Ei näkynyt paikallisia yrityksiä tekemässä remonttia.
Onko rakentamisen hinta muualla niin paljon halvempaa, ettei kannata paikakuntalaisia käyttää?
Asiakkaana kyllä kelpaa paikkakuntalaiset.
Hesburgerin remontti.
8
476
Vastaukset
- Anonyymi
Savonlinnalaiset rakentajat kuuseen kurkoittivat ja katajaan kapsahtivat...tässäkin tapauksessa oli ahneilla se tietty lopputulema.
- Anonyymi
Palkoissa työntekijöille ei juuri eroa mut katteen tavoittelussa on
- Anonyymi
Arvelisin että hese kilpailuttaa urakoitsijat valtakunnallisesti ja myös toteuttaa rempat pääkallopaikalta käsin
- Anonyymi
Kilpailutettu on ja savonlinnalaisrakentajat eivät pärjänneet.
Joten so what? Pulinat pois!
- Anonyymi
Hesburger voisi kohentaa imagoaan helposti keskittymällä enemmän siihen, millaisia rääväsuisia tyttölapsia palkkaa asiakaspalveluun. Siinä on vahva syy miksi en käy Hesburgereissa. En jaksa katsella enkä kuunnella. Luonnollisia mukavia ihmisiä ei ilmeisesti ole saatavilla.
- Anonyymi
Kesällä kävin kerran ja oli todella tyly tyttö kassalla.
Itse asiakaspalvelussa töissä joten ehkä kiinnityi huomiota senkin takia hänen tyly tyyli puhua vanhemmalle pariskunnalle joka sattui seisomaan noutotiskin kohdalla ja tämä komensi odottamaan jossain muualla.
Ymmärtäisin mikäli olisi ollut niitä noutajia paikalla, mutta ei ollut eikä tullut sinä aikana mitä siellä olin. - Anonyymi
Joo. Ei ole enää. Räävisuisiin pitää tyytyä.
- Anonyymi
7 vee asuttu täällä ja kerran ollaan käyty hesessä. e.v.v.k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115117Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493332Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853099Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382428- 811817
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191159Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301129- 161119