Kuvitelkaa että tulette kohtaamaan miehenne, mutta aika ei ole vielä oikea. Aikaa on ja miehenne ei tiedä mitä tekisi naistaan ajatellen, joten mitä hänelle sanoisitte? Mitä asioita toivotte miehen kehittäneen tai valmistelleen ajatellen tulevaa naistaan?
Mitkä asiat ovat siis tärkeitä miehen tehdä, tajuta ja kehittää ennenkuin kohtaa naisensa?
Naiset, nyt tarvitsen neuvoja.
25
538
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa sanoa nuo sanat.
- Anonyymi
Että aika ei ole oikea. Jos hän rakastaa hän ymmärtää. Myös valheen.
- Anonyymi
trolli
- Anonyymi
Jos aika ei ole oikea niin anna sen naisen olla ja the end! poissa silmistä ja poissa mielestä!
- Anonyymi
Pussailet jonkun naisen kanssa näkyvästi niin vähästäkin ymmärtää!!
- Anonyymi
Tuo on kyllä tosi hyvä.Kerran se kirpasee.
Salailut pahentaa vaan kaikkien elämää.
- Anonyymi
Ainakin tapaamispaikaksi pitää sopia joku romanttinen mesta ja somistaa lemmenpesä näillä
🕯️🍾🍓🌹ja hyvää musiikkia taustalle. Tai sitte viedä leffaan ja pimeässä nauttia vaan toisista. Leffa on sivuseikka.
Ja jos ei saa itse pyydettyä treffeille niin laittaa esim kaveri viestinviejäksi 💌
Riittää kyllä käsi kädessä kävely rannallakin tähtiä katsellen.- Anonyymi
👩🏻🦳❤️eli näin mä haluaisin että alustaisit
- Anonyymi
Sanoakseen " voi kuule, aika ei ole oikea"
Jos joku tekis mulle noin niin suunnittelisin koston.
- Anonyymi
Jos aika ei ole oikea hänen puoleltaan, minulle riittäisi sanat:
"Aika ei ole vielä oikea, mutta minä odotan sinua. Odotatko sinä minua?"
Vastaisin, että tietenkin odotan.
Ei tarvitse olla mitään valmisteltuna etukäteen, eikä mitään suurta suunnitelmaa. Kun kaksi ihmistä välittää toisistaan, molemmilla on toisiaan kohtaan hyvä tahto ja se kantaa pitkälle. Asiat menevät kyllä painollaan sitten kun aika viimein on sopiva. - Anonyymi
Riippuu, onko hän juuri eronnut tai asunut pitkään yksin. Ensiksi kannattaa siivota oma asunto. Jos se on täynnä muuttolaatikoita lattiasta kattoon ja vanhat hääkuvat ym. muovilaatikon päällä, niin tulee surumielinen olo.
Yleinen roina tulisi siivota sekä kämpästä että sydämestä. Jos on paljon raskasta painolastia, niin sitä olisi hyvä keventää. - Anonyymi
Olen siis sinkku mies ja pohdin vain tylsyyttäni miten käytän aikaani. Ajattelin ensin että jotain pitäisi tehdä, mutta ei tässä oikeastaan mitään tarvitse. Ilmeisesti naiset odottavat vain miestä ilman sen suurempia odotuksia.
Aloittaja- Anonyymi
Voit harjoitella illallismenun kahdelle. Ja jälkkäriä kans.
- Anonyymi
Niin, ainakaan minulla naisena ei ole mitään erityisiä odotuksia.
Odotellessasi voit vaikka pitää hyvää huolta itsestäsi fyysisesti ja henkisesti. Kun itsellä on kaikki hyvässä kunnossa on myös toisille enemmän annettavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ainakaan minulla naisena ei ole mitään erityisiä odotuksia.
Odotellessasi voit vaikka pitää hyvää huolta itsestäsi fyysisesti ja henkisesti. Kun itsellä on kaikki hyvässä kunnossa on myös toisille enemmän annettavaa.Tämä oli hyvin sanottu. Nyt kun aloittaja selvensi mistä aloituksessa oli kyse, tämä olisi ollut oma vastaukseni myös. Luulin aiemmin, että aloituksessa oli kyse jostain ihan muusta.
