Mikäänei riitä. Suomeen oikeistolaisin hallitus sataan vuoteen ja rapakon toisella puolella joku trumppi. Selänne ilkkuu köyhille päihdeongelmallisille ja muistuttaa, että kun oot rahasi tienannut,.ne on sitten sinun rahasi.
Leikataan, leikataan kaikkialla. Paitsi leikkaussalissa ei leikata säästösyistä, vaan sontikset kuonokoppaan ja kellarikerroksen käytäville.
Asd
Sontaseppojen kontilleen ajo
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Noin kirjoittaa toisten rahoilla ikänsä ryypännyt…
- Anonyymi
Ja asunut, syönyt, käyttänyt terveydenhoito palveluita, saanut kaikenlaisia kuntoutus tukia ja harrastanut.
Ei voi siis sanoa että olisin pelkästään ryypännyt.
Asd
- Anonyymi
Elämä on selviytymistä ja pitää vain yrittää pelata saamansa kortit mahdollisimman hyvin. Jotkut tekevät elämästään luxusta, meikä taas on esim. vain kiitollinen, ettei näe nälkää. Kierrän säännöllisesti hävikkiruokajakelupaikkoja.
- Anonyymi
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
Trumpin nuorin poika oli jo pitkästi yli 2 metriä jo 16 vuotiaana! Trump itse on jotain 193 cm. Eliitti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eliitti on komeaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708