Häntä kohtaan?
Mitä tunteita tunnet
50
769
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihastusta ja vihastusta. Vuorotellen 🥰😤☺️😞
- AnonyymiUUSI
Mikä vihastuttaa?
- AnonyymiUUSI
Vaikka olemme toisillemme ainakin vielä täysin vieraita, haluaisin tuntea molemminpuolista kiinnostusta, ymmärrystä, jotain samankaltaisuutta, joka voisi yhdistää vielä tiemme jonain päivänä? Haluan uskoa hyvään hänessä, hänessä on paljon sitä mitä miehenä kaipaan naisessa.
Ajattelen, että hyvää kannattaa odottaa ja kun palikat osuu kohdalle se tunne yhdessä olosta vie mukanaan? Hänessä on totisuutta niin kuin minussakin, elämä ei ole kohdellut hyvällä tavalla ja se on tuonut sen totisuuden ja tunteen, että kehen voi lopulta luottaa oikeasti? Ehkä häneen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olemme toisillemme ainakin vielä täysin vieraita, haluaisin tuntea molemminpuolista kiinnostusta, ymmärrystä, jotain samankaltaisuutta, joka voisi yhdistää vielä tiemme jonain päivänä? Haluan uskoa hyvään hänessä, hänessä on paljon sitä mitä miehenä kaipaan naisessa.
Ajattelen, että hyvää kannattaa odottaa ja kun palikat osuu kohdalle se tunne yhdessä olosta vie mukanaan? Hänessä on totisuutta niin kuin minussakin, elämä ei ole kohdellut hyvällä tavalla ja se on tuonut sen totisuuden ja tunteen, että kehen voi lopulta luottaa oikeasti? Ehkä häneen?Mitä kaipaat miehenä naisesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vihastuttaa?
Varmaan sama kuin minulla aikoinaan, eli itse olin ihastunut, mutta toinen ei osoita mitään ihastumisen merkkejä.
- AnonyymiUUSI
Samoin tunnen. Vihastus menee välillä kierroksilla 10 ja ihanuus menee kierroksilla10. Kaikki nivoutuu hänestä ja häneen, yhä vain ja edelleen. Miten on edes mahdollista, näyttää olevan.
Jopa se ärsyttävyys on kiehtovaa. Tekis mieli aivan yli paljon vain tuntea hänet ja samaan aikaan raivota ja rakastaa häntä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tunnen. Vihastus menee välillä kierroksilla 10 ja ihanuus menee kierroksilla10. Kaikki nivoutuu hänestä ja häneen, yhä vain ja edelleen. Miten on edes mahdollista, näyttää olevan.
Jopa se ärsyttävyys on kiehtovaa. Tekis mieli aivan yli paljon vain tuntea hänet ja samaan aikaan raivota ja rakastaa häntä.❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️🔥❤️🔥❤️🔥
🥰🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaipaat miehenä naisesta
Luottamusta, ripaus läheisyyttä ja hyvää seuraa silloin, kun yhdessä sitä vietämme. Yhdessä olo pitää tuntua hyvältä, eikä miltään pakko pullalta. Viihtyminen toisen seurassa kertoo myös toisen arvostuksesta ja kunnioituksesta, siksi sen tunteminen on minulle arvokasta.
- AnonyymiUUSI
Ikävää
- AnonyymiUUSI
Rakastin ja rakastan. Sydän kuuluu hänelle ikuisesti.
- AnonyymiUUSI
Syvästi. Ymmärtävästi hyväksyvästi välittävästi kaipaavasti tarvitsevasti odottavasti
- AnonyymiUUSI
Monenlaisia. mut haluaisin nyt ensiks sopua
- AnonyymiUUSI
Karvoja
- AnonyymiUUSI
ihastusta ja haLua olla hänen toinen puoLiksonsa
yks J- AnonyymiUUSI
Hmm....nyt tiedän kuka olet😄😄🧡🤍Voisit kirjoitella käyttäjänimelläsi.
- AnonyymiUUSI
Himoa ja pelkoa🥰 t. Pajatsonmuotoinen mies
- AnonyymiUUSI
ihastusta ja haLua olla hänen toinen puoLiskonsa..
Yks J - AnonyymiUUSI
♥️♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Kiinnostusta, ymmärrystä, jotain samankaltaisuutta vaikka meillä ei ole samanlaiset elämäntavat.
- AnonyymiUUSI
Naurattaa keskenkasvuisuutemme. Ihan tolloja kummatkin 😅
- AnonyymiUUSI
sinäpä sen sanoit 😂😂❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sinäpä sen sanoit 😂😂❤️
älä mustamaalaa toisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
älä mustamaalaa toisia
Tuo toinenhan sen ensin sanoi!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
älä mustamaalaa toisia
Tuo toinenhan sen ensin sanoin! Plus että otin tuon aikalailla huumorilla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toinenhan sen ensin sanoin! Plus että otin tuon aikalailla huumorilla!
Huumorilla tämä on otettavakin. En olisi ihan heti voinut uskoa että sitä taantuu ihan teiniksi jonkun kohdatessaan, ei aina kohdatessa mutta aina vahingossa kohdatessa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä voidaan joku päivä yhessä nauraa tälle kaikelle 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voidaan joku päivä yhessä nauraa tälle kaikelle 🤭
Kyllä mä otan seuraavalla kerralla puheeksi kaiken hölmön 😉
- AnonyymiUUSI
Ihastusta ja halua olla hänen toine puoliskonsa
JL - AnonyymiUUSI
Ihastusta, haLua kuuLLa hänen äänensä ja oLLa hänen toine puoLiskonsa
yks J- AnonyymiUUSI
Jäikö levy pyörimään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö levy pyörimään?
jäi, suomi24 tilttas eikä postannu niitä viiteen minuuttiin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jäi, suomi24 tilttas eikä postannu niitä viiteen minuuttiin...
Sano ny vielä kerran varmuuden varalta ja sanokin hitaasti, kun en ymmärtänyt tota vielä.
Ei se mulle oo, mut että ymmärtäisin lukemani. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano ny vielä kerran varmuuden varalta ja sanokin hitaasti, kun en ymmärtänyt tota vielä.
Ei se mulle oo, mut että ymmärtäisin lukemani.ainakin intohimoista ilmoitteLua!
J
- AnonyymiUUSI
Ihastusta, kiinnostusta, vetovoimaa, sielunkumppanuutta, samanlaisuutta. Mulle riittää sekin että saan olla ystäväsi mies ❤️
- AnonyymiUUSI
Eikö sihen kuulu, että tavataan välillä?
- AnonyymiUUSI
Mulle ei riitä.
- AnonyymiUUSI
Hän on tehnyt minusta pahan ihmisen. Enkä välitä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole hyviä tunteita ketään kohtaan, eikä varsinkaan sellaista kohtaan, joka aiheutti paljon elämää häiritseviä tilanteita ja se vaikutti sellaisella tavalla, että luulin sairastuneeni henkisesti!
- AnonyymiUUSI
En mitään tunteita elävänä tai kuolleena haudattu.
- AnonyymiUUSI
Minulla samanlainen olo ollut jo aika kauan!
- AnonyymiUUSI
Kiinnostusta, kiihotusta, hellyyttä, iloa, innostusta.
- AnonyymiUUSI
Syvää rakkautta, jotenkin niin puhdasta ja pyyteetöntä.
- AnonyymiUUSI
Vapautta.
- AnonyymiUUSI
Välittämistä, arvostusta. Ja rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Kaipausta, hellyyttä, halua, välittämistä, huolehtivaisuutta, kiinnostusta, kunnioitusta, uteliaisuutta, toiveikkuutta, valitettavasti myös riittämättömyyttä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole tunteita, eipä tulekaan.
Vain tarkkista, sillä vissi, pärjäile.
T.pärjäilemisiin
https://m.youtube.com/watch?v=_duhhVa-dk8 - AnonyymiUUSI
Värähtelyjä
- AnonyymiUUSI
Lähinnä peeniksessä ja testikkeleissä.
- AnonyymiUUSI
Vihaaaaaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha3442164Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom231223Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo3171160etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!551089Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.741044- 50769
- 47768
Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee102743Paljon hyvää Trump on tehnyt
Tästähän tuli mahtava päivä kun Kamala Harris heitettiin ulos alkumetreillä ja Trumpin presidenttikausi on silausta vail133684Jiiiihaa! Trump voitti ylivoimaisesti kamalan Kamalan!
🍾🥂🎂 Mitenkäs vassarit nyt purkaa pettymystään?!182680