😻☕😸 Mutta maito pois ensi kerralla ellei sit satu olemaan kauramaitoa 😂😄
Kiitos muru kahvista
22
210
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö voinut kiittää kasvotusten?
Miksi nykyään ollaan näin avuttomia? Vai onko kyse vain huomionhakuisuudesta?- Anonyymi
Kiusaa muita naisia tuo.
- Anonyymi
Typerää leikkimistä.
- Anonyymi
Oli kauramaitoa
- Anonyymi
jahaaa, no kiitos 😘
- Anonyymi
Mistä tiedät että tykkään kauramaidosta vai käytätkö sitä itsekin? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että tykkään kauramaidosta vai käytätkö sitä itsekin? 😊
On teitä monta!
- Anonyymi
Näistä kauramaitonaisistahan sä et tykännyt. Nii. Mulle kesällä väitit. Jauhoit sillonkin vaan paskaa
- Anonyymi
Voin ostaa jos tulet sivusta👩🦳🚬
- Anonyymi
mutta en polta tupakkaa enkä usko että hänkään, ainakaan silleen vakituisesti.
- Anonyymi
Eikös tää käyny kesällä sua panemassa sivusta ja takaa kun nukuit mutta mies ei tullu eikä puhunut itkit täällä sitä silloin ehkä syksyä oli jo eikä tullut tapaamiseen konserttiin koska oli minun kanssa saunassa
- Anonyymi
Etkö erota edes suodatinkahvia murukahvista? Tiedätkö, mulle muutenkin riitti. Kaikki nämä kerrat etkä yhtään kertaa ole millään tavalla osoittanut mitään kiinnostusta, sanallisesti tai muutenkaan. Ajattelin, että vielä kerran katson ja elätin jo toiveita kun sanoit, että illalla on Suomi24:ssä yllätys, ja löydän sen kun puoli kuuden maissa katson uusia aloituksia. Sitten olikin joku tyhjänpäiväinen kiitos. Opettele nyt edes suodatinkahvin ja murukahvin ERO JUMALAUTA!!! ÄMMÄ PAINU H E L V E T T I I N SAATANANHORO!!!!!!!!
- Anonyymi
😂😂😂😂 mikä hele sua jurppii? Rakkautta iltaasi 💕
- Anonyymi
Ja suoli 24 llä 😄ylläri??? Oikeesti. Onko tästä tulkut sulle noin tärkeä paikka? Ei ole 57v miehellä muuta elämää?
- Anonyymi
Murun kanssa murukahvikin olisi taivaallista 😊❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
No on ne sitten tällaisia naisia sulla siellä mistä kesällä mulle puhuit. Hauskaa. Kannattaa varmaan valita naiset tarkemmin
- Anonyymi
Panetko sä näitä kaikkia horoja samaan aikaan koskaan?
- Anonyymi
Ihanaaaaaa❣️❣️❣️❣️❣️ niiiiiin paljon mahtuu asiaa pieneen kakkosneloseen🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰ihana päivä🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🕊🤍🤍🤍🤍🤍
- Anonyymi
FUTURE🥰 HERE I COME❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️
- Anonyymi
BYEEEEE✌️😇
- Anonyymi
Ei mitää
On se tyhmänkin tehtävä katsos töitä- Anonyymi
Kyllä mä 99 varmuudella tiedänkin että kuka ne on tehtaillut. Ja ei ole kaipaamastani henkilöstä kyse. Tämä liittyy isompaan rikosvyyhtiin missä kiusataan yhtä ihmistä eli minua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776