Joista heruu maitoa:kauniit, runsaat, hyvät nännit imeä.
Olisiko kiinnostusta?
Maito N
Raskausrinnat
52
593
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kiinnostusta.
M- Anonyymi
Ihanaa että on kiinnostusta, helpottaa mun oloa.
Tää saa mut niin jotenki rinnat kiimaseksi kun vatsa kasvaa ja rinnat pyöristyy ja täyttyy maidosta.
Oon niinku Samatha Fox, paitsi pulleemmat rinnat.
Maito N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa että on kiinnostusta, helpottaa mun oloa.
Tää saa mut niin jotenki rinnat kiimaseksi kun vatsa kasvaa ja rinnat pyöristyy ja täyttyy maidosta.
Oon niinku Samatha Fox, paitsi pulleemmat rinnat.
Maito NMitenkäs suhun sais yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs suhun sais yhteyttä?
Täällä. Ei muualla
- Anonyymi
Hyi saatana rämesika ei jatkoon 🤮🤢
- Anonyymi
Mitäs olet, tipahdit siis ihan ekana.
- Anonyymi
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
On kiinnostusta. Mistä päin maata olet?/
- Anonyymi
Etelä suomi. Helsinki. 😊
Lähetin yhdelle videokuvan rinnoistani kun hieroin niitä ja valui maitoa...
Tykkäsi kyllä.
Maito N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä suomi. Helsinki. 😊
Lähetin yhdelle videokuvan rinnoistani kun hieroin niitä ja valui maitoa...
Tykkäsi kyllä.
Maito NLähetä mullekin..ihana maitotissi.
kari45atmeiliboxi.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetä mullekin..ihana maitotissi.
kari45atmeiliboxi.fi💋💋🥰
- Anonyymi
Täs olis espoon mies myös kiinnostunut😘
- Anonyymi
🥰🥰
- Anonyymi
Kyllä olisi,todellakin.
Missä niitä sais maistella?
Espoonmies65- Anonyymi
Vanhan vuosaaren laitamilla
Morjens, kyllä kiinnostaisi erittäin paljon ! Pitkän kaavan mukaan puristella ja imeä, ehkä pitäisit myös lypsämisleikeistä :) Aloittaja, mikäli olet pks niin laitahan viestiä s24 treffien puolella, löydät minut samalla nimimerkillä. Tutustutaan! M43 pks
- Anonyymi
Kiitos yhteydenotostasi.
Yritän löytää sinut jostakin täältä niin päästäisiin nauttimaan yhdessä.
Maito N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos yhteydenotostasi.
Maito NLaita suoraa viestiä osoitteella duracellpupuksi (at) gmailpistecom niin jatketaan sitä kautta päästään mahdollisimman pian nauttimaankin yhdessä
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos yhteydenotostasi.
Maito NHuomenta, tuolta treffien puolelta oikealla yläreunassa "hae" kohdasta klikkaamalla, sitten "tarkennettu haku" nappia ja sen jälkeen "hae nimimerkillä" lisäät tämän nimimerkkini.
Laita viestiä siellä
- Anonyymi
Laitoitko tosissasi ilmoituksen vai vain kiimassa runkatessasi ja rintojasi puristellessasi maitoN?
Tiedän että monet naiset siitä fantasioivat, vieraan miehen imettämisestä..
Eikå siinä mitään, olis vaan kiimaista päästä noikeesti kiinni raskaisiin maittisseihin,lutkuttaa niitä kunnolla.
Viime kerrasta on yli 15 vuotta
Gunnar65- Anonyymi
Ihan tosissaan laittoi aloittaja ilmoituksensa ja tunnustikin mutkan kautta olevansa oikeasti mies ihan liten kaikki muutkin tänk palstan vakiorunkkariluuserityttöilijät
- Anonyymi
Ihan tosissaan laittoi aloittaja ilmoituksensa ja tunnustikin mutkan kautta olevansa oikeasti mies ihan kuten kaikki muutkin tämän palstan vakiorunkkariluuserityttöilijät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tosissaan laittoi aloittaja ilmoituksensa ja tunnustikin mutkan kautta olevansa oikeasti mies ihan liten kaikki muutkin tänk palstan vakiorunkkariluuserityttöilijät
Ihanko mun suullani täällä puhut aloittajana.
