Mulla alkoi mukavasti ystävyyssuhde.Nyt oon huomannut,että oon joutunut ajoittain henkisen väkivallan kohteeksi mm.epäsuora im uhkailu.On äärimmäisen itsekeskeinen.Ei pyydä anteeksi.Kaikki menee hänen ehdoillaan.Sanoo että kaikki hallinnassa vaikka vois olla tarvetta jutteluun ammattilaisen tms. kanssa.Jos olen erimieltä koittaa kääntää asian niin,että menen samalle kannalle. Nyt on huonokausi menossa.Valehteli minulle tärkeästä jutusta.Yllätyksiä paljastunut.Miten tästä eteenpäin päin, mitä luvassa jos selityksen kera laitan ystävyyden hetkeksi poikki?
Ystävän ailahtelu(kyse epävakaasta) kokemuksia?
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Etsii uhreja itselleen. Oletko jo alistunut asemaasi?
Ei ole ystävä jollei ole ystävän elkeitä. Kuuntele itseäsi ja suojele itseäsi.- Anonyymi
Osittain pitkän ajan kuluessa.Valitettavasti.
- Anonyymi
Pahempaa on tulossa, ellet katkaise suhdetta hetimiten. Ei tarvitse edes selittää mitään.
- Anonyymi
Varo monta red flagia tuossa "ystävyyssä".
- Anonyymi
Kuinka paljon väkivaltaa haluat kestää? Mikä olisi tarpeeksi, että ystävyys katkeaa?
- Anonyymi
Nostaisin saman tien kytkintä ja jatkaisin matkaa, yrittäisin löytää parempia ystäviä.
Ei hetkeksi katkaistut välit auta mitään. Jos on hetken erossa, ja palaa samaan vanhaan, kaikki vaan toistuu, ei se toinen muutu miksikään vaikka aikaa kuluisikin. - Anonyymi
Pakene, jos vielä voit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13688Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3711828Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2401615Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481191- 731023
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60765- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719