Pystyykö nämä paskiaiset edes jattelemaan Suomen apuja, eipelkästää Ukrainalle, vaan yhdysvaltain rinnalla, Naton tavoin !?
Mista tämä yksinkertainen Suomi, on itse tullut kaksinaamaiseksi,eikä osaa hävetä !? Meidän sosialismi armeijammekin,täysinrinnoin mukana,oikeisto elätteineen !?
Talvisotaankin johtaneita asiakirjoja piilottelevat, Ulkoministeriönki arkistossa,pääsiskö penkomaan !?
Tyhmär mediat mtv:ssä ja Ylessä,käy yhteiskunnan elätit,itkemässä P-Korean apua Venjälle !?
16
219
Vastaukset
- Anonyymi
Moldovassa voitti vaalit,Yhdysvaltain ja EU-mieliset,valtavalla propanda lahjonnalla ja Venjä valheillaan,muka äänestäjiä pystyy lahjomaan rahalla on pötyä !?
- Anonyymi
Siis VENÄJÄ niitä valheita ja lahjontaa harjoittaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis VENÄJÄ niitä valheita ja lahjontaa harjoittaa!!
Kerroppa paskahousu miten, sinut saa lahjottua äänestämään ja äänesi valvottua !?
Eikö tällainen paskankpuhuminen joriitä, propakanda paljon tehokkaampi ja se lännen valttikortti,jolla neuvostoliittokin kaadettiin ja pilkottiin !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa paskahousu miten, sinut saa lahjottua äänestämään ja äänesi valvottua !?
Eikö tällainen paskankpuhuminen joriitä, propakanda paljon tehokkaampi ja se lännen valttikortti,jolla neuvostoliittokin kaadettiin ja pilkottiin !?Voi j-lauta! MINÄ EN OLE PASKAHOUSU VAAN SINÄ ITSE OLET SITÄ! Ja sinä täällä paskaa puhut jokaikinen päivä, ja putlerin äänitorvena toimit!
- Anonyymi
Moldovan vaalitkin länsi voitti, Venjä propandallaan,joka oli mahdoton toteuttaa !?
Se on nyky demokratiaa lännessä,nyt kun Virokin yrittää estää kaikkia äänestämästä !?- Anonyymi
Venäjähän sitä propagandaa levittää, ei länsi. Ja on ihan oikein että venäjämielisten äänioikeus estetään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjähän sitä propagandaa levittää, ei länsi. Ja on ihan oikein että venäjämielisten äänioikeus estetään!
Mitähän sitten tuumit kun ukraina häviää sodan.odotatko venäläisiä tänne hyökkäämään ja mitä kirjoitat siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sitten tuumit kun ukraina häviää sodan.odotatko venäläisiä tänne hyökkäämään ja mitä kirjoitat siitä?
Jaaha, sinä varmaan haluat ja odotatkin että meidät suomalaiset venäläistetään vaikka pakolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, sinä varmaan haluat ja odotatkin että meidät suomalaiset venäläistetään vaikka pakolla?
Kukahan tuota tuntuu odottavan,huono yritys kääntää asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän itse olet varsinainen PUTLER etkö huomaa sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän itse olet varsinainen PUTLER etkö huomaa sitä?
Minä en ole mikään putler, ottaako totuus noin koville että alat nimittelemään??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään putler, ottaako totuus noin koville että alat nimittelemään??
Mikä totuus????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä totuus????
No se totuus, että venäjä levittää propagandaa joka perustuu valheisiin!
- Anonyymi
Voittaako lännen yhteinen massatapattaja Yhdysvaltain vaalit,vai pakotteita jakava Trumppi !?
- Anonyymi
Tietääkseni, P-Korealaiset puolusta Venjän aluetta,jonne tunkeutunut Poroshenkon sodanaloittamat joukot !?
- Anonyymi
JA TAAS kerran on sanottava että VENÄJÄ sen sodan aloitti, ei Ukraina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295498Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin173177Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 125948
- 37844
- 142783