Sinä et oo naista nähnytkään jos näitä tissejä sanot miehen tisseiksi.
Ihan hirveetä kirjoitusta kirjoittelet. Mutta jätän sinut ihan omiin juttuihisi.
Aika lailla syyttelet helposti mieheksi vaikka et ole edes nähnyt. - Anonyymi
Ihan tosissani laitoin.
Imeminen rinnoista on nautinnollisempas kun itse hyväitynä. Senkin olen huomannut. Ja kiitos viestistäsi.
Kiimasuuteni on nyt jotain ihan mahdotonta.
Joten kiitos kun ilmaisit asiasi kauniin seksikkäästi.
Ja kyllä tuo lutkuttaminen nimenomaan on oikea sana.
Maidossa ui kun rintannoista valuu kun mies minua nai. On tahmeana sänky ja ihmiset.
Maito N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tosissani laitoin.
Imeminen rinnoista on nautinnollisempas kun itse hyväitynä. Senkin olen huomannut. Ja kiitos viestistäsi.
Kiimasuuteni on nyt jotain ihan mahdotonta.
Joten kiitos kun ilmaisit asiasi kauniin seksikkäästi.
Ja kyllä tuo lutkuttaminen nimenomaan on oikea sana.
Maidossa ui kun rintannoista valuu kun mies minua nai. On tahmeana sänky ja ihmiset.
Maito NMinäkin haluan lutkuttaa isoja meijereitäsi Maito nainen
Anna tissiä !
Hkimies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan lutkuttaa isoja meijereitäsi Maito nainen
Anna tissiä !
HkimiesNiin ihanasti kirjoitit.
Alkaa jälleen kihelmöidä rinnoissa ja saat mun kiimaseksi.
Aamulla otin suihin mies ystävältä kun niin himotti. Hän sanoo että on kunnon menoa kun olen raskaana.
Ja ratsastin niin maidot valuivat rinnoista.
Ja se on tosi että kiihkossa valuu maitoa tosi paljon. Enkä ole nyt ketään vielä pyytänyt imemään kun olen niin aikaisin jo hereillä.
Maito N - Anonyymi
Olen kyllä tuotakin tehnyt Gunnar65
Kiimassa hyväillyt rintojani, kovia nännejä jotka kastuvat maidosta.
Hyväillyt vartalooni suuren himon päälle. Sormeillut häpyhuuliani, ja hyväillyt itseäni ihan joka paikasta, laittanut dildon sisälleni surisemaan, ja saanut huumaavan laukeamisen.
Joskus miesystäväni katselee vierestä kun tyydytän itseäni ja hän tyydyttää myös itseään, kunnes tulee ja työntyy sisälleni ja nai loppuun asti.
Maito N
- Anonyymi
Emäntää nain synnytyksen jälkeen imetysvaiheessa. Välillä lenteli maitosuihkut kun rinnat reagoi panemiseen. Oli lopuksi valkoiset suihkut sisällä ja päällä, ja peti märkänä. Sai siitä makiat hörpytkin välillä imasta lypsylämmintä panon aikana.
- Anonyymi
Ihanaa. Just noin.
Maito N
- Anonyymi
Nais ystäväni kävi eilen vointia kysymässä ja kerroin mitä kirjoitin tänne ja hänkin halusi imeä rintojani. Hyväili ja nuoli ja sanoi että on suolaista mutta jatkoi silti.
Kerroin että se laittaa himot päälle joten hän hyväili minua, suuteli ja halusi dildolla tyydyttää minua ja minä suutelin häntä ja tyydytin häntä myös. Oli ihana ilta.
