sinua ja tiedän sen, mitä teen. En suunnitellut tällaista, eräänä päivänä vain astelit elämääni ja en osaa enää ajatella aikaa ennen sinua. Se oli toisenlainen aika, istuin hämärässä jotakin odottaen, hehkuvan hiilloksen äärellä viluissani. Nyt ajatellessani sinua lämpö täyttää minut kiireestä kantapäähän. En odota enää mitään, läsnäolosi täyttää jonkin tyhjän paikan minussa. Sen tyhjän paikan kipu tuntuu aina kun en sinua näe. Minua jomottaa, mikään lääke ei tätä särkyä korjaa.
Kun nyt tarvitsen
21
730
Vastaukset
- Anonyymi
Korjaako sen jomotuksen vain miehen molo?
- Anonyymi
Sellaista ajatusta sieltä.
- Anonyymi
Hih hih..😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista ajatusta sieltä.
Murkuilla tuo alapää kehittyy ennen yläpäätä. Ja se näkyy 😏
- Anonyymi
Kenelle? Oletteko koska tavanneet ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Eräälle ihanalle ihmiselle, joka muistuttaa erästä sielunkumppaniani jota joskus rakastin. Ovat joskus samaa mieltä keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräälle ihanalle ihmiselle, joka muistuttaa erästä sielunkumppaniani jota joskus rakastin. Ovat joskus samaa mieltä keskenään.
Oko tuo vihje hänelle?
Koska näitte viimeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oko tuo vihje hänelle?
Koska näitte viimeksi?Emme ainakaan viime viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oko tuo vihje hänelle?
Koska näitte viimeksi?Kaipaan sinua,voidaan treffata taas..
- Anonyymi
Minä en enää osaa olla ikäväni kanssa. Olen masentunut (lievä masennus toistaiseksi)Minä en pystynyt välttämään tätä. Sinä et tunne samoin, minä en kuulu kenellekään. Minua ei ole.
- Anonyymi
Minä olen lamaantunut, menee päin vttua. Minulla on kaikki resurssit ja minä pelkään hajoavani.
- Anonyymi
Mitä ajattelit silloin aavistitko jotain tulevaa? Naiselta sivusta
- Anonyymi
Sun on pysyttävä hengissä
Ja kuosissa - Anonyymi
Ehkä. Hänen kanssaan oli helppo ja vaikea olla samaan aikaan, vähän kuin kaksoisliekki.
- Anonyymi
Aika vammastahan tää touhu on.
- Anonyymi
Kyllä, varmasti.
Heijja!!!
https://m.youtube.com/watch?v=frv93sVjn1U - Anonyymi
Maailma tuntuu vaa pahalle ja oon lamaantunut viimese kahden vuoden tapahtumist ihan huolella. Tuntuu et mistää tai kenestäkään ei saa otetta. Ensvuon onneks muutost arkeen se auttaa tai se pahentaa. Kaipaan myös häntä mutta tässä tilanteessa hänenkin tavottelu on liikaa. Ehkä kaikki vaa on.
- Anonyymi
Minulla on tälläisiä onnellisuuden tuojia elämässäni. He saavat läsnäolollaan jotain minussa täytettyä. En kuitenkaan yhtäkään heistä ottaisi kumppanikseni. Minulle riittää heidän näkeminen silloin tällöin. Sielunkumppaneita.
Yksi on ollut pitkään (vuosia)mielessä ja häntä mietin usein. Nuo uudet ihanat ihmiset on kuitenkin autaneet minua hieman unohtamaan hänet. Pystyn nyt elämään parempaa elämää. Tiedän kuitenkin, että jos hän vastaan tulisi taas, niin alkaisi taas pyörimään mielessä. - Anonyymi
Jos vastapuolella on samankaltaisia tunteita niin onko erillään oleminen oikea ratkaisu?
- Anonyymi
Ei se ole oikea ratkaisu.
- Anonyymi
Millainen se päivä oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776