Ukraina tulee kalliiksi

Anonyymi-ap

meille veronmaksajille ja moniksi vuosiksi, urut suomessa ja urut ukrainassa.

18

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä varsinkin kun venäjä ja putin ei ole lopettamassa ukrainan tuhoamista ja ukrainalaisten kansanmurhaamista siksi tuki tulee kestämään 20-40v riipuen siitä millon putin lopettaa.

      • Väärin, putlerin loppu on lähellä. Ukrainasta Turkin kautta tuodut voipaketit ovat arvotavarana lukituissa varastamisenestolaatikoissa, korot 25%. Kompastuminen on jo tosiasia - odotellaan vaan vapaapudotuksen päättymistä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Väärin, putlerin loppu on lähellä. Ukrainasta Turkin kautta tuodut voipaketit ovat arvotavarana lukituissa varastamisenestolaatikoissa, korot 25%. Kompastuminen on jo tosiasia - odotellaan vaan vapaapudotuksen päättymistä.

        Puten lätti on menossa kivikaudelle


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Väärin, putlerin loppu on lähellä. Ukrainasta Turkin kautta tuodut voipaketit ovat arvotavarana lukituissa varastamisenestolaatikoissa, korot 25%. Kompastuminen on jo tosiasia - odotellaan vaan vapaapudotuksen päättymistä.

        Putini loppu ei tarkoita muutosta ukrainan tilanteeseen kai tiedät että uusi vastaava digtaatori nousee tilalle? Putin siirtää kokoajan emmän valtaa fsb:lle nyt viimeisimpänä armeijaa ja sen rahoja siiretään juurikin fsb alaisuuten siksi esim. shoigu ja sen lähimmät henkilöt armeijassa siiretiin sivuun ja osa vietiin vankilaan. Putin unelma oli 2000-luvun alussa tehdä fsb väestä venäjän uuden staari "perheen" joilla olisi kaikki valta venäjällä nyt ollaan jo aika lähellä tätä. Putin yksi lähimpiä rikolliskavereita on ollut aina
        nikolai patrusev hän patru kaavailee pojastaan putin seuraaja saa nähdä miten siinä käy kun aika tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Putini loppu ei tarkoita muutosta ukrainan tilanteeseen kai tiedät että uusi vastaava digtaatori nousee tilalle? Putin siirtää kokoajan emmän valtaa fsb:lle nyt viimeisimpänä armeijaa ja sen rahoja siiretään juurikin fsb alaisuuten siksi esim. shoigu ja sen lähimmät henkilöt armeijassa siiretiin sivuun ja osa vietiin vankilaan. Putin unelma oli 2000-luvun alussa tehdä fsb väestä venäjän uuden staari "perheen" joilla olisi kaikki valta venäjällä nyt ollaan jo aika lähellä tätä. Putin yksi lähimpiä rikolliskavereita on ollut aina
        nikolai patrusev hän patru kaavailee pojastaan putin seuraaja saa nähdä miten siinä käy kun aika tulee.

        Nälkää näkevä kansa lopettaa sodan. Siinä rytäkässä venäjä lakkaa olemasta, syntyy parikymmentä itsenäistä valtiota ja isovenäläisille jää moskova.

        Tämän jälkeen alkaa sotakorvausten maksaminen ja sotasyyllisten, sotarikollisten sekä terroristien tuomitseminen.


    • Anonyymi

      Länsimaat maksavat vielä monta sukupolvea Ukrainan jälleenrakentamisesta.

      • Anonyymi

        Mitä sitten vatnikki?? Katos ku rajan tällä puolella on EU ja Euroopalaisia ja Nato ja pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja shampoota ja saippuaa ja lämmintä vettä pesuun ja kananmunia ja kahvia. Teilläpä ei. Eikä autoja osata valmistaa. Tuberkuloosi leviää. AODS leviää noin 500 000 omistaa sen. Tippuri ym ovat kansansairaus kuten alkoholismi. Miesten Keski ikä noin 58v. Naisilla 66v. Ja tehän ootte ja pysytte rajan toisella puolella. Eikä oon pesukoneita ja wc pyttyjä ja wc paperia ja shampoota ja saippuaa ja lämmintä vettä pesuun...No te venäläiset vatnikit ootte vaan venäläisiä. Me tällä Euroopalaisia ja meidän asia venäläinen miten ja kuinka autamme mielellämme UKRAINAN kansaa.