Maito N- Anonyymi
Minäkin haluan päästä imemään ja lutkuttelemaan niitä ihanasti kihelmöiviä maitorintojasi! duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen suoraan viestiä niin jatketaan sitä kautta suunnitteluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan päästä imemään ja lutkuttelemaan niitä ihanasti kihelmöiviä maitorintojasi! duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen suoraan viestiä niin jatketaan sitä kautta suunnitteluja
Yritän katsoa ja suunnitellaan. 😊😊
- Anonyymi
Tänään kävi yksi lutkuttaja imemässä ja hyväilemässä. Tuntui ihanalta.
Kiihotti todella paljon. Olisi ollut ihana naida samalla mutta rinnoista oli vain puhetta.
Ja sen jälkeen kävin viemässä roskia ulos niin tässä kerrostalossa asuva mies tuli tuonne roska katokselle, hän on aiemminkin keskustellut kanssani ja ollut kovin tuttavallinen, läpsinyt pepulle, nyt hän sanoi kun laitoin oven kiinni perässäni kun en halua jättää sitä auki viedessäni roskia niin että kyllä on raskaus alkanut näkyä kun on rinnat noin makeen näköset, ja tuli ihan lähelle, kyllä ne nyt alkaa kasvaa enemmän.
Hän halusi kokeilla vatsaa ja annoin kokeilla ja sitten rintoja, kun ei kukaan nähnyt. Ja hän on vähän ronski otteinen ja kysyinkin että Haluuks imut, hän kaappasi minut syleilyyn ja puristi takapuolesta, ja laskin avokaulaisen paidan aukkoa niin että hän sai imettyä.
Hän haluis naida mua. Mutta imut vaan.
Ehkä myöhemmin.
Niin hän tuli myöhemmin käymään... - Anonyymi
Hyviä lutkutuksia olen saanut.
Hyviä imuja.
Oikein mukavaa ja kiihottavaa.
Maito N- Anonyymi
Kuinka nämä lutkuttajat ovat saaneet yhteyttä sinuun?
Et vastaa ainakaan sähköpostissa.
Ilmeisesti vain fantasioit.
Olisipa joskus aito nainen jolla maitotissit!
Isot ,maitoa pullistelevat tissit!
Sais imeä turpeta nännejä ,lypsää niistä
.ahhh
Milkman66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nämä lutkuttajat ovat saaneet yhteyttä sinuun?
Et vastaa ainakaan sähköpostissa.
Ilmeisesti vain fantasioit.
Olisipa joskus aito nainen jolla maitotissit!
Isot ,maitoa pullistelevat tissit!
Sais imeä turpeta nännejä ,lypsää niistä
.ahhh
Milkman66Minä en ole löytänyt sähköpostia. Ei ne vaan toimi. Ja kyllä on lutkuttajia löytänyt luokseni.
Ei tarkoita sitä että vain fantasioinejos en sinuun saa yhteyttä. Täällä on takkuillut yhteydet.
Mies ystävänikin tietokone jumittaa ja puhelin ja minun. En tiedä mikä on.
Luuletko että vitsailen näiden tissien kanssa.
Kun nyt jo saa tuolla Maito imurilla pumpata maitoa pakastimeen.
Ovat valtavat meijerit.
En olisi uskonut että näistä tällaiset tulee.
Maito N Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole löytänyt sähköpostia. Ei ne vaan toimi. Ja kyllä on lutkuttajia löytänyt luokseni.
Ei tarkoita sitä että vain fantasioinejos en sinuun saa yhteyttä. Täällä on takkuillut yhteydet.
Mies ystävänikin tietokone jumittaa ja puhelin ja minun. En tiedä mikä on.
Luuletko että vitsailen näiden tissien kanssa.
Kun nyt jo saa tuolla Maito imurilla pumpata maitoa pakastimeen.
Ovat valtavat meijerit.
En olisi uskonut että näistä tällaiset tulee.
Maito NIhan huuhaa juttu, toi Maito N ei ole nainen.
Arvatenkin luvattu yhteydenotto oli sanahelinää, ei tullut mitään yhteydenottoa.
Noita tarinoita kun lukee, niin ihan selvästi miesrunkkarin päiväunia vaan. Blaah- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Ihan huuhaa juttu, toi Maito N ei ole nainen.
Arvatenkin luvattu yhteydenotto oli sanahelinää, ei tullut mitään yhteydenottoa.
Noita tarinoita kun lukee, niin ihan selvästi miesrunkkarin päiväunia vaan. BlaahPuhu vasta minusta noin kun mut näet.
Älä koskaan tuomitse näkemättä.
- Anonyymi
Siitä vaan lähtee maitoa tulemaan?? Ei taida olla ihan noin yksinkertainen prosessi? Lukekaapa vähän missä vaiheessa sitä maitoa alkaa erittyä.
- Anonyymi
Minulla on juuri tällainen tilanne kuin nyt on.
Jos muiden rinnat ovat toisella laiset niin ne ovat. Toi sillä vuotaa toisilla ei.
Miksi ihmeessä kyseenalaistetaan.
Joillakin naisilla on niukat kuukautisetkin kun on raskaana. Vai kiellättekö senkin.
Ei sulla voi olla vuotoa kun olet raskaana. Ei ole mahdollista.. Tähänkö tyyliin. Kun kaikki ei vaan mene niinkuin lokeroihin joihin haluut te ne pumpata.
Minä oon näin ja sillä selvä. Vai
Onko tässä kateellisuutta tai jotakin seassa.
Niitä ei minuun tarvitse purkaa.
Mutta niinhän se on. Että jos tänne jotakin kaunista kirjoittaa maitotisseistä tai muuta niin, tottahan minä nyt sitten mies olen raskaus vatsoineni ja suurine maitotisseineni. Minkälaisia miehiä te olette oikein tavanneet?? Huh huh.
Ja sellasta viä tänne kirjoittelette.
Täällä on ollut muitakin naisia joiden rinnoista on pyydetty imemään maitoa ja osa myykin maitoa pakastettuna.
Oletteko kirjoitelleet heillekin noin. Ja ovatko hekin vastanneet teille aina joka kitinään.
Ja epäilyyn. Vai ovatko vain ronskisti skipanneet kaikki sonnan puhujat.pitääpä tiedustella heiltä.
Maito N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on juuri tällainen tilanne kuin nyt on.
Jos muiden rinnat ovat toisella laiset niin ne ovat. Toi sillä vuotaa toisilla ei.
Miksi ihmeessä kyseenalaistetaan.
Joillakin naisilla on niukat kuukautisetkin kun on raskaana. Vai kiellättekö senkin.
Ei sulla voi olla vuotoa kun olet raskaana. Ei ole mahdollista.. Tähänkö tyyliin. Kun kaikki ei vaan mene niinkuin lokeroihin joihin haluut te ne pumpata.
Minä oon näin ja sillä selvä. Vai
Onko tässä kateellisuutta tai jotakin seassa.
Niitä ei minuun tarvitse purkaa.
Mutta niinhän se on. Että jos tänne jotakin kaunista kirjoittaa maitotisseistä tai muuta niin, tottahan minä nyt sitten mies olen raskaus vatsoineni ja suurine maitotisseineni. Minkälaisia miehiä te olette oikein tavanneet?? Huh huh.
Ja sellasta viä tänne kirjoittelette.
Täällä on ollut muitakin naisia joiden rinnoista on pyydetty imemään maitoa ja osa myykin maitoa pakastettuna.
Oletteko kirjoitelleet heillekin noin. Ja ovatko hekin vastanneet teille aina joka kitinään.
Ja epäilyyn. Vai ovatko vain ronskisti skipanneet kaikki sonnan puhujat.pitääpä tiedustella heiltä.
Maito NSun kirjoitustyyli on niin samanlainen kuin esimerkiksi tuon Cindyn.
Hänkin kovasti mainosti isoja tissejään ja kiimaisuuttaan.
Juuri samoin,paitsi ettei ollut maitotissejä.
Ja hän on esiintynyt myös N 20 N24 jne ninimerkeillä.
Ja nyt siis MaitoN20... Anonyymi kirjoitti:
Sun kirjoitustyyli on niin samanlainen kuin esimerkiksi tuon Cindyn.
