Mikäänei riitä. Suomeen oikeistolaisin hallitus sataan vuoteen ja rapakon toisella puolella joku trumppi. Selänne ilkkuu köyhille päihdeongelmallisille ja muistuttaa, että kun oot rahasi tienannut,.ne on sitten sinun rahasi.
Leikataan, leikataan kaikkialla. Paitsi leikkaussalissa ei leikata säästösyistä, vaan sontikset kuonokoppaan ja kellarikerroksen käytäville.
Asd
Sontaseppojen kontilleen ajo
6
201
Vastaukset 6
- Anonyymi
Noin kirjoittaa toisten rahoilla ikänsä ryypännyt…
- Anonyymi
Ja asunut, syönyt, käyttänyt terveydenhoito palveluita, saanut kaikenlaisia kuntoutus tukia ja harrastanut.
Ei voi siis sanoa että olisin pelkästään ryypännyt.
Asd
- Anonyymi
Elämä on selviytymistä ja pitää vain yrittää pelata saamansa kortit mahdollisimman hyvin. Jotkut tekevät elämästään luxusta, meikä taas on esim. vain kiitollinen, ettei näe nälkää. Kierrän säännöllisesti hävikkiruokajakelupaikkoja.
- Anonyymi
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
Trumpin nuorin poika oli jo pitkästi yli 2 metriä jo 16 vuotiaana! Trump itse on jotain 193 cm. Eliitti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eliitti on komeaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493