kotiintulo, poika ja koiraesitys oli viimeinen niitti projektille. Elämänhalu alkaa olla vähissä, kun pitää vaan kotona aikaansa viettää ja sitä oli myös viimeisen viiden vuoden aikana, koska ei vaan pystynyt menemään kuuntelemaan sitä. mitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa! En ymmärrä mitä sellaista olen tehnyt, että minua on kidutettu sillä kautta rantain esityksellä vuodesta toiseen, vaikka olen pyytänyt sen lopettamista kauan. Luotto ihmisiin on loppunut, koska sisintä on rääkätty rääkkäämisen jälkeenkin! En halua tutustua keneenkään vielä moneen vuoteen, jos korvauksia ei makseta. Aloittajat lupasivat että osa rahoista korvataan, se olisi nyt sellainen teko, mikä osoittaisi heillä sentään olevan jonkinlaista inhimillisyyttä, koska aloittivat kaiken ilman henkilön omaa lupaa ja kertomatta miksi ja mitä oli kauan meneillään. Ilman mitään tietoa siitä mitä oli tulossa, kun joutui pysyvästä työpaikasta pois ja se esitys ei ollut ymmärrettävää moneen vuoteen ja se sai aikaan sen, ettei projektilla ollut mitään mahdollisuutta saada koskaan mitään hyvää aikaan! Alusta loppuun asti sen mahdollisuudet olivat tasan nolla!
Tämänpäiväinen
Anonyymi-ap
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
allekirjotan myös noi koiraesitykset. Porukka on kotona päivisin ja tulee ulos koiran kans kiusatakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223