Mikä naisessa on

Anonyymi-ap

On söpöä?

84

2212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään katsoin todella söpöä naista viipyilevästi silmiin. Hänellä on vain niin suloiset kasvot ja tykkään hänen pirskahtelevasta energiasta. 🤩

• Anonyymi

Nenu, voisin eskimopussata sitä.

• Anonyymi

Horoskooppi kysely on parasta naisessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horoskooppi kysely on parasta naisessa?

Ja pahinta.

• Anonyymi

Aivotoiminnan puute ja yleinen yksinkertaisuus.

• Anonyymi

Söpöys on siis negatiivista.

• Anonyymi

Mutta onneksi sillä on isot tissit ja pinkeät tussut?

• Anonyymi

Kerro lisää itsestäsi🤔

• Anonyymi

Aivotoiminnan puute ja yleinen yksinkertaisuus🤔
        Puhut itsestäsi,moukkamainen käytös sinulla kommentoija.

• Anonyymi

Ei sentään joku jälkeenjäänyt stalkkaava psykopaatti kuitenkaan, kuten sinä esim?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää itsestäsi🤔

Sä se S jaksat täällä huseerata. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sentään joku jälkeenjäänyt stalkkaava psykopaatti kuitenkaan, kuten sinä esim?

Anna toisen stalkata🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sull eturauhanen tallessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi sulla on eturauhanen tallessa😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä et psyko osaa jättää näitä miehiä rauhaan kun ne ei näköjään halua sinua. Onko vaikea osata lukea. Toi on jonkun mielestä aika ahdistavaa ja pelottavaa mitä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle???...Tarkoitat ehkä itseäsi kuitenkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä se S jaksat täällä huseerata. Sivusta.

Suvi lopeta jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä et psyko osaa jättää näitä miehiä rauhaan kun ne ei näköjään halua sinua. Onko vaikea osata lukea. Toi on jonkun mielestä aika ahdistavaa ja pelottavaa mitä teet.

En oletakkaan kenenkään haluavan minua.T.S-nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mulla ei enää naapuri leikkas pensas saksilla pois

• Anonyymi

Se on se luonne.

• Anonyymi

Ujous

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lämmin luonne, joka on kivasti paketoitu. Tietenkin.

• Kasvot yleensä, jos on söpö. Söpöä voi olla myös käytös ja jos on mukava ja lutunen. Ja tää ei ollu ny kenestäkään tietystä, vaan ihan yleisesti.

• Anonyymi

Hymy, ponnari, ääni, kädet, jalat.

• Anonyymi

Söpö pieni pippeli.

• Anonyymi

Hänen on vaikea pidätellä hymyä ja naurua 😍

L

• Anonyymi

Kaikki. Tekisi mieli vaan rakastaa loppuelämä. Mutta ei minusta ole siihen. Olen liian epävarma.

• Anonyymi

Miksi olet epävarma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet epävarma

Pidän itseäni aika vähässä arvossa. Ei se ole pelkästeen tietysti huono asia. Mutta ajattelen että olen vähän kuin joku kerjäläinen ja hän ihana prinsessa.

• Anonyymi

Pieni pippeli ja tyhmät puheet.

• Anonyymi

Joillakin varmaan kulkee synkroniassa juu

• Anonyymi

Annus nyt ykkösenä

• Anonyymi

Niin sullako on anusfetissi vai, onko kokoon liittyviä vaikeita tunteita tms?

• Anonyymi

kiltti, uskollinen, läheisilleen hyvin tärkeä, auttavainen, jopa liian hyvä sydäminen. Ihana lämmin katse.Ei arvostanut itseään mikä sattuu aivan liikaa. Hän ei ollut mikään 'kuka olikaan' tyyppi vaan ihminen joka teki tästä maailmasta olemassa olollaan kauniimman. Huumorintaju omaA luokkaansa.

• Se tietenkin on somaa, kun nainen tulee käymään ja laittaa ne täysvalkoiset tennarinsa siihen sun värikkäiden viereen. Ja sitten pistää se hiusharjansa siihen hyllylle. Siis sen pyöreemuotoisen jossa on niiden piikkien päissä sellaset pikku nupit. On somaa kun kämpässä on nainen ja naisen osia sielä sun täällä.

• Anonyymi

Naisen osia?!? Mikä paloittelu mur haaja sää olet??

