Olen rakastunut

Anonyymi-ap

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.

57

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro se hänelle.

• Anonyymi

No voi vittu sentään ihme tyyppi

• Anonyymi

Miksi asioita ei voi kertoa suoraan?

• Anonyymi

Miksi et sano hänelle asiaa?

• Anonyymi

Suosittelen sanomaan asiat niinkin ne on ennen kun on liian myöhästä.😭 En tuu ikinä koskaan antamaan anteeksi sitä faktaa et ainoo paikka missä uskalsin sanoo hälle et rakastan oli tämä vtun paska palsta

• Anonyymi

V***aks täällä sitten uliset. Et edes kertonut, oletteko tahoillanne varattuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

V***aks täällä sitten uliset. Et edes kertonut, oletteko tahoillanne varattuja?

Ei. Ujoja ja elämän riepottelemia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko me edelleen työkavereita? -sivusta

• Anonyymi

No eipä tullut ainakaan nolattua itseään, toisin kuin mitä mä oon tehnyt. 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia, että joskus noitakin tuntemuksia on, varsinkin jos on kokenut jotakin ikävää joskus. On vain varovainen. Se on ihan hyväksyttävää. Pääasia, että ajattelee muista hyvin, eikä pahasti. Silloin aina voi kohdata puhtaalta pöydältä kaivatun uudelleen. Voimia!

• Anonyymi

Oletko nainen? Kero se hänelle jotenkin.

• Anonyymi

Onneksi Olkoon! Jos siitä jotain tulee, päättäkää kumpi lähtee.

• Anonyymi

Oof.
        Paha kokemus tästä ja lähdin.
        Riskaabelia peliä

• Anonyymi

Samoin minä M naiseen

• Anonyymi

Mihin päin menee? T. M-nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EePee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämeeseen.

• Anonyymi

Mä innostuin yhdestä samassa yhteisössä olevasta ja hän ei oikein tykännyt siitä. Silti ollaan kavereita ja joskus oikeasti runkkaan hänelle. Me ollaan ihmisinä aivan erilaisia. Hän on minua vanhempi ja "lapsellinen", elää parisuhteessa, mutta osaa myös vaihtaa miestä.

Mutta oikeesti helvetin hyvä tyyppi kaikin puolin.

• Anonyymi

Tätä tapahtuu aika paljon, täällä kans yksi 🙈 vaan olen päättänyt antaa asian olla

• Anonyymi

Tätä sattuu kaikenaikaa kaikkialla maailmassa. Rakastutaan työpaikoilla. Toiset rakastumisen johtaa jopa avioliittoihin ja onnellisiinkin. Ei aina.
      Ota asia ihan rauhassa ja katso mitä tapahtuu.
      Ole turvallisella mielellä ja iloitse,että koet tunteita.
      Jos on molemminpuolista niin sitten vaan mietintämyssyyn.

• Anonyymi

Niin mäkin! Voi luoja odotan että pääsisin halimaan ja hellimään häntä.

• Anonyymi

Olkaa onnellisia ja nauttikaa tunteista.
      Työpaikka on hyvä paikka tavata .

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole, työpaikka on vain työn tekemistä varten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta mitä teet vapaa-ajalla ei kuulu kellekään töissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun ovat ihmisiä,jotka sitä työtä tekevät. Ei robotteja. Ihmisillä on ihmisen Tunteet. Vai meneekö ne sormia napsauttamalla pois.

• Täällä on usein valitettu, että työpaikka ei ole mikään seuranhakupaikka ja että siellä tehdään töitä, eikä rakastuta työkaveriin.

• Anonyymi

Töihin yleensä mennään jotta pystyy maksaa elämisen kustannukset. Se on eka syy töihin menemiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Töihin yleensä mennään jotta pystyy maksaa elämisen kustannukset. Se on eka syy töihin menemiseen.

Juu niin, mutta jos on kauniita naisia siellä, niin saattaa sitä ihastuakin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no jos ihastuu niin voi kysyä haluaako nähdä töiden jälkeen

• Anonyymi

Nimenomaan tällä palstalla koska on niin paljon katkeruutta ja pelkoa että se oma ukko kulta löytää jonkun työpaikalta. Nykyaikainen työpaikka on hyvin suvaitseva eikä mikään vanhojen kantturoiden ompelukerho.

• Anonyymi kirjoitti:

no jos ihastuu niin voi kysyä haluaako nähdä töiden jälkeen

Jos uskaltaa kysyä, kun tuntee riittämättömyyttä kaunottaren edessä. Ja on huonoja kokemuksia lähestymisestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan tällä palstalla koska on niin paljon katkeruutta ja pelkoa että se oma ukko kulta löytää jonkun työpaikalta. Nykyaikainen työpaikka on hyvin suvaitseva eikä mikään vanhojen kantturoiden ompelukerho.

