Ostin taannoin krääsäkaupasta

🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsellessani. Koiranomistaja oli ostanut neljä samanlaista pallukkaa. Hän oli opettanut koiransa seisomaan niitten päällä niin että jokaisen tassun alla oli oma pallukka. Nyt tarvitsen sitten toisen lisää, että voin seisoskella niiden päällä.

Juuri kun olen alkanut miettiä miten vähentää ylimääräistä rihkamaa seuraavaa muuttoa varten.

12

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oon ostanut vilkkuvaloja halvalla vaikka kuinka. Onkohan niitä jo 20? Parvekkeellekaan niitä ei voi pistää kylmyyden vuoksi. Jonnekin ne täytyisi siirtää tuosta lattialta. Yksiössä tila uhkaa loppua kesken. Huonetuulettimen voisin kyllä viedä kellarivarastooni, jotta lamput saisi sinne kaappiin. Tuulettimen muoto on tilaa vievä.

• Nehän voi tunkea lasitölkkiin ja pitää koristeena. Mulla on ledivaloketju kynttilälyhdyn sisällä. Sitä voi pitää valaisemassa yölläkin eikä kämppä sysy palamaan niinkuin palavien kynttilöiden kanssa voisi käydä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nehän voi tunkea lasitölkkiin ja pitää koristeena. Mulla on ledivaloketju kynttilälyhdyn sisällä. Sitä voi pitää valaisemassa yölläkin eikä kämppä sysy palamaan niinkuin palavien kynttilöiden kanssa voisi käydä.

Minigrippipusseihin olen niitä työntänyt. Hyvä että niissä on usein mukana kosteudenkerääjä minkä voin laittaa minigrippipussien sisälle. Kun paketin avaa niin alkuperäinen paketti on niin ahdas että siirrän ne siksi muualle. On minulla isompiakin valojuttuja. Ne voivat mennä rikki minkä vuoksi ne todella tarvitsevat omaa tilaa. Valoja voi olla minulla peräti noin 25 kpl. Suurin osa toimii kuten pitääkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minigrippipusseihin olen niitä työntänyt. Hyvä että niissä on usein mukana kosteudenkerääjä minkä voin laittaa minigrippipussien sisälle. Kun paketin avaa niin alkuperäinen paketti on niin ahdas että siirrän ne siksi muualle. On minulla isompiakin valojuttuja. Ne voivat mennä rikki minkä vuoksi ne todella tarvitsevat omaa tilaa. Valoja voi olla minulla peräti noin 25 kpl. Suurin osa toimii kuten pitääkin.

Onpas sulla niitä paljon. Saat laitettua kunnon valaistuksen. Pimeällä on kiva ulkosalla ihailla ihmisten kausivaloja parvekkeilla.

• Anonyymi

Mukavia nuo piikit jalkapohjassa, mutta joskus voi tulla vessaan kiire. Outo mutta ihan yleinen yhteys.

• Ei ne sellaisia fakiirinsängyn piikkejä ole vaan kumisia nyppylöitä. Ne pysyvät siinä pallukassa kiinni eivätkä tartu jalkapohjiin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ei ne sellaisia fakiirinsängyn piikkejä ole vaan kumisia nyppylöitä. Ne pysyvät siinä pallukassa kiinni eivätkä tartu jalkapohjiin.

Kyllä se kusihätä tulee jos jalkapohjia kutitellaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kusihätä tulee jos jalkapohjia kutitellaan.

Kelle tulee ja kelle ei! En kai minä olisi aiheesta kirjoittanut jos siihen liittyy epämukavia tuntemuksia.🙄

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kelle tulee ja kelle ei! En kai minä olisi aiheesta kirjoittanut jos siihen liittyy epämukavia tuntemuksia.🙄

Mitä epämukavaa siinä jos vessaan kirmaisee.

• Anonyymi

Kun koirani kuulee sanan gezunheit, se tietää hyökätä repimään byysat paskaksi

• Anonyymi

Viiminen toivo ehkä jo niil mihin tarttua

• Anonyymi

Kasvatus? tuottanut tuloksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      103
      2209
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      64
      1368
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      231
      1167
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1135
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1076
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1035
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      942
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      918
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      898
    Aihe