Sinä nainen onko tullut mieleen että tarvitset vitsaa.Nyt olisi mahdollisuus toteuttaa tämä ajatus.Olen siisti 65v. Mies on kokemusta vitsan antamisesta aina on tullut nöyrä kiltti tyttö.Alue 02.
Nainen etsinnässä
12
219
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nelikymppinen nainen myös 02-alueelta ja haluaisin kokea, miltä vitsan saaminen tuntuu…
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
Noloa että joku idiootti jaksaa jauhaa jostain prepaid numerosta. Mitäs menit vielä soittaa kukahan siellä vois vastata.
- Anonyymi
Oletko aloittaja? Otan numerosi talteen ja hankin myös prepaid-liittymän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Otan numerosi talteen ja hankin myös prepaid-liittymän.
Olen aloittaja ota vain yhteyttä päästään noista sekopäistä eroon. Jykä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja ota vain yhteyttä päästään noista sekopäistä eroon. Jykä
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes urpo
Delaa vitun eunukki.
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Pelle kuvittelet taas liikoja ittestäs. Et sinä mikään Turku ole kommentoit taas vain itseäsi. Mitäs ole piripää horo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle kuvittelet taas liikoja ittestäs. Et sinä mikään Turku ole kommentoit taas vain itseäsi. Mitäs ole piripää horo.
Sää mää ja bää on nyt piripää horo buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää niinkö olet entäs sitten. Mitäs se kellekkään kuuluu. Kunhan pysyt pois ihmisten ilmoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÄHÄHÄ SÄÄ MÄÄ JJA BÄÄ OLET NYT JO HORO PIRIPÄÄ HÄHÄHÄÄ . SÄÄLITTÄVÄÄ MITÄS OLET.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116