Mistäs kaikista asennoista muut harrastaa peppu panoa?
Olen nainen ja tykkään peppu seksistä paljon, mutta tuntuu ettei onnistu muusta asennosta kuin takaa päin. Oisko hyviä vinkkejä mitä ja miten kokeilla?
Helppoja asentoja peppu seksiin?
11
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Pasko alles kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa
- Anonyymi
Meillä takaapäin ja nyt tuli uutena asentoa nainen kyljellään sängyssä.
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Koitappa ratsastaa miehen päällä itse olen saanut kalun naisen peppuun siinä asennossa. Siinä voit itse päättää kuinka syvälle haluat sen sisääsi. -M 63-
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Kyljellään tai puoliksi mahallaan jalka koukussa on helppo. Sit toinen on et tyyny alaselän alle ja jalat ylös. Siinä meillä halutaan myös dildoa ykköseen. Nautinnollista molemmille.
Kyljellään lusikassa rennoin, kuten tuossa joku jo sanoikin. Takaapäin ihana tietenkin, ja siitä versio jossa makaat mahallasi sängyssä, pidän käsiä selän päällä kiinni ja painan hartioita ja otan mitä haluan... 🤭
- Anonyymi
Meillä onnistuu ihan joka asennosta missä myös pillu pano. Tarpeeksi rentoutunut ja liukkaria niin onnistuu. Itselle ihan paras asento olla miehen päällä selkä miehen kasvoja päin.
On muuten ihana asento katsoa kun nainen soutaa lantioilla ja kyrpä uppoaa perseeseen ja antaa lastien mennä sisään. Mukava katsoa kun nainen nousee pois ja perseestä lirahtaa vähän spermaa ulos. Uh 😍
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486148Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki663988Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163037- 1902875
- 262679
- 402452
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132439törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192340Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451- 1491448