edes ikäiseni mies ystäväksi nyt. Olen masentunut koska en ole saanut tehdä töitä. Ainoa asia mikä minulla on ollut mielessä jo monen kuukauden ajan on ollut työntekeminen! Tuntuu että elämässä ei ole enää mitään hyvää ja sellaista mikä antaisi voimia jaksaa raahautua päivästä toiseen! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa! Se on saanut pelkkää pahaan aikaan monella tapaa.
Ei minua kiinnosta
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka antoi oikeuden puuttua yksittäisen ihmisen elämään ilman hänen lupaansa, mitään selittämättä mikä kaiken sen tarkoitus oli!
- Anonyymi
Kuka puuttui? Minun elämäänhän tässä on puututtu.
- Anonyymi
Pitää vain keksiä itselleen mielekästä tekemistä. Olen ollut työttömänä nyt useita kuukausia. Tekemistä silti riittää. Ehkä suora yhteydenotto päiväkotien henkilöstöön voisi auttaa työllistymään? Kaikkia töitä ei näy netissä niillä perustyönhakukanavilla. Duunitori taitaa olla ykkönen, se pomppaa nettihauilla usein esille.
- Anonyymi
Itsehän olet aloittanut tuon "projektisi".
Koita nyt nauttia elämästäsi. <3- Anonyymi
Miks en saisi nauttia elämästäni? Prosessi ja projekti on kaksi eri asiaa. Keskity sinäkin johonkin muuhun jo.
Eikö tämä eilen sovittu? Että lopetat?
Espoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934