Kokoomuksen KELA-suunnitelmasta tuli niin kiusallinen, että se peruttiin

Anonyymi-ap

Ei löytynyt hyväksyttävää syytä lykätä lisää KELA-rahaa yksityisille
lääkärifirmoille. Samaan aikaan, kun hallitus on ajanut muka "rahanpuutteessa"
julkista terveydenhoitoa alas, se on jakanut rahaa yksityisille lääkärifirmoille,
josta hyöty kansalaisille on ilmeisen vähäinen.
Hallitus on perunut yksityisen terveydenhuollon KELA-korvauksen noston
30 eurosta 50 euroon.
HS 5.11.2024

Kansan mielipiteellä on sentään vielä jotain vaikutusta asioihin.

4

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käsittääkseni tekeillä on suunnitelma, jolla raha suunnataan eläkeläisten käyttöön.

On hyvä, että valinnanvapautta lisätään.

• Anonyymi

Tapani Kansanko?

• Anonyymi

Eikö asia ole niin, että mitä vähemmän potilaita julkisella puolella on, sitä lyhyemmät jonot ja sitä halvemmaksi se tulee?

Paras tapa saada julkisen terveydenhoidon rahat riittämään on poistaa potilaat.
      Jos potilaita ei ole lainkaan, niin rahantarve putoaa 10% koska virat ja kunnilta vuokratut rakennukset tietenkin pidetään samoina.

• Anonyymi

30 euron korvaus oli epäonnistunut yritys. Silti sitä jatketaan. Tätä hölmöyttä hallitus ei ole perunut.

Terveystalo ja Pihlajalinna tekivät tulosvaroituksen nostettuaan hintoja vuoden vaihteessa.

Käynnit kasvoivat 2 prosenttia. 100 käyntiä maksaa 2200 euroa, saadaan 2 lisäkäyntiä 44 eurollla.

Lisäkäynti maksaa 1122 euroa. Puolet menee hinnan ja palvelumaksujen korotuksiin.

Kokoomus tuhlaa velkatilanteessa sidonnaisuuksiensa vuoksi valtion rahoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2326
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      88
      1276
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      54
      1144
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1076
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1039
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      21
      1004
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      987
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      940
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      926
    10. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      918
    Aihe