Helppoja asentoja peppu seksiin?

Anonyymi-ap

Mistäs kaikista asennoista muut harrastaa peppu panoa?
Olen nainen ja tykkään peppu seksistä paljon, mutta tuntuu ettei onnistu muusta asennosta kuin takaa päin. Oisko hyviä vinkkejä mitä ja miten kokeilla?

11

1886

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pasko alles kaappihomo runkkari

• Anonyymi

Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa

• Anonyymi

Meillä takaapäin ja nyt tuli uutena asentoa nainen kyljellään sängyssä.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi

Koitappa ratsastaa miehen päällä itse olen saanut kalun naisen peppuun siinä asennossa. Siinä voit itse päättää kuinka syvälle haluat sen sisääsi. -M 63-

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Kyljellään tai puoliksi mahallaan jalka koukussa on helppo. Sit toinen on et tyyny alaselän alle ja jalat ylös. Siinä meillä halutaan myös dildoa ykköseen. Nautinnollista molemmille.

• Kyljellään lusikassa rennoin, kuten tuossa joku jo sanoikin. Takaapäin ihana tietenkin, ja siitä versio jossa makaat mahallasi sängyssä, pidän käsiä selän päällä kiinni ja painan hartioita ja otan mitä haluan... 🤭

• Anonyymi

Meillä onnistuu ihan joka asennosta missä myös pillu pano. Tarpeeksi rentoutunut ja liukkaria niin onnistuu. Itselle ihan paras asento olla miehen päällä selkä miehen kasvoja päin.

• On muuten ihana asento katsoa kun nainen soutaa lantioilla ja kyrpä uppoaa perseeseen ja antaa lastien mennä sisään. Mukava katsoa kun nainen nousee pois ja perseestä lirahtaa vähän spermaa ulos. Uh 😍

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2147
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      368
      1293
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1226
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1068
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      156
      1010
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    7. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      65
      772
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      62
      741
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      692
    Aihe