Onko auttanut nopeasti ja onko pitänyt kokeilla useita lääkkeitä?
Mitä lääkettä/lääkkeitä syöt pahaan ahdistuneisuuteen?
7
203
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=VuPx76LCAAM
Esim tätä. Ahdistuneisuus johtuu jostakin. Suurin pettymys ja ahdistuneisuuden syy on omat odotukset jotka olivat liian suuret. On hyvä laskeutua alas ja olla vaan ihan tavallinen ihminen. Hymyillä ja olla ystävällinen ja auttavainen. Kokeile. Yllätyt.- Anonyymi
Ahdistus on autonomisen hermoston aikaan saannostaan ei se mitenkään hellitä jos on vaan ihminen , se tulee ja menee ja on todella työlästä kun se on päällä . Siis jos ihminen pystyisi itse ohjailemaan autonomista hermostoa niin ahdistusta ei olisi edes olemassa, vaan kun sitä ei tahdon voimalla ohjailla . Menee toki aikanaan ohitse lääkkeet ovat hyvä apu hoidossa .
Ja ei ole hengen vaarallista liioin vaikka potilas voi olla niin ahdistunut että pekålkää siihen kuolevansa. Vaan siihen ei kuole se vaan on ilkeä tunne
- Anonyymi
Minun pakko syödä albratsolamia,muu ei auta,syönyt vuosia,kun irti en pääse!
- Anonyymi
Vaihdata lääke toiseen
- Anonyymi
Samoin täällä,ei mukavaa ja lääkkeiden välillä tulee silti kovia ahdistus kohtauksia .lääkäri suositteli annoksen nostoa ,mutta koitan tulla toimeen tällä 2mg.vrk.Toinen lekuri taas ois katkaissut kertaheitolla ja tilalle toinen bentzo ,en oikein sitäkään ymmärrä,mitä hyötyä siirtyä toiseen koukkuun??
- Anonyymi
Ahdistuslääkkeet eivät auta ” nopeasti” vaan se ottaa aikaa , siis vähitellen näkee että paranee. Se koettelee kärsivällisyyttä .minä en oikein muista kaikkien lääkkeiden nimiä
Mutta kun kerrot lääkärillesi ihan kuten koet elämäsi nyt niin hän kirjoittaa oikeita lääkkeitä sinulle sopivia oireittesi perusteella. Koskaan ei voi joku toinen potilas selittää mitään lääkkeistään kaikki kokevat lääkityksen eri tavalla , eikä ei edes sairautta voi verrata toisen kanssa sekin on yksilöllistä .joten muutaman viikon päästä aloituksesta alkaa paraneminen sen tulet itse huomaamaan .
Moni pitää päiväkirjaa ja siitä sitten verrata miten oli edellis viikolla , sillätavalla alkaa huomaamaan että on parempi kun edellis viikolla . Monet tekevät hengitys harjoituksia joista saavat lievitystä , toisillekin musiikki lievittävää , joku istuu ja kirjoittelee pikku tarinoita elämästään ja ei muistakkaan että on sairas kun pääsee kirjoittamisen alkuun . - Anonyymi
Opamox 15 mg 15 tablettia, rauhoitti kyllä hyvin, kun oli todella ahdistunut olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887