Kiitos Juha Nuoralalle kirjoituksesta Puolanka lehdessä kun toit tietoomme miten seurakunnassa hoidetaan asioita.
Päätösten tekoa Puolangan Seurakunnassa
19
1175
Vastaukset
- Anonyymi
No miten. Kerro.
- Anonyymi
Ei tule kepupropagandistin lehtistä. Mitä Nuorala kirjoittaa? Nuorala yritti aikoinaan kepulaisten listoilta valtuustoon. Äänten ja kannatuksen puuttumisen seurauksena jäi valitsematta. Muutama ääni riitti vain kirkkovaltuustoon.
- Anonyymi
Pitää uutta ohjeistusta valittajien hautaamisesta perse pystyssä torille polkypyörä telineeksi ihmisarvoa loukkaavana.
- Anonyymi
Kepukorruptiosuhmuroinnille pitää meidän kansalaisten saada nollatoleranssi niin seurakunnassa, kuin kunnassa.
Lähdehän Juha valtuustoehdokkaaksi persujen listalta vaikka sitoutumattomana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepukorruptiosuhmuroinnille pitää meidän kansalaisten saada nollatoleranssi niin seurakunnassa, kuin kunnassa.
Lähdehän Juha valtuustoehdokkaaksi persujen listalta vaikka sitoutumattomana.Ei kukaan ole niin typerä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole niin typerä.
Nuorala oli kepulien ehdokkaana. Huonolla menestyksellä. Eli on osoittanut julkisesti typeryytensä.
- Anonyymi
Kyllä on hyvä et joku uskaltaa tuoda esille asiat jotka koskettaa seurakuntalaisia!
- Anonyymi
Ei tästä kommenttiketjusta kyllä lankaa löydä. Sitä punaista, meinaan.
- Anonyymi
Lue Puolanka lehti
- Anonyymi
Oliko Nuorala tekemässä sopimusta tuulihuijreiden kanssa siitä, ettei valituksia sallita huijareiden toimista. Siis sopimusta siitä, ettei mistään saa valittaa. Teki huijarit mitä laittomuuksia tahansa meidän kotikonnuilla.
Taitaa tämä Nuorala olla varsinainen kepuli jos suostuu tällaiseen suhmurointiin? Liekö leikkiuskovainen?- Anonyymi
Lue se juttu lehdestä, ollut nimenomaan vastaan tällaista suhmurointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue se juttu lehdestä, ollut nimenomaan vastaan tällaista suhmurointia.
Ei ole ko. lehden tilaaja. Kuten huomaat, esitin asian kysymyslauseena. Sitten Nuorala on oikealla asialla jos ei suostu allekirjoittamaan srk:n maapalaa Ahvenvaaran tuulivoimahuijareille sellaisella ehdolla, ettei mistään saa mitään valittaa. Laskipa vaikka tuulivoiman vaihteistoöljyt vaaran päälle. Josta ne valuu puroja pitkin lopulta Vihajärven kautta Kiiminkijokeen.
Aikooko muut kirkkovaltuutetut huutaa jeesusta vai hellelujaa apuun kun mahdolliset ympäristötuhot selviää? Sen pelokkaan papin kanssa.
- Anonyymi
Mitä tekemistä tuulivoimalla on seurakunnan kanssa, hmm. Noh, molemmat käyttää ilmaista voimaa siipien alla :D
- Anonyymi
Heikkbollahilaisilta sitoutumattomilta menee viimeiset voimat seisaallaan pysymiseen. Ei ole heistä vastaan laittamaan.
- Anonyymi
Palataanpa ajassa taaksepäin. Kirkkovaltuusto päätti aikoinaan sähkölämmityksestä siirtymisen edullisempaan lämmitysmuotoon.
Ainoastaan Juha N ja Risto T. esittivät ja perustelivat edullisinta eli maalämpöä. Äänestivät maalämmön valinnan puolesta. Äänestyksessä sekin kaadettiin kalliimman lämmitysmuodon hyväksi.
Kaiken huippu oli paikallislehteen itsensä kommenteillaan tyrkyttänyt kepulainen Martti Köngäs. Oli kolmella äänellä päässyt kirkkovaltuutetuksi. Hän esitti lehtijutun mukaan aurinkovoimaa. Koska Martti avatessaan suunsa aiheuttaa ympärilleen pelkkää myötähäpeää, kukaan ei viitsinyt kysyä tältä vähälahjaiselta kepulaiselta miten ja kuinka paljon joulu-tammikuun pakkasella aurinkovoima tuottaa lämpöä Kainuun korkeudella. Ja paljoko on tehontarve talvipakkasella.
PS.
Samainen Martti on ikänsä pyrkinyt ja tyrkyttänyt itseään kepuvaltuutetuksi. Lopputulos aina sama. Ei ääniä. Ei paikkaa. Kepulit tuntee turhan suunsoittajan ja myötähäpeän aiheuttajan ja jättää äänestämättä.- Anonyymi
Pääseehän Martti lähes aina valtuuston kokoukseen edustamaan keskustapuoluetta varasijalta 5-10, kun keskustavaltuutetut tekevät joukkopakoa puolueesta ja sen korruptiosta.
- Anonyymi
https://www.puolanganseurakunta.fi/documents/d/www.puolanganseurakunta.fi/kn-pk-6-2024-pdf
Tuulivoima se riepottelee nyt pelokasta pappia.- Anonyymi
Tuulivoima riepottelee myös paikallisia hörhöjä jotka yrittää ottaa tukea kuolinkamppailuussa olevasta persupuolueesta.
- Anonyymi
Täällä sitä inistään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559