Sekin varmaan totta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos uskaltaa kysyä, kun tuntee riittämättömyyttä kaunottaren edessä. Ja on huonoja kokemuksia lähestymisestä.

No ite et uskaltanut nettaa pyytää ulos vaan möläytit työpaikalla ihastumisesta josta netta ei tykännytt yhtään

• Anonyymi kirjoitti:

No ite et uskaltanut nettaa pyytää ulos vaan möläytit työpaikalla ihastumisesta josta netta ei tykännytt yhtään

Niin siinä valitettavasti kävi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin siinä valitettavasti kävi.

siksi suosittelen että aloittaja pyytää toista ulos niin näkee tunteeko toinen samoin

• Anonyymi kirjoitti:

siksi suosittelen että aloittaja pyytää toista ulos niin näkee tunteeko toinen samoin

Juu, se on hyvä niin. Se on paljon hienovaraisempaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, kyllä näin on! Viehättävä nainen kyllä saa tunteet pintaan! Jos ihastut työkaveriisi, kerro se jollain tapaa hänelle! Kyllä naiset yleensä tykkää siitä! Jos saat pakit, ei se ole maailmanloppu! Työkaveruus voi silti jatkua! Jos saat vastakaikua anna asioiden kehittyä! Rakastuminen on upea asia!

• Anonyymi

On varmaan kiusallista olla samassa työpaikassa jos saa rukkaset. Molemmille osapuolille

• Anonyymi

Sehän se tässä onkin. Kuka haluaa menettää kasvonsa kun tunnustaa rakastuneensa ja toinen nauraakin päin naamaa.

• Anonyymi

No onpahan muilla työyhteisössä hupia. Seläntakana käy porina ja naurunremakka. .Näin käy aina!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpahan muilla työyhteisössä hupia. Seläntakana käy porina ja naurunremakka. .Näin käy aina!!

Teillä on sairas työyhteisö. Normaalit aikuiset ihmiset handlaavat tilanteen kuin tilanteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on sairas työyhteisö. Normaalit aikuiset ihmiset handlaavat tilanteen kuin tilanteen.

Nauru on kyllä normimeininki. Munatkoon itsensä ken tahtoo. Sellasia tyyppejä ei kyllä katsota ylöspäin. Sairasta sensijaan on läähättää työkaverin perään. Hyi hitto. Johan siinä kohde ahdistuu.👅lääh lääh..hehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Eräs semmoinen DH.

• Anonyymi

Ei ollenkaan. En ajattele noin ollenkaan. Ei mitään kiusallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauru on kyllä normimeininki. Munatkoon itsensä ken tahtoo. Sellasia tyyppejä ei kyllä katsota ylöspäin. Sairasta sensijaan on läähättää työkaverin perään. Hyi hitto. Johan siinä kohde ahdistuu.👅lääh lääh..hehe

Toisten tunteille nauraminen on naurettavaa ja lapsellista ja alhaista mitä kenellekään normaalille edes kuuluu toisten rukkaset.

Rakastuminen ja ihastuminen taas on inhimillistä ja kaunista riipumatta onko vastavuoroista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten tunteille nauraminen on naurettavaa ja lapsellista ja alhaista mitä kenellekään normaalille edes kuuluu toisten rukkaset.

Rakastuminen ja ihastuminen taas on inhimillistä ja kaunista riipumatta onko vastavuoroista.

Hyvä että tääl on edes joku tolkun ihminen 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤝🤝🤝🤝🤝

• Anonyymi

Niin mäkin, mut se ei oo enää mun työkaveri sanan varsinaisessa merkityksessä. Samassa paikkaa silti kuljetaan edelleen. Nyt ei vaan oo nähty kohta kuukauteen, koska mä oon ollut kipeänä.

• Anonyymi

Pakko nussia

• Anonyymi

Eihän siinä mitään. Työkaveruudesta voi tulla suhde! Mä ollut jo vuoden yhdessä työkaverin kanssa.

• Anonyymi

Tilastollisesti ne kuitenkin päättyy useammin kuin vaikkapa baarissa alulle pantu. Niin kävi myös omalla kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastollisesti ne kuitenkin päättyy useammin kuin vaikkapa baarissa alulle pantu. Niin kävi myös omalla kohdalla.

Kaikkea sitä tilastoidaan😂

• Anonyymi

Poista se rakkaus

• Anonyymi

Kannattaa jättäytyä kahdestaan ylitöihin, saa "siitä" palkkaa.

• Anonyymi

Kyllä sitä pitää olla rakastunut siihen minkä löysit. Toinen vaihtoehto on lähteä kapakkaan ja löytää paremman

• Anonyymi

En minä kehoita rakastumaan työkaverihin. Viimeksi hänellä oli karsastus. Katsooko hän minua vai ojaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2210
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1799
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1703
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      108
      1576
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1292
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      178
      1145
    7. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1127
    8. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1092
    9. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      233
      1077
    10. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe