Sähän sen tiedät. Vaikka muuta esität. Näen miten haukut mua täällä rivien välissä. Samalla toisaalla väität joskikin muuksi. Mieti sitä.
Miltä se tuntuu olla kiusaaja?
13
327
Vastaukset
- Anonyymi
Lueskelin tänään näitä ja huomasin, että selvää kiusaa oli.
- Anonyymi
Oli jo yli vuosi sitten. En oo vain tuonut esille niitä enää, koska se ei hyödytä yhtään mitään, jos vain täällä niistä puhuu. Niinpä näitä mietitäänkin toisaalla, vaikken niistä älämölöä täällä nosta. Sivusta Bohe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli jo yli vuosi sitten. En oo vain tuonut esille niitä enää, koska se ei hyödytä yhtään mitään, jos vain täällä niistä puhuu. Niinpä näitä mietitäänkin toisaalla, vaikken niistä älämölöä täällä nosta. Sivusta Bohe
Missä toisaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ymmärtää ettei tuo touhunne kestä päivänvaloa. Tavallisesta ihmisestä tehdään kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ymmärtää ettei tuo touhunne kestä päivänvaloa. Tavallisesta ihmisestä tehdään kohde.
En ole kyllä huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä toisaalla?
Täällä. Tällä puolen ruutua. Bohe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, tässä asiassa se kohde on ollut minä ja muutama lähipiiristäni. Bohe
- Anonyymi
Olen ollut sulle pelkkä ovimatto liian kauan. Olet olut mulle täällä todella ilkeä ja halventava. Kyllä sitä vähemmästäkin tulee olo laittaa kampoihin. Ei kenenkään tarvi alistua. Katso ensin kuinka paljon pahaa olet mulle aiheuttanut ja tule vasta sitten moralisoimaan.
- Anonyymi
Mietippä itse mitä teit hänelle tai kuinka häntä kohtelit jos koet että hän sinua kiusaa
https://youtu.be/eCB1cK5VWgA?si=lQKZ-UwwOeXkIoQm- Anonyymi
Niinpä kiusaaja tulee kyllä itse aloittajasta mieleen
- Anonyymi
Minä olen, myös Jeesus on ainoa uhri. Hän kuoli Ristillä, Hän elää!
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=juphzUEAswc - Anonyymi
Eräs kohde ei kirjoita täällä, eikä missään muualla. Häntä kyllä esitetää, levitetään perättömiä ja vääristeltyjä juttuja. Tehkää nettivinkit. Ap on itse kiusaaja.
- Anonyymi
Näköjään kaikki syyttelee toisiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776