Onko turvallista? Minulla on siis sähköpatteri jonka olisin sijoittamassa ikkunan alle mutta sähköpistoke sattuu sitten olemaan juurikin toisella puolella mitä patterin pistotulppa. Eli se ei yllä. Paitsi jatkojohdon kanssa. Ja aivan, en tiedä sähköasioista sen enempää kuin porsas videonauhurista niin jätän epäasialliset kommentit huomiotta, älä siis vaivaudu kirjoittamaan ellet aio muuta kuin haukkua.
Sähköpatteri jatkojohtoon?
Anonyymi-ap
2
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan jatkojohto on ehjä niin ei mitään hätää.
Jos haluat pelata varman päälle, niin käy ostamassa se jatkojohto ihan oikeasta sähköliikkeestä ja kerro mihin tarkoitukseen sitä olet hankkimassa. He varmistavat, että johtimet ovat riittävän paksut jne. - Anonyymi
Kiitoksia! Näin teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013