Koska kaivoksen uusiokäytön toteutus alkaa tuottamaan miljoonia Pyhäjärven kassaan ? Tässä jo muutama vuosi odoteltu ja kuunneltu suunnitelmia toisen perään . Koska Cepulien suunnitelmat toteutuu vai meneekö edelleen kaikki voimat vihervasurien nuoleskeluun?
Kaivoksen uusiokäytön toteutus
28
401
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Marisijan suunnitelmissa toisen äänen saaminen? Vai itkeekö vain?
- Anonyymi
Onko potenssiongelmat vielä ajankohtaisia vai oletko jo hakenut apua?
- Anonyymi
Odoteltu näitä miljoonia, eivät saaneet edes kulttuuritaloa pystytetyksi.
Hiihtolatuja, tennispalatseja, pikibaanaa ja herraties mitä kaikkea on lykätty.
Yksi osa kuntalaisista jätetty ilman mitään, eli kulttuurin tuomaa sivistystä.
Historian alusta lähtien, jopa ihmiskunnan hyvinvoinnin eteen, on kuulunut taide monimuotoisesti ihmiskunnan hengen ylläpitämiseen. - Anonyymi
Tällä viikolla tapahtuu jotain lupaa vasemmiston Jorma.Siteeraan hänen kirjoituksiaan Fasessa "tällä viikolla saat tarkkaa tietoa tulevista taloustilanteista " "odotelkaa ensiviikolla niin jotain tapahtuu noiden väitteiden vuoksi" viimeinen oli viimeviikolta.
- Anonyymi
Ruotsalainen osti callion paperiyhtiöt. Paljonko ropsahti ropoja ja mihin cassaan?
- Anonyymi
Aika usein myyjän tilille "ropsahtaa" kauppasumma! Jos en ole pahasti erehtynyt🤣
- Anonyymi
Menikö rahat mihin ja miksi moinen kiire?
Eikö ole lakimiestä enää tiimissä?
- Anonyymi
Ei näy miljoonat Pyhäjärven kassassa tai elintasossa kun siihen myönnetyt lainat valuvat kaupunginjohtajan ja tytäryhtiöiden taskuun jäljittelemättä
- Anonyymi
Laguna? Pumppuvoimala? Vai olivatko vaalikansan vedätyksiä?
- Anonyymi
Olkaa huoletta , kyllä rahaa ja vaurautta alkaa kohta tulla . Kaupungin johdon pitää vaan avata pankissa lisää tilejä , ettei nykyiset tule täyteen ???
- Anonyymi
0=0
1=0
Luonnevika=00- Anonyymi
No nyt tuli Komunrannan saunaopiston matematiikan lehtorilta täysin uusi Yhtälö. Mittaako Laguna-hiukkasen lentorataa.. No Jallun ja Lonkeron voimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tuli Komunrannan saunaopiston matematiikan lehtorilta täysin uusi Yhtälö. Mittaako Laguna-hiukkasen lentorataa.. No Jallun ja Lonkeron voimalla.
1 ääni = 0-mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 ääni = 0-mies
2106
- Anonyymi
Se taloutta kohentava miljoonien potti ? Eturivin valtuutettu lupasi niitä esitellä tällä viikolla kunhan saa kamreerille varattua esittelyajan?
Onko se miljoonien potti tulossa tuosta kunnan tytäryhtiön hankeyhtiöiden myynnistä svedupellelle?- Anonyymi
Vanhenevat miehet jo sivuun ähkimään.
- Anonyymi
Mistäs nyt miljoonat ropisoo? Tuulivoima yhtiöt himmailoo. Buumi on ohi kirjoittaa moni alan julkaisu!
Maanomistajat sai tuulipuistovuokrauksesta vain allekirjoituspalkkion!
Nyt vuokrasopimus jää roikkumaan jälkipolvien riesaksi! - Anonyymi
Onko tämä virallinen valtuuston ilmoitus sivusto jossa keskustevat niitä näitä
- Anonyymi
Eihän meillä keskustella missään, tämä sivusto heittolajinsa pioneeri.
Jos joku Pyhäjärven sivustoilla sanoo jotain muuta, sivusto suljetaan hänen kohdaltaan. Näin kävi, erään herran toimesta, asia vähäpätöinen.
SS - toimii pinnan alla.
- Anonyymi
Tonynrannan matikkaneron laskelma on seuraavanlainen. 1+1 = 10 000 000
- Anonyymi
Voimalasta perunan viljelykseen ja kaikkea siltä
väliltä on suunniteltu, onko järkee vai ei (eipä taida olla).
Sama kun tunkis koko luolan täyteen paskaa, mahtus
varmaan aika paljon. Toimisi näin lannoite
varastona pahan päivän varalle.- Anonyymi
Et täytä koko luolaa
- Anonyymi
Onko tyhjää täynnä
parempi.- Anonyymi
Sirkkain soitto salolla, on kuin vaiennut viulu kätösissä.
- Anonyymi
Ennen edellisiä vaaleja kävi pelimiljardööri hehkuttamassa ainutlaatuista infraa. Ja mikä tärkeintä kuvassa oli myös vaaleissa mukana olevia ehdokkaita.
Ja sitä rataa on uskomuspelleily vienyt miljoona kaksi vuodessa!
Kunnan napanuora on pimennettyyn puuhamaahan katkaistava!
Jos yrityksiä löytyy omilla rahoillaan leikkimään niin olkaa hyvä ja ottakaa näitä puuhapetejä sinne seisoskelemaan.
On aika vaihtaa näyttelijöitä!- Anonyymi
TOTTA
- Anonyymi
Lunnevikainen ei saa nytkään ääniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lunnevikainen ei saa nytkään ääniä.
Tuskin "Lunnevikainen" saakaan, se pitää huolta kaupunkimme Vedivarannoista.. Hi Hi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549