Tuleeko voittoa vai tappiota kunnalle? Siihenhän voisi lisätä liukuvoide linjaston niin alkaisi väkiluku nousta kunnassa!
Onko suksivoide tehdas kultakaivos?
7
557
Vastaukset
- Anonyymi
laskettelu rinteen huolto rakennuksen poltti salama 80 luvul yksityinen yrittäjä ol ko toiminassa pari vuotta
- Anonyymi
Paloi -90 luvulla.
- Anonyymi
Nii, ja kesällä kukku käkikii. Mut mitähän nämä suksvoide tehtaaseen kuuluu. Sitähän tuo kyseli,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, ja kesällä kukku käkikii. Mut mitähän nämä suksvoide tehtaaseen kuuluu. Sitähän tuo kyseli,.
kuulu ja kuulu kuka voitti kuntako yrittäjä vakuutus yhtiö suksilla eikös rinnetää vai laine laudoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VERO MAKSAJII RAHOJA PALO RINTEESSÄ
- Anonyymi
Suksivoidetehdas tuottaa suksivoiteita, joten se ei ole kultakaivos. Ilomantsin Pampalossa on lähin kultakaivos. Se taas ei tuota suksivoiteita.
- Anonyymi
86 kuus laskettelu rinteelä tais olla avajaiset oltii rakentamassa miinusta tuli ihka varmasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491