Tiedän että nukut jo...

Anonyymi-ap

Kysyn silti. Miksi et hypännyt syvään päätyyn ja lähtenyt puhumaan minun kanssa tunteista ja rakkaudesta??? Kirjoitin sinulle viestin jossan varovasti tiedustelin tunteistasi... Suutuit ja kielsit kaiken milloin mihinkin vedoten vaikka tiesit varsin hyvin mistä puhun...

Olen mielestäsi tyhmä kun en myöntänyt viestissäni täysin mistä on kyse niin jatkoit samalla linjalla koska suutuit minulle siitäkö on kyse??? Tiedän että tässä on molemmat sössineet ja paljon. Mitä meidän pitäisi tehdä? Molemmat rakastetaan toisiamme ja tiedetään että olemme toisillemme ne oikeat ja ajatellaan toisiamme kokoajan... Olenko väärässä? Haluan sinut ja sinua onko se väärin? Kukaan muu ei minua kiinnosta. Rakastan sinua hyvää yötä!

10

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Millä tavalla muka suutuin?

• Anonyymi
        UUSI

Hän suuttui viestissä... Kun kysyin hänen tunteistaan minua kohtaan. Tiedän se oli virhe koska se oli itsestään selvää...

ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän suuttui viestissä... Kun kysyin hänen tunteistaan minua kohtaan. Tiedän se oli virhe koska se oli itsestään selvää...

ap

Puhutko nyt viesteistä irl puhelimeen vai palstaviesteistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko nyt viesteistä irl puhelimeen vai palstaviesteistä?

Kyllä se oli irl tekstiviesti johonkeräsin rohkeutta johon en kuitenkaan itsekään uskaltanut heittäytyä ihan kunnolla rakkauden pyörteisiin... Ehkä se oli virhe olisi pitänyt olla 100% rakkausviesti...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli irl tekstiviesti johonkeräsin rohkeutta johon en kuitenkaan itsekään uskaltanut heittäytyä ihan kunnolla rakkauden pyörteisiin... Ehkä se oli virhe olisi pitänyt olla 100% rakkausviesti...

Joo ei kyllä toimi tollanen

• Anonyymi
      UUSI

Jääkaappi on aika kiva.
      Kukahan ne on sinne laittanut?

Mutta öitä.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulla hei kaikki ihan hyvin? Ei miehet saa nykyään edes naisia iskettyä.

• Anonyymi
      UUSI

Okei nuku hyvin

• Anonyymi
      UUSI

Skype Fm

• Anonyymi
      UUSI

Olen maailman väsynein nainen. Elämä vaatii vaivannäköä. Mutta oltava jotain raskasta muuten tunnen katoavani, meneväni pois valtavalla nopeudella silkkaa keveyttäni. Heti kun puhun vilpittömyyteni kuolee, muuttuu valheeksi, jonka kylmyys jäähdyttää minua. Sinun ei pidä sanoa mitään, koska näen ymmärryksesi ja pelkään sitä. Pelkään ja haluan löytää kaltaiseni. Eristyneisyyteni murtuessa en olisi enää universumini pää ja hallitsija. Pelkään suuresti ymmärrystäsi jolla tunkeudut maailmaani. Paljastuisin ja minun on jaettava valtakuntani kanssasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      273
      2150
    2. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      253
      1524
    3. Millainen on ainutkertainen

Ketä et voi unohtaa
      Ikävä
      41
      1259
    4. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      57
      1154
    5. Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."

Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.
      Terveys
      7
      898
    6. Se tuntuu niin väärältä

Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.
      Ikävä
      32
      870
    7. Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."

Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R
      Maajussille morsian
      6
      825
    8. Mitä tämä on

Ikuista rakkautta?
      Ikävä
      43
      806
    9. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      47
      680
    10. Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa

missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.
      Ikävä
      28
      672
    Aihe