työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
Olen rakastunut
57
1491
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro se hänelle.
- Anonyymi
No voi vittu sentään ihme tyyppi
- Anonyymi
Miksi asioita ei voi kertoa suoraan?
- Anonyymi
Miksi et sano hänelle asiaa?
- Anonyymi
Suosittelen sanomaan asiat niinkin ne on ennen kun on liian myöhästä.😭 En tuu ikinä koskaan antamaan anteeksi sitä faktaa et ainoo paikka missä uskalsin sanoo hälle et rakastan oli tämä vtun paska palsta
- Anonyymi
V***aks täällä sitten uliset. Et edes kertonut, oletteko tahoillanne varattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V***aks täällä sitten uliset. Et edes kertonut, oletteko tahoillanne varattuja?
Ei. Ujoja ja elämän riepottelemia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko me edelleen työkavereita? -sivusta
- Anonyymi
No eipä tullut ainakaan nolattua itseään, toisin kuin mitä mä oon tehnyt. 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia, että joskus noitakin tuntemuksia on, varsinkin jos on kokenut jotakin ikävää joskus. On vain varovainen. Se on ihan hyväksyttävää. Pääasia, että ajattelee muista hyvin, eikä pahasti. Silloin aina voi kohdata puhtaalta pöydältä kaivatun uudelleen. Voimia!
- Anonyymi
Oletko nainen? Kero se hänelle jotenkin.
- Anonyymi
Onneksi Olkoon! Jos siitä jotain tulee, päättäkää kumpi lähtee.
- Anonyymi
Oof.
Paha kokemus tästä ja lähdin.
Riskaabelia peliä
- Anonyymi
Samoin minä M naiseen
- Anonyymi
Mihin päin menee? T. M-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EePee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeeseen.
- Anonyymi
Mä innostuin yhdestä samassa yhteisössä olevasta ja hän ei oikein tykännyt siitä. Silti ollaan kavereita ja joskus oikeasti runkkaan hänelle. Me ollaan ihmisinä aivan erilaisia. Hän on minua vanhempi ja "lapsellinen", elää parisuhteessa, mutta osaa myös vaihtaa miestä.
Mutta oikeesti helvetin hyvä tyyppi kaikin puolin. - Anonyymi
Tätä tapahtuu aika paljon, täällä kans yksi 🙈 vaan olen päättänyt antaa asian olla
- Anonyymi
Tätä sattuu kaikenaikaa kaikkialla maailmassa. Rakastutaan työpaikoilla. Toiset rakastumisen johtaa jopa avioliittoihin ja onnellisiinkin. Ei aina.
Ota asia ihan rauhassa ja katso mitä tapahtuu.
Ole turvallisella mielellä ja iloitse,että koet tunteita.
Jos on molemminpuolista niin sitten vaan mietintämyssyyn. - Anonyymi
Niin mäkin! Voi luoja odotan että pääsisin halimaan ja hellimään häntä.
- Anonyymi
Olkaa onnellisia ja nauttikaa tunteista.
Työpaikka on hyvä paikka tavata .- Anonyymi
Just näin.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole, työpaikka on vain työn tekemistä varten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta mitä teet vapaa-ajalla ei kuulu kellekään töissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ovat ihmisiä,jotka sitä työtä tekevät. Ei robotteja. Ihmisillä on ihmisen Tunteet. Vai meneekö ne sormia napsauttamalla pois.
Täällä on usein valitettu, että työpaikka ei ole mikään seuranhakupaikka ja että siellä tehdään töitä, eikä rakastuta työkaveriin.
- Anonyymi
Töihin yleensä mennään jotta pystyy maksaa elämisen kustannukset. Se on eka syy töihin menemiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Töihin yleensä mennään jotta pystyy maksaa elämisen kustannukset. Se on eka syy töihin menemiseen.
Juu niin, mutta jos on kauniita naisia siellä, niin saattaa sitä ihastuakin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
no jos ihastuu niin voi kysyä haluaako nähdä töiden jälkeen
- Anonyymi
Nimenomaan tällä palstalla koska on niin paljon katkeruutta ja pelkoa että se oma ukko kulta löytää jonkun työpaikalta. Nykyaikainen työpaikka on hyvin suvaitseva eikä mikään vanhojen kantturoiden ompelukerho.
Anonyymi kirjoitti:
no jos ihastuu niin voi kysyä haluaako nähdä töiden jälkeen
Jos uskaltaa kysyä, kun tuntee riittämättömyyttä kaunottaren edessä. Ja on huonoja kokemuksia lähestymisestä.
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tällä palstalla koska on niin paljon katkeruutta ja pelkoa että se oma ukko kulta löytää jonkun työpaikalta. Nykyaikainen työpaikka on hyvin suvaitseva eikä mikään vanhojen kantturoiden ompelukerho.
Sekin varmaan totta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos uskaltaa kysyä, kun tuntee riittämättömyyttä kaunottaren edessä. Ja on huonoja kokemuksia lähestymisestä.
No ite et uskaltanut nettaa pyytää ulos vaan möläytit työpaikalla ihastumisesta josta netta ei tykännytt yhtään
Anonyymi kirjoitti:
No ite et uskaltanut nettaa pyytää ulos vaan möläytit työpaikalla ihastumisesta josta netta ei tykännytt yhtään
Niin siinä valitettavasti kävi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin siinä valitettavasti kävi.
siksi suosittelen että aloittaja pyytää toista ulos niin näkee tunteeko toinen samoin
Anonyymi kirjoitti:
siksi suosittelen että aloittaja pyytää toista ulos niin näkee tunteeko toinen samoin
Juu, se on hyvä niin. Se on paljon hienovaraisempaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, kyllä näin on! Viehättävä nainen kyllä saa tunteet pintaan! Jos ihastut työkaveriisi, kerro se jollain tapaa hänelle! Kyllä naiset yleensä tykkää siitä! Jos saat pakit, ei se ole maailmanloppu! Työkaveruus voi silti jatkua! Jos saat vastakaikua anna asioiden kehittyä! Rakastuminen on upea asia!
- Anonyymi
On varmaan kiusallista olla samassa työpaikassa jos saa rukkaset. Molemmille osapuolille
- Anonyymi
Sehän se tässä onkin. Kuka haluaa menettää kasvonsa kun tunnustaa rakastuneensa ja toinen nauraakin päin naamaa.
- Anonyymi
No onpahan muilla työyhteisössä hupia. Seläntakana käy porina ja naurunremakka. .Näin käy aina!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpahan muilla työyhteisössä hupia. Seläntakana käy porina ja naurunremakka. .Näin käy aina!!
Teillä on sairas työyhteisö. Normaalit aikuiset ihmiset handlaavat tilanteen kuin tilanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on sairas työyhteisö. Normaalit aikuiset ihmiset handlaavat tilanteen kuin tilanteen.
Nauru on kyllä normimeininki. Munatkoon itsensä ken tahtoo. Sellasia tyyppejä ei kyllä katsota ylöspäin. Sairasta sensijaan on läähättää työkaverin perään. Hyi hitto. Johan siinä kohde ahdistuu.👅lääh lääh..hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Eräs semmoinen DH.
- Anonyymi
Ei ollenkaan. En ajattele noin ollenkaan. Ei mitään kiusallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauru on kyllä normimeininki. Munatkoon itsensä ken tahtoo. Sellasia tyyppejä ei kyllä katsota ylöspäin. Sairasta sensijaan on läähättää työkaverin perään. Hyi hitto. Johan siinä kohde ahdistuu.👅lääh lääh..hehe
Toisten tunteille nauraminen on naurettavaa ja lapsellista ja alhaista mitä kenellekään normaalille edes kuuluu toisten rukkaset.
Rakastuminen ja ihastuminen taas on inhimillistä ja kaunista riipumatta onko vastavuoroista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten tunteille nauraminen on naurettavaa ja lapsellista ja alhaista mitä kenellekään normaalille edes kuuluu toisten rukkaset.
Rakastuminen ja ihastuminen taas on inhimillistä ja kaunista riipumatta onko vastavuoroista.Hyvä että tääl on edes joku tolkun ihminen 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuminen ja ihastuminen taas on inhimillistä ja kaunista riipumatta onko vastavuoroista.🤝🤝🤝🤝🤝
- Anonyymi
Niin mäkin, mut se ei oo enää mun työkaveri sanan varsinaisessa merkityksessä. Samassa paikkaa silti kuljetaan edelleen. Nyt ei vaan oo nähty kohta kuukauteen, koska mä oon ollut kipeänä.
- Anonyymi
Pakko nussia
- Anonyymi
Eihän siinä mitään. Työkaveruudesta voi tulla suhde! Mä ollut jo vuoden yhdessä työkaverin kanssa.
- Anonyymi
Tilastollisesti ne kuitenkin päättyy useammin kuin vaikkapa baarissa alulle pantu. Niin kävi myös omalla kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastollisesti ne kuitenkin päättyy useammin kuin vaikkapa baarissa alulle pantu. Niin kävi myös omalla kohdalla.
Kaikkea sitä tilastoidaan😂
- Anonyymi
Poista se rakkaus
- Anonyymi
Kannattaa jättäytyä kahdestaan ylitöihin, saa "siitä" palkkaa.
- Anonyymi
Kyllä sitä pitää olla rakastunut siihen minkä löysit. Toinen vaihtoehto on lähteä kapakkaan ja löytää paremman
- Anonyymi
En minä kehoita rakastumaan työkaverihin. Viimeksi hänellä oli karsastus. Katsooko hän minua vai ojaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067