Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Anonyymi-ap

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?

58

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kui

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta, nämä on pahoja, kun se kuuluisa epäilyn siemen on kylvetty mieleen, sitä on vaikea enää poistaa mielestä? Työelämässä tämän koin ja aina kun koin jotain normaalista poikkeavaa, heräsi epäily, et voisiko joku olla mustamaalaamassa minua jollekin? Pahantahtoisuutta tuli koettua muutaman ihmisen osalta, silloin luottamustakaan ei ollut ihan kaikkeen kokemaan :-(

• Anonyymi

En ole eikä kiinnosta t. Sivusta joku

• Anonyymi
        UUSI

En ole vaikka kiinnostaisi, tuskin minulle kerrottaisi kuitenkaan mitään. t. sivusta mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vaikka kiinnostaisi, tuskin minulle kerrottaisi kuitenkaan mitään. t. sivusta mies

Älä trolli jaksa sönköttää. T. Sivusta

• Anonyymi

En ole kertonut, paitsi lääkäriin jouduin. Siitä on jo aikaa.

• Anonyymi

Siis mitä?! Ap

• Anonyymi

Eikös lääkäreillä ole vaitiolovelvollisuus? Ei ne saa kenellekään potilaan asioista puhua.

• Anonyymi

Sivusta kysyn, että oliko pahatkin hiertymät polvissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös lääkäreillä ole vaitiolovelvollisuus? Ei ne saa kenellekään potilaan asioista puhua.

Kyllä mun juttuja on ainaki täällä ollu🤭 ne on jumalia ne saa tehdä mitä haluaa. Narsisteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouduin sairaslomalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa ikuiset vajarit puheista päätellen kaikenlaisia aktiviteetteja kohtaan ja kivat katkerat sekä perusteettomat pikku sloganisi menee neki päin sitä mikä päiviesi piristeenä uupuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla niin pieni pjenisK, että juuri nämä fantasiat täyttää sinun pienen vesipääs? Olet kuraa ja tiedät sen nazu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla niin pieni pjenisK, että juuri nämä fantasiat täyttää sinun pienen vesipääs? Olet kuraa ja tiedät sen nazu

Kuolisi vaan jo pois, olis ansaittua amen

• Anonyymi

💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊

• Anonyymi

En ole ollut.

• En ole ollut.

• Anonyymi

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

• Anonyymi

No jumalaan yritin mut se on yhtä epävarmaa ku ottaa yhteyttä tänne.

• Anonyymi

Panin sun ka ve ri a

• Anonyymi

Kui

• Anonyymi

Mäkin panin työkaverin miestä. Otin siltä autossa suihi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut sitä ei saa kertoa. Mies oli kyllästyny panemaan poikamaista naista. Ei sillä oo tissejä. Se mies oli ihan kiilti o silmis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui

No pantiin. Etkö tiedä mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No pantiin. Etkö tiedä mitä se tarkoittaa.

Homoseksiäkö harrastitte työkavereitten kesken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot lukenut liikaa novelleja!

• Anonyymi

Joo kerroin mun vanhemmille

• Anonyymi

että odotetaan yhteistä lasta😊

• Anonyymi

En ole. Lämpötila +23 C sisällä riittää.

• Anonyymi

En ole ollut, kuinka niin?

Mieheltä

• Anonyymi

En ole vielä olen tälläinen erakko tai ehkä olin tänä iltana

• Anonyymi

Ei ole tapana kertoa kahdenkeskisistä asioista, eli en ole selkäänpuukottaja. Mutta muuten jouduin kärsimään kyllä. Helppoa se ei ollut.

• Anonyymi

Viranomaisiin.

• Kuin myös kertonut siihen suuntaan.
        Myös muuallekin..
        Kunhan nyt vaan tungin itteni tähän vastaamaan

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Kuin myös kertonut siihen suuntaan.
        Myös muuallekin..

Mistä tiedät, mitä tuo kirjoittaja on kertonut ja minne suuntaan? Eihän tuossa ole edes nimeä. Sivu

• Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

Kuin myös kertonut siihen suuntaan.
        Myös muuallekin..