Hänkin kovasti mainosti isoja tissejään ja kiimaisuuttaan.
Juuri samoin,paitsi ettei ollut maitotissejä.
Ja hän on esiintynyt myös N 20 N24 jne ninimerkeillä.
Ja nyt siis MaitoN20...Ja monta muutakin nimimerkkiä, kaikkia yhdistää tollainen todella hc mainostaminen tapaamisista ja jatkuva kiimailu kyseisessä langassa. Ilman minkäänlaista aitoa aikomustakaan juttukumppaneihinsa. Vain sellaista heruttamista, että juttukumppanit pysyy ketjussa mukana kirjoittelemassa kiimaisia. Fantasian lihavoittamista, jos näin voi sanoa. Miksi sanoa, että tulee ottamaan yhteyttä sovitusti, jos ei sitten tee niin. Feikki !!!
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Ja monta muutakin nimimerkkiä, kaikkia yhdistää tollainen todella hc mainostaminen tapaamisista ja jatkuva kiimailu kyseisessä langassa. Ilman minkäänlaista aitoa aikomustakaan juttukumppaneihinsa. Vain sellaista heruttamista, että juttukumppanit pysyy ketjussa mukana kirjoittelemassa kiimaisia. Fantasian lihavoittamista, jos näin voi sanoa. Miksi sanoa, että tulee ottamaan yhteyttä sovitusti, jos ei sitten tee niin. Feikki !!!
Niitä täällä rittää,ikävå kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä maitotissithän on miehiä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Ja joitakin ottaa päähän kun eivät pääse imuutuksille. Koska eivät tiedä että heistä on varoitettu että ei saa päästää kahden kesken heidän kanssa eikä antaa yhteystietoja.
En ole mikään Cindy enkä mikään mihin vertaatte. Ja kiinnostusta on kovasti kun ei ole päässyt toteuttamaan mitä on halunnut.
Poistettua en saa tekstiäni.
Vaan ainoastaan sanoa että täällä vain viestitellä.
En ole feikki, vaan nyt varovainen.
Ja mitä kirjoitustyyliin tulee niin.. Kaikkien kirjoitukset eivät ole täydellisiä, eikä minunkaan ole lähelläkään.
Mutta mitä sitten.
Maito N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä maitotissithän on miehiä!!
Niin niin. Tottakai miehiä.
Aivan niin.
Todista että olen mies. Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Ja joitakin ottaa päähän kun eivät pääse imuutuksille. Koska eivät tiedä että heistä on varoitettu että ei saa päästää kahden kesken heidän kanssa eikä antaa yhteystietoja.
En ole mikään Cindy enkä mikään mihin vertaatte. Ja kiinnostusta on kovasti kun ei ole päässyt toteuttamaan mitä on halunnut.
Poistettua en saa tekstiäni.
Vaan ainoastaan sanoa että täällä vain viestitellä.
En ole feikki, vaan nyt varovainen.
Ja mitä kirjoitustyyliin tulee niin.. Kaikkien kirjoitukset eivät ole täydellisiä, eikä minunkaan ole lähelläkään.
Mutta mitä sitten.
Maito NNo tule sitten sinne treffien puolelle tutustumaan, kuten tuossa ketjun alussa sanoit. Sovitaan treffit, tulen sitten omalla nimimerkilläni tänne kertomaan oletko nainen vaiko mies :)
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
No tule sitten sinne treffien puolelle tutustumaan, kuten tuossa ketjun alussa sanoit. Sovitaan treffit, tulen sitten omalla nimimerkilläni tänne kertomaan oletko nainen vaiko mies :)
Kun on varoitettu tapaamasta. Niinhän kirjoitin.
Anonyymi kirjoitti:
Kun on varoitettu tapaamasta. Niinhän kirjoitin.
Höpö höpö, koita keksiä parempi tekosyy ettei todellisuus paljastu. Sama runkkari olet joka spämmää näitä kiimatarinoita tänne vuodesta toiseen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136