Sinä nainen onko tullut mieleen että tarvitset vitsaa.Nyt olisi mahdollisuus toteuttaa tämä ajatus.Olen siisti 65v. Mies on kokemusta vitsan antamisesta aina on tullut nöyrä kiltti tyttö.Alue 02.
Nainen etsinnässä
Anonyymi-ap
7
391
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nelikymppinen nainen myös 02-alueelta ja haluaisin kokea, miltä vitsan saaminen tuntuu…
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
- Anonyymi
Oletko aloittaja? Otan numerosi talteen ja hankin myös prepaid-liittymän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja? Otan numerosi talteen ja hankin myös prepaid-liittymän.
Olen aloittaja ota vain yhteyttä päästään noista sekopäistä eroon. Jykä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja ota vain yhteyttä päästään noista sekopäistä eroon. Jykä
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt piripää horo buaahaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693757Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109