Kirjasalaisuus rikottu jälleen. Ei ole eka kerta orgilta tää. Sinne vaan jonon jatkoksi muiden asioiden lisäksi.

Tulikin mieleen, että onkohan sun ns tiedot ihan oikeat? Mieti hetki.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjasalaisuus rikottu jälleen. Ei ole eka kerta orgilta tää. Sinne vaan jonon jatkoksi muiden asioiden lisäksi.

Tulikin mieleen, että onkohan sun ns tiedot ihan oikeat? Mieti hetki.

Mitä sä selität oikein?

Miten mä rikon mitää kirjesalaisuutta jos kerron viranomaiselle omia asioitani?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, mitä tuo kirjoittaja on kertonut ja minne suuntaan? Eihän tuossa ole edes nimeä. Sivu

Mikä sut saa roikkumaan päivästä toiseen tän gupen päämäärättömässä dialogissa itsensä kanssa? Onko psyykkisiä ongelmia vai

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sut saa roikkumaan päivästä toiseen tän gupen päämäärättömässä dialogissa itsensä kanssa? Onko psyykkisiä ongelmia vai

Sulla niitä ilmeisesti on kun meet joka asiaan kyselee noita.

• Anonyymi

Oiskos syytä, ettei tartteis olla? Jos, niin kerrohan mullekin. Pelkästä vitsistähän nämä kaikki ei tosiaankaan mene, kun niitä lähemmin tarkastelee.

• Anonyymi

En ole ollut kehenkään yhteyksissä sinuun liittyen.

• Anonyymi
        UUSI

Joku sentään jaksaa vastailla gupelle autismin pieteetillä

• Anonyymi

Tulit vainoharhaiseksi? Sitä oot ollut aina. En oo käynyt..

• Anonyymi

En ole tehnyt huoli-ilmoitusta jos sitä tarkoitat. Ajattelin että kyse ohimenevästä tilasta.

• Eipä kyllä ole ilmoituksia tehtynä mihinkään. Ja anonyymeistä olis sika vaikee mitään mihinkään ilmoittaakaan 🤔🐼

🐻

• UUSI

Muutamaan sun tuttuun ihan huolesta olin (et ootko elos, kunnos jne) , mut mikään yksityisasioita ja muuta en oo jakanut tai jakais ikinä, sen tiedät, varjelinhan mä sun someikin kunnes pari mun tuttua + exä kerto susta yksityisasioita muille, minkä nimenomaa halusin estää koska en halunnut kiusaamista/vainoamista tai mitään sulle.

Eli mä oon tehnyt kaikkeni, mut ihmiset on perseestä ,ja tuntuu et kehenkää ei voi luottaa oikein :,)

• Anonyymi
        UUSI

Minun exä vainoaa minua,hän ei ole terve päästään ollut ikinä.
        Hän on kaikkiin minun uusiin tuttaviuksiini ottanut yhteyttä joko itse tai sisaret.
        Hän ei halua minun onnea eron jälkeen.Hän pelkää kunniansa vuoksi ei rakkauden puutteen vuoksi.
        Hän saanut minun pihelu tiedot haltuunsa hakkeri kaverinsa avulla joten hän tietää kaikki mihin oon yhteyttä pitänyt.
        Kukaan ei uskalla enään lähestyä minua sen jälkeen.Ei niiden puheiden perusteella vaan he huomanneet että joutuvat vaaraan itsekkin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun exä vainoaa minua,hän ei ole terve päästään ollut ikinä.
        Hän on kaikkiin minun uusiin tuttaviuksiini ottanut yhteyttä joko itse tai sisaret.
        Hän ei halua minun onnea eron jälkeen.Hän pelkää kunniansa vuoksi ei rakkauden puutteen vuoksi.
        Hän saanut minun pihelu tiedot haltuunsa hakkeri kaverinsa avulla joten hän tietää kaikki mihin oon yhteyttä pitänyt.
        Kukaan ei uskalla enään lähestyä minua sen jälkeen.Ei niiden puheiden perusteella vaan he huomanneet että joutuvat vaaraan itsekkin.

Kuulostaa ihan kammottavalta tyypiltä... sun pitäis kyllä päästä siitä eroon ja pystyä oleen turvas.

Poliisin yhteydessä sit ja jos uhkailee niin ainakin irl on turvallisia paikkoja joihin sun pitäis päästä. Tollaset tyypit on kyllä hankalia ja kammottavia...

Ei hätää , mä en kyl pelkää enää oikein mitään, en kuolemaa, enkä mitään uhkailijoita ja tollasia tyyppei, ne on pelottavia, mut tollastenkin ihmisten kaa pystyy dealaan, jos ei ite niin virkavallan kanssa ja muuten...

Mä en pelkää, oon sun tukena aina , ihan sama mitä <3 Oli mullakin nuorena kaveri, joka uhkaili mua kaikenlaisel kun en tehnyt hänen tahtonsa mukaan, mut sit vaa blokkasin hänet kaikkialla ja en antanut mitää tilaa hänelle ajatuksissa enää.

Olet liian arvokas ihminen mulle, että voisin luovuttaa sun suhteen jos oot hän.. ihan sama kuin vaaralliseks tai pelottavaks se menee, niin voit aina olla yhteydessä muhun, en jätä sua :(, mut itkettää kun oon niin huolissani.. mut ainakin mä suojelen sua, vaik sit ois oma henki vaaras, tollaset uhittelijat jaa psykopaatit on muutenki todella säälittäviä ja kyl niistä pääsee eroon jos osaa, vaik yrittäis mitä, tiiän.

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Kuulostaa ihan kammottavalta tyypiltä... sun pitäis kyllä päästä siitä eroon ja pystyä oleen turvas.

Poliisin yhteydessä sit ja jos uhkailee niin ainakin irl on turvallisia paikkoja joihin sun pitäis päästä. Tollaset tyypit on kyllä hankalia ja kammottavia...

Ei hätää , mä en kyl pelkää enää oikein mitään, en kuolemaa, enkä mitään uhkailijoita ja tollasia tyyppei, ne on pelottavia, mut tollastenkin ihmisten kaa pystyy dealaan, jos ei ite niin virkavallan kanssa ja muuten...

Mä en pelkää, oon sun tukena aina , ihan sama mitä <3 Oli mullakin nuorena kaveri, joka uhkaili mua kaikenlaisel kun en tehnyt hänen tahtonsa mukaan, mut sit vaa blokkasin hänet kaikkialla ja en antanut mitää tilaa hänelle ajatuksissa enää.

Olet liian arvokas ihminen mulle, että voisin luovuttaa sun suhteen jos oot hän.. ihan sama kuin vaaralliseks tai pelottavaks se menee, niin voit aina olla yhteydessä muhun, en jätä sua :(, mut itkettää kun oon niin huolissani.. mut ainakin mä suojelen sua, vaik sit ois oma henki vaaras, tollaset uhittelijat jaa psykopaatit on muutenki todella säälittäviä ja kyl niistä pääsee eroon jos osaa, vaik yrittäis mitä, tiiän.

Kiitos ihana🫶🏼Sulle myös rauhaisaa eloa.

• Anonyymi
      UUSI

Harmi ku ei oo guppe aikaa rienata näiden itsellesi kirjoittamien vastausten kautta näitä

• Anonyymi
      UUSI

Minä olin sun kollega kysyin mitä kuuluu?Ei ole näkynyt pitkään aikaan! Ennen nähtiin usein!

• Anonyymi
      UUSI

En ole ollut...

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet M - nainen niin olen! Niin Ihqu että vieläkin paljon mielessä vaikka ei olla nähty pariin vuoteen!

• Anonyymi
        UUSI

Huonot hampaat ja se8 lol

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huonot hampaat ja se8 lol

OletM mieS

• Anonyymi
      UUSI

Miksi pitäisi olla?

• Anonyymi
      UUSI

En ole, keneen olisin ollut. Eri kaupungissakin ollaan.

• Anonyymi
      UUSI

Pyhään synodiin joo. Ei tuommoista meininkiä voi hyväksyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1168
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      152
      952
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      58
      811
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      747
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      736
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      711
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      672
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      669
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      635
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      628
    Aihe