Tarvitsen lainaa 1000e

Moi! Voiko joku lainata minulle 1000e? Olen taloudellisessa ahdingossa ja muutama lasku on kohta menossa jo ulosottoon? Saan palkkaa tällä hetkellä mutta kaikki on mennyt aiempien velkojen makseluun ja oma taloudellinen tilanne paranee vasta ensi vuoden puolella. Oon oikeesti pulassa ja jos joku voisi auttaa niin pelastaisi minut tästä tilanteesta.

13

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jollei sulla ole lähipiirissä ihmisiä jotka uskoo ton sun tarinan eikä pidä sua patologisena kusettajana ja paskanjauhajana, niin eikö ne lainaa sulle?

Ilmeisesti ei.

Miksiköhän?

• Lähipiiristä ei löydy tällä hetkellä henkilöä joka voisi auttaa minua.

• Anonyymi
        FroMi kirjoitti:

Lähipiiristä ei löydy tällä hetkellä henkilöä joka voisi auttaa minua.

Voi voi. Vielä vähemmän löytyy tuntemattomia.

• Anonyymi

1000€? Myy omaisuutta tai kanita niitä.
      Laske vähän elintasoasi.
      Ja mitä se ulosotto haittaa? eräällä kaverillanikin oli vahingossa mennyt autovero ulosottoon, kaveri soitteli ulosottoon että miten hoidetaan niin olivat tulleet siihen tulokseen että antaa mennä palkan ulosmittaukseen niin pääsee helpoimmalla ja niin siinä sitten meni, asia oli hoidettu.

Jos minä lainaisin niin se maksaisi enemmän kuin tuo ulosotto, en nimittäin ottaisi riskiä vaan vaatisin vakuudet ja ainakin 4x tuohon velkasumman nähden ja lisäksi käsittelykulut ja korot toisen tonnin.
      Ja jos sulla olisi vakuudet niin silloinhsn pääsisit halvemmalla myymällä sen vakuuden ja maksamalla velat.

Mutta todellisuuteen, aloitus on 99,9% huijaus.

• Anonyymi

Kannattaa muuten sanoa samassa lauseessa laina ja ahdinko. Mistään ei tule noilla spekseillä lainaa. Kolmanneksi voi laittaa vaikka lupauksen maksusta 14.11. Mistä se tonni puolesta viikossa tulisi?

Jos kantti ei kestä maineen pilaamiseen pikavipillä tai pankista kysymiseen, niin ei sitten.

• Anonyymi

Tokihan minä pelastan . 15% kuukausikorko ? Kelpaako

• Anonyymi

En lainaisi viittä senttiä.

• Anonyymi

Kyllähän työnantaja varmaan auttaa luotettavaa palkollistaan jos luottoa henkilöön yleensäkkään on , että haiskahtaa aika pahalle..... mutta muuten hattu käteen vain ja pomon juttusille .

• Anonyymi

Myy ne varastamasi tavarat tai ne pitää tuoda omistajilleen takaisin! Mmse kö vei ne?

• Anonyymi

Tonnin ”kotti”. Palkan pitää olla yli 10 000€ netto jotta saa tuollaisen ennakon.

Jos rtilanne on noin huono, niin se ulosotto voi olla ihan hyvä ratkaisu. Eikä se parin tonnin ulosotto ole loppupelissä huono asia Maine on mennyt jo eikä se palaa enää kuin omalla teolla.

• Anonyymi

Tiedättekö oikeasti kuinka moni ihminen on ahdingossa ja mikä on oikea ratkaisu ja paskin tilanne.

Ratkaisu vaatii totaalista ihmettä. Jos olet tonnin miinuksella, niin ihme on päästä mahdollisimman lähelle nollaa tai tonnin verran plussalle. Pahin on se, että pääset esim. 10 000€ plussalle.

Omalla elämänkokemuksella voin sanoa, että elämässä pitäisi saada sellainen määrä rahaa jolla tiedät pärjääväsi seuraavat viisi vuotta. Itselläni se olisi n. 100 000€. Kaikkien yksinolevien ei kannata edes haahuilla tuollaisia. Itse uskon, että 100k summalla pärjäisin jopa 6v. En tarvitse yli 400 000€ summaa koska se tulee jo liian myöhään.

• Anonyymi

Oikea ratkaisu ei ole siirtää ahdinkoa tonnin lainalla sillä se tonni maksaa enemmän kuin sen tonnin.
        Toinen aisa on ettei oikea ratkaisu ole huijata sitä tonnia tai pahimmassa tapauksessa usealta ihmiseltä niitä tonneja.

Ihmettelen myös tuota väitettäsi että pitää saada tietty määrä rahaa.
        Voin sanoa että minun tilini on tässä kuussa miinuksella remontin takia eikä normitilanteessakaan tileillä liiku isoja rahoja.
        Lopetin työt pari vuotta sitten ja tuloni tulee monesta eri suunnista joista puolet on sijoituksia ja tarkemmin ottaen eläkevakuutukset ja sijoitusasunnot.
        Fyysistä rahaa minulla ei ole mutta varoja jotka tuottavat.
        Kun minusta aika jättää niin nuo asunnot jäävät lapsilleni, sinä aikana ne takaavat mulle kohtuullisen elintason.

Sinun malli lähtee siitä että haalit rahaa jonka tuhlaat.

Esim. sinun haaveilema 100 000€, saat sillä rahalla velkavivuttamalla 400 000€ asunnot.
        Vuokralaiset maksavat sinun velan pois 20 vuodessa ja sen jälkeen ne tuottavat sulle rahaa.
        Sama pätee myös osake sijoittamisessa ja rahastosijoittamisessa.

Sinä lähdet vain siitä että jos saa rahat kasaan niin syöt ne sitten pois ja loppuajan kerjäät ruokaa.
        Valitettavasti moni köyhä ajattelee juuri samalla lailla, eli syövät rahat heti ku sitä saavat.

• Anonyymi

Asia on jo selkeä eli olet täysin pa eikä ole muuta edessä kuin ulosotto kun asit on hoidettu kuten näkee tilanteestasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      7111
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4886
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2741
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2258
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1228
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      182
      1187
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1053
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      248
      876
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      866
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      813
    Aihe