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt sentäs. Tarkotin vähän niitä mitä siinä mukana tulee. Niin ku englannissa accessories. Että sitä miten se kenkä kuuluu naiseen, mutta olematta kuitenkin osa. Hiusharja vielä asia erikseen ja muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣

• Anonyymi

Luonne, on herkkiä ja kovia ja kylmiä naisia. Luonne näkyy usein myös kaikessa, käyttäytymisessä, pukeutumisessa tai suhtautumisessa ympäristöön. Söpö nainen saattaa olla hieman hajamielisesti pukeutunut sekä käyttäytynyt neiti, mutta joka on jollain inhimillisellä tavalla kiinnittänyt itseensä huomion, jokin synnynnäinen tapa olla oma teeskentelemätön itsensä. Yleensä se tavallisuus ja rohkeus näkyy söpöytenä, ei niinkään valtavirran mukana kulkeva ja esiintyvä kaunotar, joka arvostaa eninte itsensä lisäksi ulkoisia kuoria ja ominaisuuksia. Söpöillä naisilla on usein söpöjä harrastuksia tai he pitävät söpöistä koirista ja asioista jotka saattavat eroittaa heidät ns. ulkokultaisista kanssa sisaristaan.
      https://youtu.be/z1KDWjyU3W4

• Anonyymi

Kylläpä osasit sanoa hyvin. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä osasit sanoa hyvin. sivusta

Komppaan😍

• Anonyymi

Koko olemus, naiselta ♥️

• Anonyymi

Samaa mieltä ❤️ - yksi nainen

• Anonyymi

Söpöä;)

• Anonyymi

Se tunne kun se vääntäytyy kieltäytymään seksistänsä.

• Anonyymi

erään miehen hymy,lempeä katse maailman kovin ikävä jäi niitä,

• Anonyymi

pers...oona

• Anonyymi

Kaunis nainen on kaunis, myös alastomana.

• Anonyymi

Oletko varma. Patalaput tai kengurumahat

• Anonyymi

silmät, tissit

• Anonyymi

No jos se vaan on kiltti ei tarvii paljoo muuta mun tyttöystävä ainkin todella söpö niin sydämmestä kun päältä mut jos tarkotit ulkonäköä ni mun mielestä se että nainen on vähän lyhyempi ja blondit hiukset (my type) ja jos vaan tykkää halata itse rakastan haleja mun tyttöystävältä olo on turvallinen ja rakastettu mun mielestä söpöä

• Anonyymi

Ensi kerran halaan kun nähdään ❤️👩🏻‍🦳🤗💋ja varsinkin jos oot hän

• Anonyymi

No on vaan niin lutuinen että jos vaikka suuttuu ni nyrpistää naamaa mutta on kuitenki läheinen ja vaikka tykkää haleista jos itkettää ni tulee vaan kertoo murheet niin mä ihastuin kun se yks tuli vaa niin raukkana mun luo melkeen itki sitten se vaa tarttu mun kädestä molemmilla käsillä ja vetäs mua sinne ja antoi halin samaan aikaan kun itki muistan sen kun eilisen koska se jää mieleen se oli niin söpö ja tää on mun mielipide kaikilla oma

• Anonyymi

Nenä.

• Anonyymi

Ehkä vaan luonne💖

• Anonyymi

Lempeys, naisellisuus, kypsä luonne, tunteellisuus, pehmeä katse, solakka vartalo
      n-n

• Anonyymi

Oikeassa naisessa kaikki. Transformereissa ei mikään.

• Anonyymi

Tanssivalmentajani viikko sitten maanantaina demonstroi mulle, että mun pitäisi kasvattaa peppulihaksiani ja näytti käsillään vartalollani, mitä kohtaa pitäisi kehittää. Muuten kuulemma olisi hyvä tasapaino rintavarustuksen kanssa🤭👩🏻‍🦳💋🧐

• Anonyymi

Tässä kysyttiin mikä siinä kaivatussa naisessa on söpöä. Kuinka itsekeskeinen oikein oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kysyttiin mikä siinä kaivatussa naisessa on söpöä. Kuinka itsekeskeinen oikein oot?

Jos tarkoitti, että tuon tanssivalmentajan (nainen siis) demonstrointi on hänen mielestään söpöä…?

• Anonyymi

Ajattelemattomuus eli laskelmoinnin vastakohta, vaikka saattaakin johtaa umpikujaan.

• Anonyymi

Hyvä vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus.

Sä et tiedä toisen ”ihmisen” elämästä yhtään mitään. Mitä sä tässä muuten teet? Eikö luulisi olevan parempaa tekemistä?

• Anonyymi

En ole koskaan kuullut mitään yhtä hölmöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä toisen ”ihmisen” elämästä yhtään mitään. Mitä sä tässä muuten teet? Eikö luulisi olevan parempaa tekemistä?

Mikä saa sinut kuvittelemaan että kommentti liittyi sinuun itseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin et kuvitellutkaan tietenkään.

• Anonyymi

Umpikujassa on hekumaa.

• Anonyymi

käytös, eLeganttisuus, kauneus.... sopivan muhkea...

