Ei näkynyt paikallisia yrityksiä tekemässä remonttia.
Onko rakentamisen hinta muualla niin paljon halvempaa, ettei kannata paikakuntalaisia käyttää?
Asiakkaana kyllä kelpaa paikkakuntalaiset.
Hesburgerin remontti.
8
462
Vastaukset
- Anonyymi
Savonlinnalaiset rakentajat kuuseen kurkoittivat ja katajaan kapsahtivat...tässäkin tapauksessa oli ahneilla se tietty lopputulema.
- Anonyymi
Palkoissa työntekijöille ei juuri eroa mut katteen tavoittelussa on
- Anonyymi
Arvelisin että hese kilpailuttaa urakoitsijat valtakunnallisesti ja myös toteuttaa rempat pääkallopaikalta käsin
- Anonyymi
Kilpailutettu on ja savonlinnalaisrakentajat eivät pärjänneet.
Joten so what? Pulinat pois!
- Anonyymi
Hesburger voisi kohentaa imagoaan helposti keskittymällä enemmän siihen, millaisia rääväsuisia tyttölapsia palkkaa asiakaspalveluun. Siinä on vahva syy miksi en käy Hesburgereissa. En jaksa katsella enkä kuunnella. Luonnollisia mukavia ihmisiä ei ilmeisesti ole saatavilla.
- Anonyymi
Kesällä kävin kerran ja oli todella tyly tyttö kassalla.
Itse asiakaspalvelussa töissä joten ehkä kiinnityi huomiota senkin takia hänen tyly tyyli puhua vanhemmalle pariskunnalle joka sattui seisomaan noutotiskin kohdalla ja tämä komensi odottamaan jossain muualla.
Ymmärtäisin mikäli olisi ollut niitä noutajia paikalla, mutta ei ollut eikä tullut sinä aikana mitä siellä olin. - Anonyymi
Joo. Ei ole enää. Räävisuisiin pitää tyytyä.
- Anonyymi
7 vee asuttu täällä ja kerran ollaan käyty hesessä. e.v.v.k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896