Joko Stubbi on onnitellut Trumpia?
Joko Mediapooli vaihtaa moodia ja alkaa siivoamaan kirjoitteluaan Trumpista?
Trump on NATOn päätösvaltaisin ihminen.
Trump laittaa kovat tuontitullit.
Toivottavasti Trump laittaa EUn maksamaan Natosta. Saamme sitä mitä olemme tilanneet.
Meidän käy huonosti tässä pelissä. Meillä alkaa kohta olemaan ajattelemisen aihetta eikä tässä enää auta Natokuppaisena öyhöttäminen.
Poliittinen eliittimme on ajanut maamme rotkon laidalle. Itse ne siirtyvät USAan ja jättävät ongelmat taakseen.
Tämä nykyinen poliittinen eliitti on onnistunut lyhyessä ajassa tuhoamaan Suomen. Mitä pahaa Suomen Kansa on tehnyt saadakseen tuollaisia riesoja osakseen?
Trumpin aika
8
331
Vastaukset 8
- Anonyymi
Päätit sitten tällä kertaa verhoilla Natovihasi tuollaiseen Trumpin väriseen verhoon?
- Anonyymi
Onhan myös muita Nato maita, siis liittolaisia = lähes kaikki Euroopan maat? Nyt pitää varustautua: kranaatteja, ohjuksia, drooneja, varaosia hävittäjiin ym. Ja venäläisväestön riskiarviot? Jos venäjästä tulee oikea todellinen vihollinen, niitä on maassa kymmeniä tuhansia?
- Anonyymi
Trump on kahdella jalalla liikkuva virtsarakko.
- Anonyymi
Ruotsalaiset on paljastettu ja vastatkoonteoistaan.
Opetusministeri Anders Adlercreutz (rkp) bongattu Kamala Harrisin(D) kampanjatilaisuudessa
"Harris kampanjoi Philadelphiassa, ministeri Adlercreutz tavattiin jonossa"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010799789.html Ukrainan on taisteltava nyt tässä tilanteessa mikä on. He toivovat, että Trump pitää lupauksensa, että hän sanoo Putinille, että tämän on tehtävä sellainen rauha, että se sopii Ukrainallekin, ja jos ei suostu, tukee Ukrainaa niin voimakkaasti että se varmasti voittaa nopeasti. Kuinka paljon Ukrainan pitää myöntyä, sitä Trump ei ole sanonut.
Tekeekö Trump näin, vai pettääkö, sitä ei vielä tiedetä. Mikä mies hän oikein on? Jos on Putinin mies, tekee jollakin toisella tavalla.- Anonyymi
Ukrainan yli kävellään rauhaan!
- Anonyymi
"Mitä pahaa Suomen Kansa on tehnyt saadakseen tuollaisia riesoja osakseen?"
- Äänestämällä, niin demokratia toimii. - Anonyymi
Suomiessukat kantaneet Ukrainaan turhaan miljardeja! Ollaan veloissa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50912
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu186607- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47558- 68544
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 80530
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446