J

• Anonyymi

Olet äärettömän komea ja fyysisesti hyvässä kunnossa, katsot ihanan pitkään ja se saa minut ujostelemaan varsinkin jos muut katsoo vierestä.
        Meillä on vetovoimaa.❤️ Huuoohh...
        J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet äärettömän komea ja fyysisesti hyvässä kunnossa, katsot ihanan pitkään ja se saa minut ujostelemaan varsinkin jos muut katsoo vierestä.
        Meillä on vetovoimaa.❤️ Huuoohh...
        J

Katselisin sua mielelläni enemmänkin, mutta teenköhän muiden olon epämukavaksi. Pitää keksiä kahdenkeskistä tekemistä, niin saan katsella rauhassa.. nam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselisin sua mielelläni enemmänkin, mutta teenköhän muiden olon epämukavaksi. Pitää keksiä kahdenkeskistä tekemistä, niin saan katsella rauhassa.. nam.

Joo kahdenkeskistä tekemistä todellakin😚Luulen että muut ovat jo nähneet meidän kiinnostuksen toisiamme kohtaan. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet eronnut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kahdenkeskistä tekemistä todellakin😚Luulen että muut ovat jo nähneet meidän kiinnostuksen toisiamme kohtaan. ❤️

Siltä ainakin tuntuu, että ovat nähneet. En saa sua pois mielestäni, vaikka yrittäisin. Olen tajunnut, että ei tähän ole muuta lääkettä kuin sinä 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä ainakin tuntuu, että ovat nähneet. En saa sua pois mielestäni, vaikka yrittäisin. Olen tajunnut, että ei tähän ole muuta lääkettä kuin sinä 😙

Hiihhih, olemme toistemme lääkkeet todellakin. Odotan sitä hetkeä kun pääsemme toistemme lähelle 😌 Luulen että se hetki koittaa pian.

• Anonyymi

Se kun oli aidosti fileissä

Sheesh

Vähän riehu tiedätteks

Mulla Rupes sydän jyskyttää sillon aina siinä

Pysty miettii pelkästään et mikä on tämä

Jätkä...maaginen

• Anonyymi

Rakkaassani on söpöä:

- Se kun ensi kerran katsoin häntä ja kosketimme toisiamme.
      - Se kun koskettamisen jälkeen katsoin hänen kasvojensa ilmettä, niissä oleva ilme oli ...hämmentynyt ja epäuskoinen, ujosteleva sekä paljastava.
      - Se kun toisen kerran kosketimme toisiamme, siinä oleva rohkeus suli huonoon ...hetkeen ja muihin vähemmän romanttisiin vaikutuksiin.
      - Se kun kolmannen kerran kohtasimme, emme lähestyneet toisiamme kahden ...edellisen kerran tuomien paineiden ja varovaisuutemme vuoksi, välttelimme ja jämme tahoillamme miettimään "oliko välillämme mitään tai rikkoutuiko välimme tästä"
      - Se kun neljännen kerran kohtasimme, olimme hiljaisia ja ujostelimme toisiamme emme tienneet mitä toinen ajatteli tai tunsi, ehkä kuitenkin tunsimme välimme olleen edelleen lämpimät ja tiesimme ettei mikään pieni vastoinkäyminen mahtuisi väliimme.
      - Se kun viidennen kerran kohtasimme, kaikki oli helpompaa, vastoinkäymiset vahvistaa ja ehkä niiden käsittely lisää arvostusta ihastusta kohtaan, hän oli hetkessä söpöin ihminen maailmassa, kävi tulevaisuudessa miten tahansa.

https://youtu.be/RmajLa7yz-g

• Anonyymi

Mikä toi musiikki on linkissä?

• Anonyymi

Nepsynepsynen. Tunnistan kyllä.<3

• Anonyymi

Tuo on loukkaavaa nimittelyä, lopeta.

• Anonyymi

Terävänä leikkaava äly ja sen mukainen ulosanti.

• Anonyymi

Mikä kuvaus 😁

• Anonyymi

Salarakkaita ja rahan, kelojen ja omaisuuden tavoittelua. Sitähän nämä jakorasiat tarjoavat.

Hetken kulkevat mukana ja kun kassa on tyhjä niin vaihdetaan uuteen.

Ajatelkaa nyt kuinka monelle on tussua antavalle leviää kolo ja on kuin reikä olisi
      tuulenhuuhtoma.

On näitä reikä mutta ovat niin levähtäneitä , että jos pieni muna niin voi sanoa, että raaputa toiseltakin puolelta on nii venytetty malli ja haisoo sillille.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2210
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1799
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1703
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      108
      1576
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1292
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      178
      1145
    7. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1127
    8. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1092
    9. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      233
      1077
    10. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe