Täälläkään ihmiset edes yritä seuraa toisistaan etsiä

Anonyymi-ap

Vaikka tämä on sinkut palsta ja lisäksi täällä pyörii varattujakin.

46

438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai tänäänkin on kongia hakattu. Mutta eipä kovin montaa vastausta saanu. Mutta kiitos heille jotka vastannu. Hatunnosto teille.

• Anonyymi

Välillä kaipaat kumppania ja välillä olet tyytyväinen ettet ole "saastuttanut" itseäsi.

Vinkkinä, että kannattaisi pitää tavoitteista kiinni. Vaikka välillä mieli tekee perustella ääneen miksi noinkin on hyvä, joku voi luopua ajatuksesta tutustua suhun kun kirjoittelet mahdollisista naisystävistä siihen tyyliin.

Voi olla vähän kynnystä jollekin alkaa sulle "saastuttajaksi".

Taisi taas mennä hienostuneen käytöksen sivuraiteelle. Älä pilaa mahdollisuuksiasi pelkäämällä olemattomia. (Laitan tänään kaiken kuumeen piikkiin)

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Välillä kaipaat kumppania ja välillä olet tyytyväinen ettet ole "saastuttanut" itseäsi.

Vinkkinä, että kannattaisi pitää tavoitteista kiinni. Vaikka välillä mieli tekee perustella ääneen miksi noinkin on hyvä, joku voi luopua ajatuksesta tutustua suhun kun kirjoittelet mahdollisista naisystävistä siihen tyyliin.

Voi olla vähän kynnystä jollekin alkaa sulle "saastuttajaksi".

Taisi taas mennä hienostuneen käytöksen sivuraiteelle. Älä pilaa mahdollisuuksiasi pelkäämällä olemattomia. (Laitan tänään kaiken kuumeen piikkiin)

xLiner

Ei mulla kyllä mitään lisättävää oo. Ihmeen oikeessa oot ja tosi hyvä muisti.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei mulla kyllä mitään lisättävää oo. Ihmeen oikeessa oot ja tosi hyvä muisti.

Kun sä oot ihan hyvä tyyppi. Teet vaan itsellesi parisuhteen mahdottomaksi, vaikka sitä kaipaat. Tarvitsisit jostain rohkeutta!

Haen ihmisille äänen täällä (vähän vaikea selittää ja varmaan vaikea ymmärtää). Ehkä siksi muistan joitain kirjoituksia. Ja tunnistan kirjoittajia vaikka kirjoittaisivat ilman nimimerkkiä.

xLiner

• Ei tämä mikään deittailupalvelu kai olekaan. Täällä vaan höpötellään niitä näitä.

• Anonyymi

Noin minäkin ajattelen.

• Anonyymi

"Ei tämä mikään deittailupalvelu kai olekaan. Täällä vaan höpötellään niitä näitä."

Niin kai se on jonkun deittipalstan tai tinderin kautta mentävä jos oikeasti yrittää seuraa etsiä. Tuokin varmaan ihan toivotonta touhua tällaisen hylkiömiehen näkökulmasta. Mutta sitten ei ole edes sitä prosentin mahdollisuutta jos ei yritä.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

"Ei tämä mikään deittailupalvelu kai olekaan. Täällä vaan höpötellään niitä näitä."

Niin kai se on jonkun deittipalstan tai tinderin kautta mentävä jos oikeasti yrittää seuraa etsiä. Tuokin varmaan ihan toivotonta touhua tällaisen hylkiömiehen näkökulmasta. Mutta sitten ei ole edes sitä prosentin mahdollisuutta jos ei yritä.

KilttiMies89

No jos ei kranttuile siellä, niin ku minä teen, niin voi jonkun saadakin. Kunhan unohtaa ne huijarit heti kättelyssä. Ne kirjottelee aina englanniksi.

• Kyllä yrittää,
      mutta vaikeaa on, koska en halua mennä kenenkään väliin tai sekaantua asiaan, joka ei mulle kuulu.

Mulla on omassa profiilissa sähkäri, jos jotain kiinnostaa.

Mielelläni höpöttelen asiallisia juttuja ja jos joku asia mieltä painaa, niin aina voi kysyä ja kirjoittaa.

🙏

• Anonyymi

Ja yrittäneet eroaa järjestään. Joten viisainta olla yrittämättä. 👍

Entinen Eivori

• Siis tämähän on mainio seuranhaku paikka, eikun verkot vesille jos siltä tuntuu. 😉 Ehkä me vanhat ei vaan oikein osata tai haluta laittaa itseämme likoon. Täällä on siis helpompi keskustella muiden sinkkujen kanssa. Tavallaan tämä on vapauttavampaa näin, verrattuna johonkin deitti äppiin yms.. niin ja tämä on oikein kiva että on myös näitä varattuja mukana höpisemässä.🤗

• Anonyymi

Kiitos, että mahdutaan mukaan 🤗

• Anonyymi

No pakko kysyäkun sanoit täällä me vanhat eli saanut kuvan sinusta ettet kovin vanha ole eli oletko 39 vuotias nuori nainen vai 1939 syntynyt nainen mutta saanut kuvan että olisit alle 40 vuotias

• Anonyymi

Jaa-a, ethän sie ny oo pitkään aikaan mitään höpöttäny...ainakaan mulle...🥵mikä taas on kerrassaan tylsää!
        Nyt liikettä lanteeseen!
        Def Lepard-run riot
        -b-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, että mahdutaan mukaan 🤗

Täytynee silti tarkentaa, että minä en höpöttele koskaan. En myöskään ole kenenkään hyväksyntää vailla, kaikkein vähiten hiukan tyhmien ihmisten :)
        Tämä tarkennuksena.
        .
        Terv.

Anonyymi
        2024-11-05 05:41:59

🤗

• Anonyymi

Ätmit ei löydä seuraa mistään, ytmit mistä vaan.

• Anonyymi

Kaikki älylliset olennot ovat havainneet jo vuosikausia sitten, että tämä on hullujen viihdettä. Tosin paskaa sellaista.

• Anonyymi

Ja sinä olet täällä sitten 😙
        Etkö älyä, miten järjetön huomautuksesi sisältö ja oma läsnäolosi, jonka se paljastaa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet täällä sitten 😙
        Etkö älyä, miten järjetön huomautuksesi sisältö ja oma läsnäolosi, jonka se paljastaa on?

Itseäni ei yllätä ollenkaan että olen älykääpiö ja hullu jolla on halvat huvit.
        Älylliset olennot ovat aikoja sitten häipyneet täältä. Ei täällä ole kuin sinun ja minun kaltaisia jäljellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni ei yllätä ollenkaan että olen älykääpiö ja hullu jolla on halvat huvit.
        Älylliset olennot ovat aikoja sitten häipyneet täältä. Ei täällä ole kuin sinun ja minun kaltaisia jäljellä.

Taidat olla niitä tyyppejä, jotka kiipeää puuhun ja alkaa sahata omaa oksaa .
        En koskaan ole istunut sellaisella oksalla, enkä koskaan tule istumaan.

• Anonyymi

Tämä palsta on peruja palstalta nimeltä Miehen Logiikka. Se oli todella suosittu, siellä solmittiin useita parisuhteita, mutta se tukehtui trollaukseen.

• Eiks nyt pitäs olla ruokatauko. Että missä oikein ootte?

• Anonyymi

Olin tekemässä ruokaa nälkäisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin tekemässä ruokaa nälkäisille.

Se on tärkee homma

• Kaikki palstat jotka ovat koontapalstan https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet alla, ovat noin 9 kpl eläkeläisvanhuksen "kaappaamat", heistä moni on wanhusnainen, ja jotkut femakkoja. Heille on tarjolla paljon paremmin soveltuvia palstoja, mutta jostain syystä haluavat paskoa juuri nämä palstat höpötyksillään joista ehkä yksi miljoonasta on palstan aiheeseen liittyvä.

Minusta yksin asuva wanhus ei ole sinkku, vaan yksinäinen wanhus. Mutta kun sanaa wanhus karsastetaan kovasti, niin ehdotan että otetaan käyttöön määre oldcel, https://incels.wiki/w/Oldcel joka tarkoittaa ihmistä joka on deseksualisoitu hänet wanhuutensa vuoksi, tai joka on menettänyt seksuaalisutensa vaihdevuosien takia.

Sinkku puolestaan on ihminen, joka on seksuaalinen, ja toivoo kohtaavansa seksuaalisen kumppanin, taikka joka on philcel, eli elämänkatsomuksensa takia sinkku.

• Anonyymi

Aloitus on höpöä. En minäkään täältä ketään etsi. Silti olen löytänyt mahtavia ihmisiä täältäkin. Jopa seksiä olen harrastanut palstatuttavien kanssa.

Kerran löytyi nyt jo edesmennyt nainen ihan kun menimme kaveriporukalla kiinalaiseen syömään. Ei sitä hakemalla tarvitse etsiä. Tilaisuuksia vain tupsahtelee eteen.

Liekö sitten johtuu siitä, että olen uljaan prinssin ulkokuorella varustettu?

>simiti<

• Anonyymi

Tuskin kukaan etsii sinuakaan. Päinvastoin. 😂

• Anonyymi

Tjaa, tulipahan kokeiltua sitäkin vaihtoehtoa täältä "miljoonien" käyttäjien forumilta 😂, vai miten se mainos nyt menikään...

• Anonyymi

"Aloitus on höpöä. En minäkään täältä ketään etsi. Silti olen löytänyt mahtavia ihmisiä täältäkin. Jopa seksiä olen harrastanut palstatuttavien kanssa.

Kerran löytyi nyt jo edesmennyt nainen ihan kun menimme kaveriporukalla kiinalaiseen syömään. Ei sitä hakemalla tarvitse etsiä. Tilaisuuksia vain tupsahtelee eteen.

Liekö sitten johtuu siitä, että olen uljaan prinssin ulkokuorella varustettu?

>simiti<"

Ja munko pitäisi uskoa tämä? No ei ainakaan itselle tupsahtele tilaisuuksia edes hakemalla saati sitten hakematta. Olen luullut että en ole edes ruma mutta varmaan sitten olen kun juuri koskaan naiset ole lähestynyt.

T: Aloittaja

• Anonyymi

Jopa itseä paljon köyhemmät ja tyhmemmät saa naisia. Sori vaan tämä mun ylimielisyys. Mutta siihen ei ainakaan älyä tarvita että saa seksiä. Päinvastoin mitä tyhmempi niin sitä paremmat mahdollisuudet saada. Itse ainakin huomannut että liiallisesta älykkyydestä ja asioiden ylianalysoimisesta on vain haittaa pariutumisessa.

• Anonyymi

Analysoiva tarvitsee toisen mielellään analysoivan. Suosittelen intuitiivistä älykköä.

• Anonyymi

Mitä seuraa? Minun seura on ainakin ihan irl. Täältä mitään seuraa etsitä. Väärä kanava.👎🤷‍♀️

• Anonyymi

ihminen passivoituu ,kun yhtä elämän vaihetta on käynyt vuosia,

• Anonyymi

En oo naimisissa äitini Tyynen kanssa. Uskokaa jo !

• Anonyymi

Etsi seuraa dinosaukuksista kuin joku Danny tai dinosauruksista KUIN HÄNKIN ON.

Tai JRR Tolkienin Sauronista treffikumppani.

Mutta eräs aika mielenkiintoinen dino-elokuva: 65 kertoo ajasta noin 65 miljoonaa vuotta ennen ajanlaskun alkua...tässä näyttelijänä oli tämä uusien Star Wars pahis, mutta hyviksenä.

• Anonyymi

Mistä muualta yritit?

• Anonyymi

Mitä muita paikkoja kokeilit. Eikö missään paikassa vastattu viesteihisi?

• Anonyymi

Näitä haussa hyvät tussut ja tissut- huutelijoita on niin paljon, että on ehkä vaikeaa erottua edukseen tässä genressä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä haussa hyvät tussut ja tissut- huutelijoita on niin paljon, että on ehkä vaikeaa erottua edukseen tässä genressä?

Tavoitteena kivet sisään etteivät palellu

• Pyydä ylläpitoa laittamaan tänne suhteisiin sellaisen "epätoivoiset etsii suhdetta"-osion.

Ei tarvitse sotkeutua sinkut-KESKUSTELUPALSTALLA murehtimaan, ettei tyypit etsi toisiaan, vaan KESKUSTELEE.

Teitä on täällä riittänyt hamaan tappiin asti ihmettelemässä samaa...

• Anonyymi

Van ee ole teälläkköän jouluvaloja.

• Anonyymi

Täällä ei ole edes liikennevaloja, no ois aika surkuhupaisa näky enivei

• Anonyymi

Ei kiinnosta tutustua keneenkään edes ystävänä. Tykkään lenkkeillä yksin ja haluan tehdä töitä vielä kauan.

• Anonyymi

Mikä on guppe tämä sun juttu, että tämä keskustelupalsta täytyy jotenkin symbolisesti kehollistaa tai mikä tätä kuvais?

• Anonyymi

Aina ku sä puhut sitä sivustyssanaa, se saa mun maastojuoksut repeemään

• Anonyymi

Yks hyvä sanonta tulee mieleen, kun lukee tätä ketjua. "Jos sulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi olla hiljaa!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3325
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    3. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1891
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1441
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1296
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      955
    Aihe