Oikein mukavaa iltaa. ❤️❄️✨😊🐺
❄️" Illan hämärä hiipii hiljaa, marraskuun ensilumi leijuu varovaisesti maahan, kuin ensimmäinen kosketus pakkasen sylissä. 🌌
🌙 Kadut hiljenevät, maailma kuuntelee – vain lumen pehmeä kuiske vastaa, kun jokainen hiutale löytää oman paikkansa. 🌨️
🌲 Metsä seisoo kuin vahdissa, oksat kevyesti valkoisen hunnun alla, ja maan uinuva uni alkaa. Lumipeitto syleilee kylmyyttä, tehden siitä hetkeksi lempeää. 🌲
🌟 Tässä rauhan hetkessä talvi antaa ensimmäisen lupauksensa. Tulee vielä kirpeät päivät, kipakat yöt, mutta juuri nyt kaikki on kevyttä, hauraan kaunista. "🕯️
Kaunista iltaa
30
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sun särkyä anna mä en...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä olen särkynyt jo monta kertaa.
Jonkun pitäisi lohduttaa sinua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin olisi kiva.
niin netta olis kiva lohduttaja tai joku netan näköinen
- Anonyymi
Mukavaa iltaa sinulle onko ollut kiva vapaapäivä😊❄️👩🍒♥️
Kiitos. On kyllä ollut. Kävin kaverin kanssa salilla. Olen ottanut rennosti ja syönyt hyvin. Kuinka sinulla on mennyt? 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. On kyllä ollut. Kävin kaverin kanssa salilla. Olen ottanut rennosti ja syönyt hyvin. Kuinka sinulla on mennyt? 😊♥️❄️
Töitä oli kovin tänään piti ihan päikkärit ottaa😊❄️👩🍒♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein mukavaa iltaa sinullekin 🤗❄️♥️
Kiitos🤗🥱❄️👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että sait vähän levättyä. Miten pitkä päivä sulla oli? 😊♥️❄️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yllätys että sua väsyttää etätyöt
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mitä väliä sillä on kun ei tiedetä millasta työtä kirsi tekee
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aloitin kympiltä lopetin tossa neljän korvilla🥱❄️👩🍒♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
äskön tarvitsit lohduttajaa ja nyt on taas kaikki hyvin. Äkkiä sun mielialat vaihtelee
Anonyymi kirjoitti:
Aloitin kympiltä lopetin tossa neljän korvilla🥱❄️👩🍒♥️😊
Ihan hyvä. 😊 Mulla on aikainen herätys huomenna. Nukuin tänään pitkään, että en taida saada ihan vielä unta. 🥱❄️😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan hyvä. 😊 Mulla on aikainen herätys huomenna. Nukuin tänään pitkään, että en taida saada ihan vielä unta. 🥱❄️😊♥️❄️
Okay mulla on vapaa sitten huomenna tein kahden päivän työt kuudessa tunnissa 🥱❄️👩🍒♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
wau rankka 6 tunnin työpäivä kotona
Anonyymi kirjoitti:
Okay mulla on vapaa sitten huomenna tein kahden päivän työt kuudessa tunnissa 🥱❄️👩🍒♥️😊
Hyvä sinä 😊♥️❄️
Anonyymi kirjoitti:
Mä taidan nyt laittaa ilta teetä. Haluatko sinäkin? ♥️😊☕
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä sinä 😊♥️❄️
Oli vähä kiirusta tänään👩🍒😊♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hieno homma. voit huomenna sitten nukkua taas koko päivän tai syödä ja katsoa sarjaasi
Anonyymi kirjoitti:
Oli vähä kiirusta tänään👩🍒😊♥️
Heh, niin toisinaan voi olla. Siinä kuluu aika paremmin kun on tekemistä 😄😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
laita toki kirsille teetä ja laita kirsikke kuppi päytään
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Join teetä jo mut kiitti kun kysyit👩🍒😊♥️
Anonyymi kirjoitti:
Join teetä jo mut kiitti kun kysyit👩🍒😊♥️
Mä söin vasta hiljattain, nyt käyn laittamassa teetä ♥️😊☕
- Anonyymi
Nyt mä oon saanut säädettyä sitä kuvaani uuteen uskoon. Se muistuttaa hahmoa flash-pelistä Sinjid: Shadow of the Warrior. Taisi olla alitajunnassani se idea, kenties. Olenhan vetänyt sen pelin jo aikaisemmin jokaisella ninjaluokalla läpi. Toisaalta, se on voinut hyvinkin voinut saada vaikutteita Mortal Kombatista. Kopioin ja liitin yhden osasen toisesta keinoälyn kuvastani siihen toiseen ja hoidin Paintilla loput. Tai kyllä sitä pikkasen täytyy vielä hioa. Kuvatiedostoja tuppaa tulemaan. Täytyy varoa etten vahingossa tallenna toisen projektin päälle jotain muuta projektia. Ulkoinen kovalevy käyttöön siis varmuuden vuoksi.
On tuo kolmaspyörä ihan uskomaton mussuttaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776