pitkiä useita kuukausia. Jokaisessa auton käynnistyksessä pääsee hiukan bensaa ohi männänrenkaiden öljyn joukkoon, mikä lisää tilavuutta. Jos auto ilmoittaa, että öljylaatikossa on liikaa tavaraa, tule vaihtaa puhtaat öljyt tilalle. Ongelma poistuu myös, jos tekee niin pitkän ajolenkin, että bensat haihtuvat öljystä pois. Auton moottorin kannalta on parempi kuitenkin hankkia uudet öljyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe