Äsken tulin kaupasta,yks koulupoika tuosta läheltä tuli vastaan ja huusi minulle ohi mennessään "kännikala".
Nämä keitä ei ole ilmeisesti ollenkaan opetettu kotona minkäänlaisille käytöstavoille huutelevat näköjään täällä Partalanmäelläkin täysin viattomille ihmisille ihan mitä sattuu.
(kaupugilla osin sama ja vielä isompi porukka vainoaa kaikkia ketkä ovat jollain muulla kulkuneuvolla kuin autolla liikkeellä)
Syyksi ilmeisesti riittää se,että pojat ovat nähneet esim. minun ostavan kaupasta olutta?
Taikka se,että olen joskus jutellut kaupan pihassa tai muualla jonkun tuntemani juovuksissa olevan ihmisen kanssa muutaman sanan...
Eilen ne huutelivat samaa kun vein lasitölkkejä lähikaupan kierrätyspisteeseen ja lisäksi heittelivät lumipalloilla.
Kaupalta naisystävän luo mennessä myöskin niin,että häntäkin kohti heitettiin.
Tällä kertaa kolme poikaa Partalanmäeltä.
Olkoonki pikkupoikia,mutta kyllä tommonen huutelu vituttaa.
Koulupoikien huutelut kadulla
86
874
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, heh, hee, hah, hah, haa.
- Anonyymi
Jos tilanne on tosiaan noin vakava, niin asiahan hoituu sillä, että teette huoli-ilmoituksen lapsesta. Unohtuu kakaralta huutelut vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tilanne on tosiaan noin vakava, niin asiahan hoituu sillä, että teette huoli-ilmoituksen lapsesta. Unohtuu kakaralta huutelut vähäksi aikaa.
Huoli-ilmoitusta ei saa käyttää kurinpitovälineenä.
- Anonyymi
Olisiko syytä ottaa yhteys vanhempiin sekä kouluun niin tietäisivät antaa rahikaisille ojentavaa opetusta ja ohjausta.
- Anonyymi
Se Perkeleen huutelu loppuu hyvin lyhyeen minun kohdaltani.
Ja muidenkin ketkä ovat sellaisen kohteeksi joutuneet
Joko te poikien isät ja äidit lopetatte sen ja opetatte siellä kotona käytöstapoja tai sitten minä opetan.
Olen sitten hyvin ikävä ihminen jos minut pakotetaan sellaiseen; mikä tarkoittaa sitä,että katson missä ne pojat asuvat,tulen kotiovelle "yhden ainoan kerran" puhumaan asiasta.
Sen jälkeen menen sukunimien kera tuonne koululle ja aletaan katsomaan opetetaanko siellä käytöstapoja vaiko ei.
Rehtorin puhuttelussa noin alkuun,julkisesti vanhempainillassa seuraavaksi ja jos semmionen vanhempien kasvatus ei tehoa,niin sitten astetta kovemmilla keinoilla.
Seuraava osoite on sosiaaliviranomaiset.
Jos ei kotona saada ala-asteikäisiä poikia kuriin edes sen verran,että osaisivat käyttäytyä,niin kyllä siihen löytyy keinot.
Tiedoksi se,että ne sosiaalitädit sitte "juoksevat" siellä teillä kotona vähintäänkin vuoden ja penkovat kaikki perheen asiat...
Tulee kotikäyntejä.sosiaaliviranomaisten luona käyntejä ja loppujen lopuksikin semmosesta jää "tarkkailulistalle" vuosiksi eteenpäin.
Ai ovatko nämä jotenkin "köyhempien" poikia tms. ?
Työttömien ja juoppojen?
Maahanmuuttajien?
No ei ainakaan niiden,kun niissä kulttuureissa (olkoon sitten Afrikan puolelta,Venäjältä tai Ulrainasta) ei tule kuuloonkaan semmonen,että alaikäiset huutelevat (vittuilevat) aikuisille ihmisille kadulla tai kaupan pihassa.
Eivät ole.
Tuolla päin Partalanmäkeä missä pojat asuvat on ainoastaan omakotitaloja.
Tämä ei sitten ole mitään pelkkää uhoamista.
Olen ollut urakoitsija ja työnantajana + kuudelle miehelle ja siten on aivan varmaa,et jos ja kun minä otan asiakseni jotakin,niin siitä myös tulee valmista ja haluttu lopputulos
Tai on ne kaikki työmaat ainakin valmistuneet; luulisin,että saan jokusen koulupojan käyttäytymään ja siinä samalla poikien vanhemmatkin.
Tai siis itseasiassa ne vanhemmat; niistähän se poikien käytös johtuu.- Anonyymi
Onks se niin että jossain Afrikassa koko kylä osallistuu lapsen kasvattamiseen? Siksi ne tuleekin sitten kasvatettua. Suomi on sitten toinen ääripää missä kukaan ei kasvata lasta, ei välttämättä edes omat vanhemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks se niin että jossain Afrikassa koko kylä osallistuu lapsen kasvattamiseen? Siksi ne tuleekin sitten kasvatettua. Suomi on sitten toinen ääripää missä kukaan ei kasvata lasta, ei välttämättä edes omat vanhemmat.
Siksi olisikin toivottavaa että sivulliset puuttuisivat tällaiseen asiattomaan käytökseen. Poikien täytyy oppia omaksi parhaakseen että tällainen vötkylöinti ei elämässä vetele
- Anonyymi
Ts, ovat juoppojen tai ainaskin ns, joka viikonloppu pulloauki kakaroita🙈🙊🙊
Pitihän se tietää kun tuollaiset räkänokat huutelee.🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ts, ovat juoppojen tai ainaskin ns, joka viikonloppu pulloauki kakaroita🙈🙊🙊
Pitihän se tietää kun tuollaiset räkänokat huutelee.🙄Etupäässä itseään parempina pitävien perheiden lapset ja nuoret ovat pahimpia kiusaajia.
- Anonyymi
Hoitajia löytyy,kun antaa vähän massia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikka on manner.Maita siellä on monta.
somaliasta tulevat esimerkiksi ovat raiskaustilastojen top 3 listalla.Onko kasvatettu hyvin?
Somalian rannikolla ryöstävät laivoja murhaten porukkaa.Onko kasvatettu?
Vääräuskoista saa kohdella kuin koiraa, opetetaan kotona.Suomalaiset avaa ovia mummoille, en ole koskaan nähnyt somalin niin tekevän.
"yllätysseksistä" ja pahoinpitelyistä ovat saaneet Suomalaislapset "nauttia" jo vuosia ulkomaantuliaisten taholta ja jengien taholta. - Anonyymi
Hitto kun tuli asiallista tekstiä , , tulee mieleen eräs kotimanen elokuva Komissaaro Palmu sarjasta jossa eräs linnanhera uhosi ja valisti , tosin nuhteli poikaansa ampumataidoillaan. Mutta asijaan ,, sinä kirjoitat asijaa , , kotoaan nämä koulukkaat oppivat tämän käyttätymis tyylin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikka on manner.Maita siellä on monta.
somaliasta tulevat esimerkiksi ovat raiskaustilastojen top 3 listalla.Onko kasvatettu hyvin?
Somalian rannikolla ryöstävät laivoja murhaten porukkaa.Onko kasvatettu?
Vääräuskoista saa kohdella kuin koiraa, opetetaan kotona.Suomalaiset avaa ovia mummoille, en ole koskaan nähnyt somalin niin tekevän.
"yllätysseksistä" ja pahoinpitelyistä ovat saaneet Suomalaislapset "nauttia" jo vuosia ulkomaantuliaisten taholta ja jengien taholta.Sulla se on tuo asenne kohdallaan. Kaikki muualta, je etenkin Somaliasta tulevat ovat mielestäsi lähtökohtaisesti rikollisia. Mene hyvä ihminen ja tutkituta mielenterveytesi. Et ole rikollista kummempi itsekään.
- Anonyymi
Tuollaisille rääväsuille ei tartte kun sanoa: PÖÖ.!!
Juoksevat kotia äiteen helmoihin vänäjämään😢
Mutta, jos ei auta, ota: Niska- perse ote ja nakkaa" lumihankeen" ja sano sitten: PÖÖ!
Täällä Pohjanmaalla kakarat yrittivät samanlaista, mutta niin kuin sanonta sanoo: Kaikille löytyy kengittäjä.👍
Loppui lyhyeen💪- Anonyymi
Kokeileppa asiaa,ni ne pojat ottavat sinut kohteeksi ja ihan vanhempien ja näköjään TEIDÄNkin ja muiden aikuisten luvalla.
Kun sanot "pöö" , niin se vaan yllyttää...
Toki jos olet autolla liikkeellä ja kannat ne olues kiireesti autoon,niin ei tule mitään isompaa nimittelyä. - Anonyymi
Täällä Lieksassa kaikki tätä ketjua lukevat tietävät ketä siinä Marketin kulmalla seisoskelevaa ne koulupojat vainoavat.
Tai samaa ihmistä puiston penkillä-
Samalla kaikkia ketkä on sen ihmisen juttusilla/puheilla nähty.
Siltikin,vaikka kyseinen ihminen haluaa vaan elää omalla tavallaan.
Toisaalta en ihmettele.kun soitellaanhan sille samaisille ihmiselle aiheetta poliiseja ja vartijoitakin.
Ei niillä mitään vaikutusta ole kun ei ole todellista aihettakaan,mut kiusahan se on pienikin kiusa.
Siis jollei muuta ja omaa kehittävämpää tekemistä keksi omassa elämässään.
Lapset tietystivoi ja pitää opettaa samaan niin tulee hyvä mieli ja se edistää omaa elämää johonkin suuntaan.
Vaiko mitä olette mieltä?
Sama paska valuu sitten sinne kotiin asti ja kouluikäisille lapsille opetetraan sama asia.
Myöslin kaikki sen ihmisen lähellä olleeet ja juttusilla käyneet obat niiden koulupoikien "kohteita" kekke saa huudella ihan mitä tahansa mitä sattuu tulemaan mieleen.
Ehkä joku niistä kaupasta tai viinalaupasta tulleista saattaa olla juovuksissa,muttä ei kait jumalauta ole tämän koulupoikien pääkohteen vika tai millään tavalla hänestä auheutuvaa?
Kyllä se syy on kotikasvatuksessa tai oikeammin sen puutteessa.
Nyt ei ihan "pojat on poikia"-selitys mene läpi.
Jotain kolttosia minä/kaverit on keksitty kouluaikana,mut ei me nyt sentään alettu vainoamaan toisia ihmisiä.
Mut ehkä se sitten on nykyään ihan sallittua muuallakin kuin somessa.
Aikuiset somessa ja lapset kadulla?
Mut miettikääs minkälaisia ihmisiä noin kasvatetuista lapsista tulee aikuisina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Lieksassa kaikki tätä ketjua lukevat tietävät ketä siinä Marketin kulmalla seisoskelevaa ne koulupojat vainoavat.
Tai samaa ihmistä puiston penkillä-
Samalla kaikkia ketkä on sen ihmisen juttusilla/puheilla nähty.
Siltikin,vaikka kyseinen ihminen haluaa vaan elää omalla tavallaan.
Toisaalta en ihmettele.kun soitellaanhan sille samaisille ihmiselle aiheetta poliiseja ja vartijoitakin.
Ei niillä mitään vaikutusta ole kun ei ole todellista aihettakaan,mut kiusahan se on pienikin kiusa.
Siis jollei muuta ja omaa kehittävämpää tekemistä keksi omassa elämässään.
Lapset tietystivoi ja pitää opettaa samaan niin tulee hyvä mieli ja se edistää omaa elämää johonkin suuntaan.
Vaiko mitä olette mieltä?
Sama paska valuu sitten sinne kotiin asti ja kouluikäisille lapsille opetetraan sama asia.
Myöslin kaikki sen ihmisen lähellä olleeet ja juttusilla käyneet obat niiden koulupoikien "kohteita" kekke saa huudella ihan mitä tahansa mitä sattuu tulemaan mieleen.
Ehkä joku niistä kaupasta tai viinalaupasta tulleista saattaa olla juovuksissa,muttä ei kait jumalauta ole tämän koulupoikien pääkohteen vika tai millään tavalla hänestä auheutuvaa?
Kyllä se syy on kotikasvatuksessa tai oikeammin sen puutteessa.
Nyt ei ihan "pojat on poikia"-selitys mene läpi.
Jotain kolttosia minä/kaverit on keksitty kouluaikana,mut ei me nyt sentään alettu vainoamaan toisia ihmisiä.
Mut ehkä se sitten on nykyään ihan sallittua muuallakin kuin somessa.
Aikuiset somessa ja lapset kadulla?
Mut miettikääs minkälaisia ihmisiä noin kasvatetuista lapsista tulee aikuisina?"Mut miettikääs minkälaisia ihmisiä noin kasvatetuista lapsista tulee aikuisina?"
Susihattuja!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mut miettikääs minkälaisia ihmisiä noin kasvatetuista lapsista tulee aikuisina?"
Susihattuja!!!Pontikankeittäjiä niistä tulee.
- Anonyymi
Varmaan niitä 4H nuoria? 🤔
- Anonyymi
Elämän tapa kokemuksenasijantuntioita.
- Anonyymi
Kyllä se vähäyyelijöiden hymy hyytyy kun on kaks kappaletta sosiaalityöntekijöitä ovella ja niille pitää erikseen todistaa oma alkolin käyttö,lasten vaatetus,koulumenestys,ja muut olosuhteet.
Jos näyttää jotenkin heidän mielestään epäilyttävältä,niin huostaanottoa pukkaa.
Nykyäänhän ne tekevät aikin MOT-ohjelman mukaan semmsota suht aiheettomastikin.
Tai ainakin lasten huoltajat joutuvat erikseen todistelemaan sitä,ettei aihetta sellaiseen ole.
Riittää.että joku tekee lastensuojeluilmoituksen netissä oli sitten aihetta tai ei.
Tässä tapauksessa tietenkin on.
Vanhempien luvalla suorastaan vainotaan kaupassa käyviä yai muutoin aikaansa julkisella paikalla viettäviä ihmisiä tuolla kaupungilla.
Huomaahan sen tästä asian vähättelystäkin,että se on ihan sallittua ja kultapojun päätä vaan silitetään ja asiasta kehutaan.jos joku sattuisi sanomaan asiasta.
Se on kasvatusongelma mihin puututaan ja jollei muu auta,ni se sossutäti tulee käymään ja puuttuu siinä samalla kaikkeen muuhunkin.- Anonyymi
" kultapoju . " ?
- Anonyymi
Työtön voittaa aina 🏆
- Anonyymi
Työttömän uuninpakkolaisen / pulipenkkiläisen pennut huutelee aina.
Ovat saaneet niin älyllisesti kuin taloudellisesti vähälle jääneiltä vanhemmiltaan oppia.
- Anonyymi
Ketä nämä kiusaajat ovat?
- Anonyymi
Olisko jotain joita sanotaan äpäräksi? Varmaan on eri isää, tai eri äitiä vanhemmat? Nykyisin kun ei ole väliä, pääasia on pennun tekeminen kenelle vaan. Sitten niistä äpäristä tulee tommoisia ihmisen ja koiran risteytyksiä, jotka haukkua räksyttää ihmislle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko jotain joita sanotaan äpäräksi? Varmaan on eri isää, tai eri äitiä vanhemmat? Nykyisin kun ei ole väliä, pääasia on pennun tekeminen kenelle vaan. Sitten niistä äpäristä tulee tommoisia ihmisen ja koiran risteytyksiä, jotka haukkua räksyttää ihmislle.
Samanlaisia ihmisen ja koiran risteytyksiä tulee ylimielisten hyväosaistenkin pennuista. Ne kiusaamiset vain hyssytellään, ettei tieto leviä.
- Anonyymi
Ehkä poika näki aloittajan nousevan ojasta vaatteet likaisena ja silmät punaisena?
- Anonyymi
Niin, Johan todettiin että oli ollut erittäin humalassa ja 60 juoksukaljaa kasseissa...
- Anonyymi
Tänään mennään huutelee ja irvailee cittariin haha hahahah hähähähäääää Nauretaan pulsuille hohohooo hahahaaa
- Anonyymi
Dynaamista ja energistä nuoruutta 🕺
- Anonyymi
Ilmiselviä mielenterveyshäiriöstä.
- Anonyymi
Nuoriso harrastaa, lieksan kaupunki tukee täysin toimintaa! 👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso harrastaa, lieksan kaupunki tukee täysin toimintaa! 👆
Lieksan kaupunki ehdottaa esimerkillinen nuori palkintoa 🏅
- Anonyymi
Pilkkaaja pitää itseään parempana kuin ivansa kohdetta, nauttii toisen häpäisemisestä ja nolaamisesta eikä varmasti osaa asettua toisen asemaan.
Ei pilkkaaminen ole hienoa ja kekseliästä. Se on noloa ja alhaista. Jostain syystä monet pilkkaajat eivät kuitenkaan osaa edes hävetä inhottavia puheitaan vaan nauravat ylimielisinä, jos joku rohkea uskaltaa puuttua heidän ilkeilyihinsä.
Voisi helposti kuvitella, että pilkkaajalla on vain huono itsetunto ja ongelmia, joista hän haluaa viedä huomion toisaalle nälvimällä muita.
He ovat pinnallisia, empatiakyvyttömiä, huonosti kasvatettuja ja huonosti käyttäytyviä ylimielisiä häiriköitä, jotka pitävät itseään muita parempina ja pilkkaamiaan ihmisiä itseään huonompina.
Jos pilkkaaja ei itse tajua toimivansa huonosti ja tökerösti, loukkaavansa ja satuttavansa sanomisillaan, on muiden se hänelle kerrottava. Fiksu pyytää anteeksi ja parantaa tapansa, kovapäisimmät eivät myönnä mitään vaan selittelevät asian tavalla tai toisella itselleen edulliseksi.
Maailman kultaisimmat ja herttaisimmat ihmiset, jotka eivät varmasti halua kenellekään mitään pahaa, saattavat joutua kuulemaan pilkkaa ulkonäöstään, puhetavastaan tai vaikkapa kirjoitusvirheistään.
Se ei ole oikein, ja kaikkien pitäisi se tietää ja ymmärtää.
(Jyri Paretskoi)- Anonyymi
Oikea asenne! Nuorissa on tulevaisuus 👆
- Anonyymi
Ketä muita?
- Anonyymi
Eipä nuoriso ole tavallista duunaria pilkannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä erotat että on duunarien kun kaikki samannäköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
“Sinä tiedät minun nimeni, mutta et minun tarinaani. Sinä olet kuullut mitä minä olen tehnyt, mutta et ole ollut missä minä olen ollut. Sinä tiedät missä minä olen, mutta et tiedä minne minä olen menossa. Sinä näet minun nauravan, mutta et tiedä mitä minä olen kärsinyt. Älä tuomitse minua.”
-Tuntematon- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
“Sinä tiedät minun nimeni, mutta et minun tarinaani. Sinä olet kuullut mitä minä olen tehnyt, mutta et ole ollut missä minä olen ollut. Sinä tiedät missä minä olen, mutta et tiedä minne minä olen menossa. Sinä näet minun nauravan, mutta et tiedä mitä minä olen kärsinyt. Älä tuomitse minua.”
-Tuntematon-Liian tieteellistä sanoo susihattu.
- Anonyymi
Ne oli tämän paljaalla panijan lapsia, sille vaan laskua menemään
- Anonyymi
Totuus on, että ihminen joka arvostelee toista kertoo enemmän itsestään kuin mitä tarkoittaa sanoa tuosta toisesta henkilöstä.
Jonkun arvosteleminen ja tuomitseminen on sama kuin olla ymmärtämättä miksi tuo ihminen on juuri sellainen kuin on. Me emme tiedä mitä he ovat elämässään kokeneet, mikä on tehnyt heidät sellaisiksi mitä ovat, saati kuinka paljon heihin saattaa sattua tulla arvostelluksi, pilkan, ivan ja naureskelun kohteeksi ilman reilua syytä.- Anonyymi
Ja lapset/nuoret ovat vielä herkempiä kuin aikuiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lapset/nuoret ovat vielä herkempiä kuin aikuiset.
Olen 49v herkkä työtön, nyt itkettää vähän 😢
- Anonyymi
"kuinka paljon heihin saattaa sattua tulla arvostelluksi, pilkan, ivan ja naureskelun kohteeksi ilman reilua syytä"
Silminnäkijänä todistanut, että aikuisetkin osaavat tämän taidon.
- Anonyymi
Pennuille ruukattu antaa kepkeittoo ja votmakkoo!
- Anonyymi
Ei nykyään saa nyku aikana on pelkkiä oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nykyään saa nyku aikana on pelkkiä oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia
Voithan sinä ihan itse noudattaa niitä velvollisuuksia, turha siihen yhteiskuntaa on apuun vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä ihan itse noudattaa niitä velvollisuuksia, turha siihen yhteiskuntaa on apuun vaatia.
Kaikkien on noudatettava velvollisuuksia. Ei se yhteiskunta sillä tavalla toimi että toiset kantaa vastuun ja toiset vaan vötkyilee. Kaikkien on osallistuttava kykyjensä mukaan
- Anonyymi
Tuore pajunoksa tai tuulettimen hihna on hyviä antamaan tietoiskuja ja on ihme jos ei mene perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien on noudatettava velvollisuuksia. Ei se yhteiskunta sillä tavalla toimi että toiset kantaa vastuun ja toiset vaan vötkyilee. Kaikkien on osallistuttava kykyjensä mukaan
Toimiipas, ja työtön on voittaja 🏆
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Mielestäni nyky ajan lapset kasvatetaan lepsusti.
- Anonyymi
Äpäriä ne on ne huutelijat? Äitikään niillä ei tiedä keneltä se pentu on saanut alkunsa. Kännissä pantuja alulle, niin tulokset näkyy, kun kotiolot on yhtä huonot, kuin vanhemmatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äpäriä ne on ne huutelijat? Äitikään niillä ei tiedä keneltä se pentu on saanut alkunsa. Kännissä pantuja alulle, niin tulokset näkyy, kun kotiolot on yhtä huonot, kuin vanhemmatkin.
Huutelijoita jos lätkii kämmenellä korvalliselle ettei jälkiä jää, niin se tekee hyvää niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tyhjänpäiväisten, vailla koulutusta ja käytöstapoja olevien sosiaalihuollon / Kelan elättirottien jälkeläisistä on erityisen suuri todennäköisyys kehittyä uusi sukupolvi tyhjänpäiväisiä, vailla koulutusta ja käytöstapoja olevia sosiaalihuollon / Kelan elättirottia.
- Anonyymi
No kai te tiedätte kenen pentuja ne on? Ei se Lieksa nyt niin iso kylä ole.
- Anonyymi
Kyllä tiedetään !!
- Anonyymi
Huhuu urpo onko ketään kotona?Tuun kun tuun hakee kaljani.
- Anonyymi
Otappas juippi kerrallaan puhutteluun ja tuki kersan turpa .
- Anonyymi
Ensimmäinen ilmoittautui näköjään.
- Anonyymi
Näin vois huutaa huutelijoille takasin
- Anonyymi
Olen itsekkin ollut huutelun / herjan kohde , tiedän tunteen , , ei muuta kun ihmetellään ja yritetään nielä kiukku heilekkin huudellaan jossain elämän vaiheessa.
- Anonyymi
Kerran Lieksassa nuoriso ajoi pyörällä melkein vanhemman miehen päälle ja kettuili vain mennessään.
- Anonyymi
Korvasta kiinni ja selekään jotta kusj tippuu, prkle!
- Anonyymi
Minua on herjattu kiusattu aina, en saanut mitään mahdollisuutta onnistua elämässä.
Nyt olen 53v mies ja ainut ystäväni on kissani.- Anonyymi
Ei se kissa ole sinun eikä varsinkaan ystäväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kissa ole sinun eikä varsinkaan ystäväsi.
Höh onx pakko olla ilkee 😢
- Anonyymi
Ei nykyaikana voi keskustella olematta ilkee kysykää vaikka persuilta
- Anonyymi
Psykopaatti idiooteilla ei ole elämässä muuta iloa kuin vittuilla toisille, mutta ei niistä kannata välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatti idiooteilla ei ole elämässä muuta iloa kuin vittuilla toisille, mutta ei niistä kannata välittää.
Lukekaa lieksalaisten metsästäjien Facebook kirjoituksia ja katsokaa kaveripiiri.
Mitä aikuiset edellä, sitä lapset perässä.
- Anonyymi
Teillä on Lieksassa näistä kirjoituksista päätellen kaikki päin peetä.
- Anonyymi
Äpäräpentuja ottaa pattiin, kun eivät saa kaupasta olutta, ne on kateelisia rakkeja.
- Anonyymi
Nykyajan lapset on aivan sekaisin.Harvoin enää törmää hyvinkasvatettuun nuoreen.
Pitää paikkansa että joka kuritta kasvaa niin kunniatta kuolee.
Säälittää kun elämä vadta alussa ja jo osalla lapsista on nuorisovankila lastenkoti huostaanotto edessä.
Jo 11vuotiaat tekee rikoksia ja voin vain kuvitella mikä vankilakierre on edessä jos ei kuria saada.
Ja mitä tekee vanhemmat? Sometus ei ole kasvatusta
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162178Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842128- 1011397
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101306Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841207Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461188Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249896Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 78869
- 63854