Mikäänei riitä. Suomeen oikeistolaisin hallitus sataan vuoteen ja rapakon toisella puolella joku trumppi. Selänne ilkkuu köyhille päihdeongelmallisille ja muistuttaa, että kun oot rahasi tienannut,.ne on sitten sinun rahasi.
Leikataan, leikataan kaikkialla. Paitsi leikkaussalissa ei leikata säästösyistä, vaan sontikset kuonokoppaan ja kellarikerroksen käytäville.
Asd
Sontaseppojen kontilleen ajo
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Noin kirjoittaa toisten rahoilla ikänsä ryypännyt…
- Anonyymi
Ja asunut, syönyt, käyttänyt terveydenhoito palveluita, saanut kaikenlaisia kuntoutus tukia ja harrastanut.
Ei voi siis sanoa että olisin pelkästään ryypännyt.
Asd
- Anonyymi
Elämä on selviytymistä ja pitää vain yrittää pelata saamansa kortit mahdollisimman hyvin. Jotkut tekevät elämästään luxusta, meikä taas on esim. vain kiitollinen, ettei näe nälkää. Kierrän säännöllisesti hävikkiruokajakelupaikkoja.
- Anonyymi
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
s**tanan spurgu! Elämäsi ei ole yhtä arvokas, kuin eliitin.. Olet lisäksi lyhyt! Oi, minä tiedän.. olet varmasti alle 180 cm..
Trumpin nuorin poika oli jo pitkästi yli 2 metriä jo 16 vuotiaana! Trump itse on jotain 193 cm. Eliitti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eliitti on komeaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238779Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3571731Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3091507- 3881428
- 901413
- 61315
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331080Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521012- 36978