Itsehän harrastan tätä, joskus jopa etukäteen. On huono tapa pohtia miljoonia mahdollisuuksia etukäteen ja tehdä suunnitelmia niiden varalle.
Sorrutko koskaan asioiden ja tapahtumien ylianalysointiin?
7
211
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa ja usein :(
- Anonyymi
Kyllä. Olen pyrkinyt sitä kuitenkin tietoisesti vähentämään, koska se kuluttaa aivan liikaa voimavaroja elämästä nauttimisesta.
Joskus onnistuu, joskus ei!
Asioihin joihin en pysty vaikuttamaan mitenkään, on turha jäädä kiinni.
Myöskin ihmisiin joihin ei saa "otetta" ei kannata tuhlata kaikkea aikaansa miettien, olisiko meillä.. voisinko minä..
Parempi ympäröidä heillä jotka haluavat olla vuorovaikutuksessa ilman väkinäistä yrityämistä. - Anonyymi
Joskus nuorempana oli noin, mutta työelämä opetti olemaan ajattelematta liikaa eteenpäin. Tottui siihen, että ratkaisut pitää löytyä siltä seisomalta kun tilanteita vastaan tulee eikä ollut aikaa miettiä tulevaa kiireen keskellä. Reagoitiin silloin kun piti reagoida. Nykyään menen aika lailla perstuntumalla sitten elämässä yleensäkin enkä pohdi asioita etukäteen.
Melkeinpä aina teen noin.
Ja sit taas sillon kun olis syytä miettiä muutamankin kerran en välttämättä mieti yhtään vaan toimin hetken mielijohteesta.
Harvemmin tosin on joutunut katumaan....
No okei, oon kyllä katunut paljonkin että oon luottanut ihmisiin koska nyt en uskalla enää luottaa..Kyllä todella usein yliajattelen ja paisuttelen asioita päässäni.
- Anonyymi
Oli tapana tehdä.
Nyt ei sitten pysty suunnitella ollenkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=uUw6YWw0pIw - Anonyymi
Parhaat tarinat syntyvät silloin, kun ei suunnittele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776