    • Anonyymi

      Suomessa haetaan säästöjä jotta rahaa riittää Ukrainaan

      • Anonyymi

        Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee venäläinen vatnikki


      • Anonyymi

        Afrikan tuki on edelleen isompi ja sitä on maksettu jo ainaskin 90-luvulta lähtien. Noh on sillä rahalla muutama miljonaa syötettävää saatu lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikan tuki on edelleen isompi ja sitä on maksettu jo ainaskin 90-luvulta lähtien. Noh on sillä rahalla muutama miljonaa syötettävää saatu lisää.

        Afrikkaan on tästäkin pikkuisesta, köyhästä takahönölästä lähetystyöhön kaadettu vapaaehtoisesti kerättyä rahaa ainakin jo 1800-luvun alkupuolelta. Myöhemmin virallisemmin Lähetysseuran ja kirkon välittämänä.

        Suomi alkoi 1950-luvulla tukea YK:n kehitysyhteistyöohjelmia, ja ensimmäinen hanke oli vuonna 1962 alkanut Suomen ja Tansanian välinen opetus- ja terveydenhuoltohanke. Siitä lähtien avustuskohteet senkun lisääntyneet, ja rahaa kaadettu sinne yhä enenevässämäärin. Ilmankos suomalaiset omassa maassaan ovea jo leipäjonoissa, koska omalta kansalta tukia leikattu ja lopetettu.

        Nyt hallitus julkaiskoon viralliset luvut siitä, paljonko on sinne lahjoiteltu rahaa virallisesti valyion toimesta 1950-luvulta tähän päivään asti? Plus vielä erikseen
        vapaaehtoisvoimin kerätyt ja lahjoitellut rahat? Eipähän valtavan lahjarahapotin julkaisu edes tulla kysymykseen, eli vastausta ei saada, niinkö?


    • Anonyymi

      Jälleen Venäjän trollien kestoharhaitus.
      Kääntämällä ajatukset Ukrainan tukemisesta aiheutuviin kustannuksiin yritetään johtaa ajatukset pois isoista faktoista.
      Fakta on, että Venäjä hyökkäsi laittomasti Ukrainaan ja tappaa ja terrorisoi siellä lapsia, nsisia ja vanhuksia.
      Fakta on, että kaikki Suomelle Ukrainan tukemisesta aiheutuvat kustannukset ovat Venäjän syytä. Jos Venäjä lopettaisi sodan ja vetäisi joukkonsa pois, ei kustannuksia tulisi.
      Siis syyllinen on Venäjä!!

    • Anonyymi

      Mitä ne herrat siitä välittää.

    • Anonyymi

      Sori voitko Suomentaa nyt tuon? 🤔😂

    • Ukraina tulee sdaamaan miljardeja Euroopassa ja USA:ssa olevista venäjän miljatdeista. Heillä on kultaa, euroja ja dollareita sulkutyileillä ympäri maailmaa.
      Nyt on ohjattu noiden varojen korkoja Ukrainan käyttöön.
      Meillä vaan tämä persu Ville Tavio päätti, että Suomi jää pois tuosta liittoumasta joten Suomi ei tee sitten kauppaa vaan antaa aluksi generaattorit meidän veronmaksajien maksamana.
      Ministeri Tavio on siis juristi joka on työskennellyt oikeissakin töissä vanginvartijana, ahtaajana, maalarina ja kahvilatyöntekijänä.
      Ei siis tarvi ihmetellä miksi tämä maksaa meille kun emme halua olla liittoumassa joka ainakin osin maksaisi laskut ryzzän rahalla.

    • Anonyymi

      Kaikki piuhat irti kerralla

    • Anonyymi

      Eu laittaa mielikuvitus rahaa

    • Anonyymi

      Kalliiksi?
      No maksatetaan se puuttilla...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe