Hei,
Olen 36-vuotias Oululainen mies ja tulen kotiisi siivoamaan alasti veloituksetta. Ei pareille, vain naisille ja mielellään iltapäivisin.
Meiliä osoitteeseen: [email protected]
Tilaa alaston miessiivooja! 08-alue
7
1168
Vastaukset
- Nainen
Joopa joo, mikä on sun palkkas???
Riittääkö se että saat esitellä miehisiä killuttimia, jos niitä on???- karvakulli
mä rakastan homoja
- äly hoi älä jätä
sentään...Paa hyvä mies nyt vaatteet piälle! Kukkaa kehtaa katella omissa nurkissaan tommosta. Tuossa lystissä pitäis olla vielä niin hulluhi että et iha iliman siivvoommaan tulisi...Mitä halavatun iloa siitä kenellekkään on että pitäis joku siivooja pyytää mökkiänsä siivoomaan...Ukon rohjaketta jolla ei oo etes vaatteita piällä.
Voi pyhä jyssäys sentäs...kyllä se tämä mualiman meno on ihan omituiseksi menny....
Tuskinpa sulla edes pölyrätti käjessä pyssyy? ja siivoomisestakkaa tuskin tiiät loppujen lopuksi tuon taivvaallista... - ja viälä ilimatteeks
No kyll pittää miähenkin alas mennä. Siivota nyt ja viälä naisille. HÖH!
- Sarita
No hei,tuohan on luovaa ajattelua...huumoria ihmiset!
Maalarina katselen alastonta miesmallia, seksi
on sitten asia erikseen. - äly hoi älä jätä
Sarita kirjoitti:
No hei,tuohan on luovaa ajattelua...huumoria ihmiset!
Maalarina katselen alastonta miesmallia, seksi
on sitten asia erikseen.naarun rehakathan tuosta vallan saesi, jos tommosen iliman vuatteen riepua kekkuloivan ukonrohjakkeen kotikulumillesa veisi siivoammaan. Olisihan tuossa tuota pihhoo mitä pitäs vähän siivota..ja akkunoitakin riittäisi pestäväksi. Olisi sitten itellä ja naapureillahi mitä muistella sitten joskus hamassa tulevaisuutessa siellä vanahainkotissa.
- voi vitsi
No että alastonsiivooja hehehe....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730