Hallitukselle myrkkyä Urinan rauha ja kaikille oikeus,tässä Israeilin sotahuumassamme !?

Anonyymi-ap

Onko Venjä saavuttamassa Donetskin ja Luhanskin alueet, kuin tietääkseni Minskin sopimuksessa määriteltiin !?

Pitäähän Yhdysvallat laittomasti Kuuban Guantamoa,jo 1960 luvulta asti, eikä yksikään länsimaa ole älähtänyt,Kuuban puolesta !?
Onko hakkeri hereillä !?

6

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakkeri yritti sammuttaa koneen !?

• Anonyymi

Miten se tapahtuu?

• Anonyymi

Venäjä voi olla saamassa ne alueet tai sitten ei ole.
      Jos rauha syntyy, pöydällä on muitakin ehkä tärkeämpiäkin asioita.
      Krimin kohtalo on yksi.

Tärkein on kuitenkin Ukrainan turvallisuuden takaaminen. Täytyy olla joku tapa, jolla Ukraina voi varmistua siitä, ettei Venäjä vain kerää voimiaan ja hyökkää uudelleen.
      Nato voisi olla yksi vaihtoehto, mutta muitakin turvatakuita on olemassa.

Sitten kolmantena kysymyksenä on talous. Venäjälle on vaikea asia, jos Ukraina hyväksytään EU:hun. Toisaalta kukaan ei Kremlissä varmasti usko, että Ukrainan ja Venäjän suhteet tulevat normaaleiksi vuosikymmeniin.

• Anonyymi

USA on Kuubassa vuokralla.
      Sopimus ei ole kovin edullinen Kuuban kannalta, mutta yhtä kaikki se on sopimus. Maat saavat tehdä huonojakin sopimuksia.

• Anonyymi

Hiljainen on kylätie ja tappava demokratiakin vaikenee !?

• Anonyymi

Ennustin Suomen romahdusen, jo Marin hallituksen aikaan, itsetuhoksi,kun akatkin oli ja nyt asialla !? Trumpilla vois olla mahdollisuus, Euroopan kurssin ja kateuden kääntää !?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2305
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      78
      1202
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1075
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1019
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      977
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      969
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      906
    Aihe