- Anonyymi
Sinullekko aika ei ole oikea? Haluat olla villi ja vapaa vielä hetken?
- Anonyymi
Ainakin olet kova matkimaan.
- Anonyymi
Aika on aina oikea jos kohdattu ihminen on oikea. Kääntäen, jos aika ei tunnu oikealta, ei tuo ihminen ole oikea ja on aika jatkaa matkaa.
- Anonyymi
Tässä totuus.
- Anonyymi
Ei noin. Aika voi olla väärä vaikka ihminen on oikea. Elämmehän fyysisessä todellisuudessa, ei missään romanttisessa elokuvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin. Aika voi olla väärä vaikka ihminen on oikea. Elämmehän fyysisessä todellisuudessa, ei missään romanttisessa elokuvassa.
Onko kohdattu ihminen oikea mikäli hän ei ole oikea joka ajassa ja tilanteessa? Väärä aikahan voi myös seurata oikeaa, jolloin tuloksena lienee ero sikäli kuin väärässä ajassa ei olla yhteensopivia, eli on ehkä hukattu kaikkien aikaa. Emmehän elä "romanttisessa elokuvassa" vaikeuksien kautta voittoon ja happy end käsikirjoituksella.
- Anonyymi
Henkistä vahvuutta, löytää oma juttusi. Toivoisin että seisoisit omilla jaloillasi ja etsit omat mielenkiinnon kohteet elämässä, työssä ja vaalisit omia yatäväsuhteitasi. Toivoisin että voisit ylpeänä esitellä elämääsi ja tarjota paikkaa siinä minullekin. Kokeile uutta harrastusta, testaa miten avautuisi uusi maailma vaikka vieraan kielen kautta! Itse en ainakaan jaksaisi ihmistä jolla on vielä napanuora kiinni äidissä, ei omaa mitään omia mielenkiinnon aiheita tai ole kiinnostunut maailman menosta.
Käy ulkona ( muuallakin kuin baarissa ja salessa), testaa onko kanttia mennä vaikka oopperaan, balettiin, teatteriin tai johonkin kuivaan museoon. Näistä saa kivasti keskustelun aiheita ja sit sulla on jakaa kokemuksia tuleville vuosille, on mitä muistella. Ja varsinkin jos on ylimääräistä aikaa niin mars testaa vapaaehtoistyötä! Voit olla avuksi, mutta myös saada paljon🥰
Varmasti moni nainen arvostaa kaikenlaista elämäänsä kokonaisvaltaisesti hallitsevaa ihmistä jolla on halua jakaa se toisen kanssa💜- Anonyymi
Niin,sinähän et ole noihin aikaisemmissa liitoissa päässyt kun olet niiden köyhiksien kanssa liittoillut.
Nyt asetat riman korkealle kun tiedossa on vähän varakkaampi poikamies😠.
Jos olisit minun miniä et poikanii sais.🤬
Et taida oikein rakastaa aidosti?
- Anonyymi
Kaikki turhat, ilkeät ihmiset pois elämästään.
Naisesta puhuminen muille täytyy loppua ,ei edes suvulle juoruta kahden välisiä.
Työpaikka tai opiskelupaikka täytyy olla varmalla pohjalla.
Jos on lapsia täytyy heidän asiat olla sovittu exän kanssa täysin.
Kertoa exälle et tulee itselle elämän muutos naisen vuoksi.
Ei saa olla varalla ketään muuta naista.
Naiset pitää pettämistä henkisesti paljon pahempana kuin hässimistä joten jos sulla on todella hyvä naispuolinen ystävä on se varmuudella osoitettava naiselle en et näin tosiaan vain on.Yleensä ystävät ottaa huomioon itse tämmösen ja jättää rauhaan parin ainakin aluksi. - Anonyymi
Erään miehen perhe kuolee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776