https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14297
Kansalaisaloite halloweenin rajoittamisesta kouluissa ja päiväkodeissa on saanut jo yli 9800 kannattajaa. Jos se saisi tänään vielä yhden kannatuksen minuutissa, niin 10 000 kannatusta menisi rikki.
Onhan siitä toki sitten vielä matkaa 50 000, mutta pienellä mainostuksella se lienee mahdollista saavuttaa. Kuikapa sitä nyt haluaisi piruja lastensa hoitopaikkoihin tai kouluun.
Mahdollisus ylittää 10 000 tänään
9
108
Vastaukset
Eipä taida toteutua vielä tänään.
- Anonyymi
En allekirjoita. Typerä aloite.
- Anonyymi
En halua riisua omaa naamaria.
- Anonyymi
Ei tuollaista asiaa oteta eduskunnan käsittelyyn. Se asetetaan vain tiedoksi.
- Anonyymi
Miksi lasten vanhemmat eivät vaadi kouluilta mitään. Ihme persläpiä kaikki.
- Anonyymi
Jos sanoma Jeesuksesta aiheuttaa 1500€ sielulliset kärsimykset oppilaalle ( tämän suvaitsemattomille vanhemmille) niin mitä vaurioita saavat kaikki hirviökultin vaikutuksen valtaan joutuneet piltit vampyyrien ja luurankojen juhlissa?
- Anonyymi
Vaikka Suomessa on ns valtionkirkko, niin kirkko ei enää päätä ihmisten elämästä kuten ennen! Toisaalta jos uskonto ahdistaa niin tilaisuudesta voi poistua.
- Anonyymi
ennemmin pääsiäisenkö se oli virpomista varpomista hommat kieltää lapsilta?
aloitetta siitä?
samalla tuokin tietenkin, 2x kärpästä 1 isku, - Anonyymi
No ei ehtinyt eilen, mutta tänään ehti täyttyä tuo 10 000. Siitä on hyvä jatkaa, mutta jotenkin asiaa pitäisi pitää esillä, sillä jokin 100 nimeä päivässä ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050