Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

Anonyymi-ap

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtunut. Ei niitä kukaan muu tunnista, koska en ole kertonut kenellekään. Aika epätoivoista tämä on, ei voi muuta sanoa.

71

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksa leikkiä enää. Leiki muiden kanssa.

• Anonyymi

Sinä ensin. Ei ole reilua, että vain toinen osapuoli antaa tunnisteita.

• Anonyymi

Olen antanut tänne vaikka kuinka paljon meille molemmille tuttuja tunnisteita. Monet hyvin selviä. Joitakin sattumuksia, tapahtumia tai yhdessä koettua. Naiselta vain ei tule vastaavia.

Ei kai välitä minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen antanut tänne vaikka kuinka paljon meille molemmille tuttuja tunnisteita. Monet hyvin selviä. Joitakin sattumuksia, tapahtumia tai yhdessä koettua. Naiselta vain ei tule vastaavia.

Ei kai välitä minusta.

Mitä se hyödyttäisi jos nainen laittaisi? Saman toistoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai välitä minusta.

Todennäköisempää kuitenkin ettei edes ole palstalla, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai välitä minusta.

Jaa niin, ootko tää mr. Jumppakuminauha :'D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisempää kuitenkin ettei edes ole palstalla, eikö?

Ehkä niin. Minulla on kuitenkin syytä epäillä hänen käyvän täällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai välitä minusta.

Mitä hyötyä niistä tunnisteista täällä on?!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyötyä niistä tunnisteista täällä on?!

Minäkin miettinyt samaa?
        Eikä niistä tiedä kenelle ne on ja onko viikottain vaihtuva eri nainen, jolle kirjoitella?
        En ole jaksanut panostaa palstajuttuihin, elämässä tapahtui ja tapahtuu paljon, olen ollut yksin vaikeat ajat.
        Olen miettinyt mitä hyötyä olisi minulle siitä, jos eräs mies kaipaisikin minua. Hän hyötyisi siitä mahdollisesti, mutt mitä minä saisin?
        Palaisin menneisiin, ja mikään ei muuttuisi? En halua palata takaisin aikaan, jossa en voinut hyvin. Mikä muuttuisi? Kerropa mies.
        Onko edelleen niin, ett mies sanelee miten tehdään ja milloin, eletään hänen säännöillään ja ehdoillaan.
        Hän oli aika julma ja kova, sellainen kuva hänestä jäi.
        Muistoja olisi jos niitä kaivelisin, mutt näenkö asiat samalla tavalla kuin mies, no en. Täällä mitä lukenut niin aika moneen varmaan sopii ne tarinat.
        Minulla jäi aika paskat fiilikset monesta jutusta miehen kanssa, en tiedä, jäi varmaa käsittelemättä asia jos toinenkin, ja en osaa sanoa olenko kehittynyt niissä, se on yksi syy miks olen epävarma, en halua sitä samaa enkä toistaa samoja virheitä enkä loukata, en halua ahdistua siitä, ett juttu ei toimikaan. Jäi vaan kuva, en saanut olla minä. Toinen lyttäsi, määräsi, ohjaili, manipuloi, hallitsi, ajoi omaa etuaan. Minusta hän oli julma, kova, luja...
        Eipä muuta, tämä nyt tuli, olkoot...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai välitä minusta.

Olkaa yhteydessä irl, ei palstalla ole merkitystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa niin, ootko tää mr. Jumppakuminauha :'D

Jumppakuminauha oli turkoosi, ampuja nainen ja ampuminen puhdas vahinko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin miettinyt samaa?
        Eikä niistä tiedä kenelle ne on ja onko viikottain vaihtuva eri nainen, jolle kirjoitella?
        En ole jaksanut panostaa palstajuttuihin, elämässä tapahtui ja tapahtuu paljon, olen ollut yksin vaikeat ajat.
        Olen miettinyt mitä hyötyä olisi minulle siitä, jos eräs mies kaipaisikin minua. Hän hyötyisi siitä mahdollisesti, mutt mitä minä saisin?
        Palaisin menneisiin, ja mikään ei muuttuisi? En halua palata takaisin aikaan, jossa en voinut hyvin. Mikä muuttuisi? Kerropa mies.
        Onko edelleen niin, ett mies sanelee miten tehdään ja milloin, eletään hänen säännöillään ja ehdoillaan.
        Hän oli aika julma ja kova, sellainen kuva hänestä jäi.
        Muistoja olisi jos niitä kaivelisin, mutt näenkö asiat samalla tavalla kuin mies, no en. Täällä mitä lukenut niin aika moneen varmaan sopii ne tarinat.
        Minulla jäi aika paskat fiilikset monesta jutusta miehen kanssa, en tiedä, jäi varmaa käsittelemättä asia jos toinenkin, ja en osaa sanoa olenko kehittynyt niissä, se on yksi syy miks olen epävarma, en halua sitä samaa enkä toistaa samoja virheitä enkä loukata, en halua ahdistua siitä, ett juttu ei toimikaan. Jäi vaan kuva, en saanut olla minä. Toinen lyttäsi, määräsi, ohjaili, manipuloi, hallitsi, ajoi omaa etuaan. Minusta hän oli julma, kova, luja...
        Eipä muuta, tämä nyt tuli, olkoot...

Epäilen myös, että hän kirjoittelee useammalle henkilölle samaan aikaan, ehkä vain ajankuluksi, tästä syystä en viitsi vaivautua tunnisteita laittamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen myös, että hän kirjoittelee useammalle henkilölle samaan aikaan, ehkä vain ajankuluksi, tästä syystä en viitsi vaivautua tunnisteita laittamaan.

Ei ole totta. Tänne kirjoittaa moni ja voit luulla niitä yhden kirjoittamaksi.

• Anonyymi

Jaa. Miksi?

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Onkohan koskaan ollut niin, että olette tunnistaneet kaivattunne täältä, mikä on todellista oikeesti.

• Anonyymi

Ketään ei vain kiinnosta juha

• Anonyymi

Pitäiskö sun AP ihan ite räjäyttää potti antamalla niin pomminvarmat tunnisteet, et ei tarvi enää ikinä tehdä yhtäkään alotusta? 🤭

• Anonyymi

On annettu.

• Anonyymi

Meillä oli oma kävelyreitti, jota nykyään välttelen kun tulet liikaa mieleen ja alkaa surettamaan.

• Anonyymi

Näin. No, en ole kävellyt hänen kanssaan kuin yhtä polkua, siis yhdessä, ja sitäkin vain kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. No, en ole kävellyt hänen kanssaan kuin yhtä polkua, siis yhdessä, ja sitäkin vain kerran.

No niin. Eihän ollut hankalaa? Jos tuon olisi tiennyt siellä toisessa ketjussa jo, en olisi kirjoittanut sinne ollenkaan.

sivusta

• Anonyymi

Minäkin kierrän ennemmin muuta reittiä, samasta syystä. sivusta mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kierrän ennemmin muuta reittiä, samasta syystä. sivusta mies

Tuskin ollaan oikeat, mutta aina voi haaveilla. Ap

• Anonyymi

Oletko hän joka avasit minulle aikoinaan kaupan oven, kun olin tulossa ulos kaupasta ja sinä menossa sisään, sanoin sinulle kiitos. Olemme ohitelleet monia kertoja, mutta niissä tilanteissa emme ole sanoneet mitään. Viimeisin kohtaamiskerta olimuistaakseni toukokuussa, kun olin menossa usein käymässäni Alepassa.

• Anonyymi

Näin ei ole meidän kesken tapahtunut. Sori.

• Anonyymi

Oonko suututtanu jonku Yli-Trollin, ku viestit poistuu niin monesti, voi rölli ❤️

• Anonyymi

Niin rohkeesti alottelet, ni vedähän potti kotiin antamalla se mitä itse juuri kaipaat 💪

• Anonyymi
        UUSI

Onneks täällä edes ole alepaa tai jumppasalia🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks täällä edes ole alepaa tai jumppasalia🤣

Eli et asu ihmisten ilmoilla. Et siis oo kuminauha-ampuja? 😏

• Anonyymi

🫶🏿

• Anonyymi

Oletko J mies?

• Anonyymi

Olet minua vanhempi viehättävä mies ja olet opettanut minulle paljon.

• Anonyymi

Enpä taida olla paljoa häntä opettanut. Halunnut kyllä olisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä taida olla paljoa häntä opettanut. Halunnut kyllä olisin.

Jos olet hän, voisimme oppia paljon toisiltamme.
        Mutta olet avoin keskusteluille vain palstalla, sinua ei voi lähestyä irl…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin lisätä: Törmäsimme toisiimme vahingossa monta kertaa. Sanoit kerran, että ajattelit käydä kaupungissa, josta olen kotoisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Muistakaa tämä, ellei toinen halua olla tekemisissä irl, tai antaa puhelinnumeroaan, niin hän EI ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Ja tiedät hänen olevan täällä koska..?

• Anonyymi

Joskus tuntuu, että hän kirjoittaa tänne, mutta kovin varovasti.

• Anonyymi

Kaikki meidän välillä on kiellettyä ja siksi kaikki oikeastaan loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. Baarissa ollaan aina nähty. Mut ei olla nähty nyt aikoihin. Kosketit sieluani <3

• Anonyymi

Kuinka monta kirjainta hänen nimellään on enemmän kuin sinun?

• Anonyymi

Huono tunniste, tai ei tunniste lainkaan vaan utelua.

• Anonyymi

Melkein jokainen kirjain nimessäsi on minun nimessäni 🤔

• Anonyymi

Pyydän tunnisteita, en sellaisia, joista kaikki voivat päätellä. Ei näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydän tunnisteita, en sellaisia, joista kaikki voivat päätellä. Ei näin.

