Missä Hämeenlinnan julkisella asemalla olisi joku pätevä lääkäri jolla ainakin 20 vuoden työkokemus? Asiallisia vastauksia kiitos
Paras Hämeenlinnan julkinen terveysasena?
22
526
Vastaukset
- Anonyymi
Sellanen vanhan ajan lääkäri
- Anonyymi
Janakkalan vuodeosasto on paras.
- Anonyymi
Kuolleelle ihmiselle kyllä ei muussa tapauksessa eikä ikinä missään nimessä
- Anonyymi
Vanajavedenterveysasemalla et tapaa Lääkäri henkilökohtaisesti,joten onko paras.
- Anonyymi
Siellä lääkärit ja hoitajat vain istuvat ammattitaito puhdas nolla. Ei suositella.
- Anonyymi
Hätilässä on Hämeen nopein saikun kirjoittaja.
- Anonyymi
Keskustan asemalla on enemmän lääkäreitä mutta lääkäriä et voi itse valita. Lääkäri ja vastaanotto menee sukunimen alkukirjaimen mukaan.
Joten jos löydät hyvän lääkärin niin pitää vaihtaa sukunimeä jos ei alkukirjain sovi tämän lääkärin asemalle.
Tiimi kolmosesta löytyy hyvä lääkäri.- Anonyymi
Itse en ole koskaan päässyt lääkärille asti tiimi kolmosella.
- Anonyymi
Rengossa saa minkä diagnoosin haluaa ja eniten mieliala lääkkeitä. Saa mitä vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rengossa saa minkä diagnoosin haluaa ja eniten mieliala lääkkeitä. Saa mitä vaan
No menisitkö kauppaan ostamaan omenaa jos saisit appelsiinin, et, sama pätee sairaanhoitoon.
- Anonyymi
Itsestä Alkula Jukolassa kaikki ei persoonana tykkää mutta syynää tarkkaan eli hyvä lääkäri
- Anonyymi
Ei ole parasta
- Anonyymi
Mitä ei ole parasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ei ole parasta?
No Hämeenlinnan julkista terveysasemaa. Otsikossa on kerrottu jos et tiedä mistä puhutaan. Tai anna olla pyydä jotakuta tulkkaamaan.
- Anonyymi
Mikäköhän on hänen pyörän merkki? Ei ota selvää
- Anonyymi
Ja voiko joku idea olla että satulaväärinpäin?
- Anonyymi
Entä huonoin?
- Anonyymi
mutta onko jukolassa ketään vanhan liiton lääkäriä kellä pitkä kokemus?
- Anonyymi
Ei sellaisia ole! Ihan toivotonta sakkia, pelkkiä kandeja, joilta on kielletty lähetteidenkin kirjoittaminen. Konsultoivat KHKS:lääkäriä, jos Ihan pakko ja määrävät sitten hihasta taas uusia lääkkeitä. Mitään ei tutkita.
Kiitos mielenkiinnosta Kanta-Hämeeseen ja Hämeenlinnaan!- Anonyymi
Mistä näin negatiivisia kokemuksia oletkaan kohdannut? Itellä vaan hyviä.
- Anonyymi
Kaikki järjissään olevat itseään lääkärinä itseään arvostavat ihmiset kaihtavat Hämeenlinnan sekä terveyskeskuksia että KHKS:aa. Ihan epäpätevää, pyrokratiaan keskittynyttä sakkia. Täällä on ihan turhaa odottaa hoitoa. Jos olette sairaita Hus ja Tayks alueille suosittelen muuttoa.
- Anonyymi
Julkisen vallan tehtävä on vallan luoda edellytyksiä TERVEYDEN kohentamiseen ja ylläpitämiseen, SAIRAUKSIEN välttämiseksi. Se tässä länsimaisessa lääketieteessä on vikana, että sen lähtökohtainen prognoosi on sairauksiin keskittyminen, niihin johtavien seikkojen selvittämisen ja välttämisen sijaan. Mutta se on vain seuraus että kapitalistisessa yhteiskunnan näitä syitä ei voi välttää koska kapitalismi, sekä pohjimmiltaan porvari, on tämä juuri syy.
Hämtonhan tätä länsimaisen lääketieteen voittokulkua edistää kaikin keinoin, vieden köyhiltä kaikki edellytykset terveytensä vaalimiseen, mukaan lukien asunnot sekä ympäristön, joka sekin on kapitalismia seuraava näennäis-ideolooginen mielensairaus, kongnitiivisen dissonanssin sekä oman etuoikeutetun aseman perustelujen seurauksena. Mitkään rahat ja resurssit eivät kapitalismin tuhoisia seurauksia riitä korjaamaan, eikä menetettyä terveyttä kukaan tai mikään korjaa, se on kertakäyttötavaraa jota pitää sen mukaisesti hoitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443