Hei olen jo 21 vuotias ja peppuneitsyt. Voisiko joku puhkaista immenkalvoni ? Oon mänttästä.
Apua tarvitaan
14
794
Vastaukset
- Anonyymi
Mielellään jos oot nainen
- Anonyymi
No ei ole. Aloittaja on karvaperseinen homo, joka asuu laitoksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Aloittaja on karvaperseinen homo, joka asuu laitoksessa.
Niinkö. Sinähän sen tiedät🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö. Sinähän sen tiedät🫡
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anaalissa ei ole immenkalvoa.
- Anonyymi
Miten immenkalvo liittyy peppuseksiin?
- Anonyymi
Siten että pussaa pulun persettä hönö buaahaa
- Anonyymi
Pepussa on oma immenkalvo !!!
Mun kaverin äiti on lääkäri ,joten tiedän nää hommat- Anonyymi
Olet vajakki trolli ja et mitään muuta.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää mikä kaappihomo runkkari buaahaa
- Anonyymi
Multa tais puhjeta immenkalvo,kun kuului äänekäs naraus ja hyvä tuoksu .
- Anonyymi
Eli paskoit allesi porsas röh röh
- Anonyymi
ONKO SULLA PERÄAUKOSSASI MILLAINEN KALVO JA TARVITAANKO SEN AVAAMISEEN SAHAA VAI PORAA?!
- Anonyymi
Sormella voi tunnustella ,että onko kalvo eheä peräsuolessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632162Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?178906Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21895- 19746
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719