Eikö sinä huomenna vain kuljet ohi, vaikka saisit tietää, että olen täällä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinä huomenna vain kuljet ohi, vaikka saisit tietää, että olen täällä 🤔

Tuskin tapaamme huomenna, seuraavalla viikolla tai edes koko loppuvuonna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tapaamme huomenna, seuraavalla viikolla tai edes koko loppuvuonna.

Olen samassa tilanteessa kaipaamani miehen kanssa. Tarvitaan aikamoinen sattuma, että näkisimme toisemme ja edellisestä näkemisestä on jo pitkästi toista vuotta. Tiedän, miltä sinusta tuntuu... 💔

Sivusta

• Anonyymi

Ei pidä paikkaana. Mutta vielä pettävällä jäällä ❤️

• Anonyymi

Ohi en käy baareissa, - naiselta

• Anonyymi
        UUSI

eihän tuo aloitus liity mitenkään baareihin...

• Anonyymi

Olen vanhempi nainen ja olen nähnyt sinut tummatukkainen vanhempi mies muutaman kerran. Kerran kävelit minua vastaan huoltoaseman lähellä ja kerran olit sauvakävelyllä, kun kävelin metsän vieressä olevaa kävelytietä pitkin.

• Anonyymi

Olet pakkomkelteinen, koska olet vain satuttanut ja valehdellut ja sun pitää katsella omaan sukupuoli strategiaan kuuluvia ihmisiä! Jos et jätä rauhaan virkavalta astuu kuvioon! Olen varattu!

• Anonyymi

Kenellä tämä on tarkoitettu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä tämä on tarkoitettu?

Onko sillä väliä? Ihan omiaanhan tuo kuvittelee.

• Anonyymi

Vuosi sitten kun istuit siinä nahkasohvalla ensitreffeillämme, niin en olisi uskonut kaikkea sitä mitä tulet tekemään vuoden aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Ovella oli yksi niistä hetkistä, jolloin kaksi ihmistä tajuaa pitävänsä toisistaan enemmän kuin tuntee toisensa. Tämä on mukavampi kuin päinvastainen tilanne mutta hankalampi. Yrittää muistaa kosketuksen protokollan. Inhoaa olettaa liikaa, mutta ei kuitenkaan halua antaa hetken kulua ilman mitään elettä.

• Anonyymi
      UUSI

Vien salaisuuteni todennäköisesti hautaan. Ehkä et saa koskaan tietää kuinka paljon sinua rakastin. Olen kirjoitellut ylös meidän historiasta. Laitan ne palamaan sitten joskus.

• Anonyymi
        UUSI

Nothing beats burning up old diaries.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

En tunne sua

Etkä sä mua

Siitä on hyvä lähteä liikkeelle....

• Anonyymi
      UUSI

No kirjoita itse! Onko sulla kaikki okei? Kaipaat 'naista', huomaatko itse? Ihmeellistä leikkimistä, mutta se kai tarkoitus onkin vai? /mieheltä sivusta

• Anonyymi
      UUSI

No ehkä koska olet pinnallinen. Etsit pnoa et suhdetta.

• Anonyymi
      UUSI

Jos olisit halunnu olla yhdessä olisit edes yrittänyt.

• Anonyymi
      UUSI

Elämänsisältösi on tota samaa love love love ihanaa rakastan jee jee tarinaa..

• Anonyymi
      UUSI

Oisit edes rakkautesi arvoinen

• Anonyymi
        UUSI

Etsin päivän rakkausannosta

Ei. Vielä löytyny

• Anonyymi
      UUSI

Pullapitko sun pöydällä

• Anonyymi
        UUSI

Älä puhu itsestäsi noin ilkeästi. Et ole mikään pullapitko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu itsestäsi noin ilkeästi. Et ole mikään pullapitko.

Laitan automaatin vastaamaan

Hokemaan

I love you

• Anonyymi
      UUSI

Olen tehnyt tätä pitkään, manipuloinut saadakseni haluamani. Siksi luulet välillämme olevan jotain. Koska olen rakentanut sinut uusiksi uskomaan siihen. Se ei ollut onnettomuus. Kun jätät tämän taaksesi, näet sen kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikesta siitä huolimatta mikä oli vastaan puhalsimme yhteen hiileen kuten eläimet jotka oppivat metsästämään joukkueena. Sinä olit sinä ja minä olin minä ja meidän välillämme oli tämä. Yritin moneen otteeseen saada sinusta kiinni, mutta tunnuit putoavan lävitseni. Yhteensattumat, oudot kuviot rakentuivat. Niin kauan kuin emme antaneet sille nimeä se pysyi vailla muotoa. Entä jos maailmankaikkeus olisi hologrammi. Mitä jos tämä kaikki olisi vain päässä. Tässä maailmassa kamppaillaan, narrataan, epäonnistutaan ja loukkaannutaan ja sitten itketään heidän perään jotka hylkäävät kaiken. Maailma alkoi tulla aivan liian lähelle nähdäkseni selvästi. Eikä ollut enää tarinaa seurattavana. Lempihahmoni oli poissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1986
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1254
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1075
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      71
      817
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      782
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      731
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      712
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      710
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      669
    Aihe