Uusi lääkärin vastaanotto avattu.

Anonyymi-ap

Tervetullut palvelu , jos rahapussi kestää.

12

1051

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä lompakko kestää! Aina sataanklahteenkymppiin asti voin kuukausittain ostaa lääkärinpalveluja.

Tuolla saa 15...20 minuutin käynnin. Sellainen visiitti perusterveelle riittääkin, ja lääkärikin pysyy leivän syrjässä ,kiinni.

• Anonyymi

Minkämoiset parkkipaikat mahtaa olla? Onko siellä tilaa, että pääsee ajamaan kukin omalla kulkuneuvollansa paikalle? Livakka-20 ei anna armoo, se raapii aika pahasti peltiä, jos on ahtaasti autoja ympärillä.

• Anonyymi

Itse olen lihasjumeisa käyttänyt kevalavalaisen jäsenkorjaajan palveluja. Hänellä on vastaanotto lietepirtin perähuaneesa huittisjärvellä

• Anonyymi

Tämäkin asiallinen keskustelun aloitus pilattiin häirikön toiminnalla,eikö ylläpito voisi mitenkään puuttua tähän häirintään.

• Anonyymi

Ehkä joku voisi alkajaisiksi kertoa, että missä päin tämä mainostettu uusi lääkäripalvelu sijaitsee. Onhan täällä yksityislääkäreitä ollut ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joku voisi alkajaisiksi kertoa, että missä päin tämä mainostettu uusi lääkäripalvelu sijaitsee. Onhan täällä yksityislääkäreitä ollut ennenkin.

Huittisten lääkäripalvelu Karpintiellä.

• Anonyymi

Niin on se vihreä punaseks maalattutalo.

• Anonyymi

"Huittisten lääkäripalvelu Karpintiellä."

Löysin tuon lääkäritalon kuvan Googlesta. On ihan kivan näköinen vanha tiilinen omakotitalo.
      https://maps.app.goo.gl/RMBwEbSE4XgEPHKn8

Mistä sen Tohtoriskujalla olevan vihreän värisen lääkäriaseman vielä löytäisi?

• Anonyymi

.. siinä kasvaa runsaasti pajua ja on huanosti havaittavisa.

• Anonyymi

Turhaa tuommoista lääkäriasemaa nyt on etsiskellä, kun olet täysin terve. Ehtii sen haeskella sitten, jos vaikka sairastut. Silloin se kyllä löytyy, kun on itselläkin kunnon motivaatio päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.. siinä kasvaa runsaasti pajua ja on huanosti havaittavisa.

Olet sinä aika Veikko

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1067
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe