🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollut 800 lelua ja se tunsi ne kaikki nimeltä.
Linnutkin osaa jotakin ajatella. Varikset ja lokit tulee kerjäämään jos tuolla kauppojen edessä sattuu jotakin syömään. Näinpä sellaisenkin ihmeen, että varis tyhjensi ulkoroskista kun se etsi sieltä syötävää. Mutta se ei ole kiva, että mun parvekkeen kaide on samannäköinen kuin ennen pyyhkimistä. En nyt laita tähän kenen palstalaisen käytös siitä tulee mieleen. Yleensähän se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kaipauksen kohteesta on ihan toisenlaiset ajatukset mielessä.
Eläimet on ihania
9
146
Vastaukset
- Anonyymi
Koirat on yhtä älykkäitä kuin ihmiset tai älykkäämpiä. Etenkin jos vertaa vuoden vanhaa koiraa ja ihmistä. Eivät osaa puhua, eikä ole käsiä, mutta muuten ovat.
- Anonyymi
Koirat on orjia.Niiden on pakko alistua ihmisen ikeeseen.Näkyy näitä pantakaulasia ihmisiäkin olevan varsinkin miehissä.
Anonyymi kirjoitti:
Koirat on orjia.Niiden on pakko alistua ihmisen ikeeseen.Näkyy näitä pantakaulasia ihmisiäkin olevan varsinkin miehissä.
Tuo on vanhanaikainen käsitys koirista. Nykyisin koiria koulutetaan palkitsemalla. Ne tekevät ihmisen kanssa hyvää yhteistyötä kun ne ovat oikein koulutettuja.
Tästä videolla näkyvästä mun suosikkikoirasta radarista omistaja käyttää sanoja "partner" ja "friend". Taustalla kuuluva töminä kuuluu koiran hännästä kun se on mielissään eväshetkestä:
https://youtu.be/JCm0EVUTKKoJossakin on sanottu, että aikuinen koira on kolmivuotiaan lapsen tasolla. Ihania ne ovat oli miten oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ihminen antaa niille elämän ja täysihoidon. Ovat kiitollisia yleensä.
- Anonyymi
Kun hain loppukesällä halpisairfryerin niin harakka lehahti roskiksen sisältä lentoon läheltäni. Säikähdin. Se käytännössä eli roskiksen sisällä, ainakin sillä hetkellä. Eli tästä voidaan yleistää että varikset ja sen lähiserkukset ovat likaisia otuksia. Kaatopaikat ovat joidenkin lintujen mieleen, myös lokkien.
Varoitus: Älä lue syödessä. Tämä teksti sisältää kuvottavia juttuja:
Varislinnut on luonnon siivoojia. Nehän syö kaikki ruoantähteet mitä maahan ja roskiksiin tippuu. Ne suhtautuvat oksennuksiinkin toisin kuin ihmiset. Varisemothan syöttävät poikasiaan oksentamalla ruokaa niiden nokkaan. Niinpä varikaet nokkivat ulkona humalaisten oksennukset, kun niissä on sulamatonta ruokaa. Koirien ruoansulatus on niin huono, että niiden kakissa on vielä ravintoarvoa. Sen ovat kaupunkiin talveksi jääneet varikset ja harakat huomanneet. Innoissaan ne nokkivat pakkasella höyryäviä koirien jätöksiä. Itse kyllä keräsin pusseihin kaikki mitä mun koirilta maahan tippui.
- Anonyymi
Tuppuraisen profiili
- Anonyymi
Kun otat koiran tarpeen mukaan niin molemmat nauttii puolin ja toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1802410Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli571550Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2211379Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi591218Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus811195Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391119- 731089
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331045- 651030
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224945