Kysyn silti. Miksi et hypännyt syvään päätyyn ja lähtenyt puhumaan minun kanssa tunteista ja rakkaudesta??? Kirjoitin sinulle viestin jossan varovasti tiedustelin tunteistasi... Suutuit ja kielsit kaiken milloin mihinkin vedoten vaikka tiesit varsin hyvin mistä puhun...
Olen mielestäsi tyhmä kun en myöntänyt viestissäni täysin mistä on kyse niin jatkoit samalla linjalla koska suutuit minulle siitäkö on kyse??? Tiedän että tässä on molemmat sössineet ja paljon. Mitä meidän pitäisi tehdä? Molemmat rakastetaan toisiamme ja tiedetään että olemme toisillemme ne oikeat ja ajatellaan toisiamme kokoajan... Olenko väärässä? Haluan sinut ja sinua onko se väärin? Kukaan muu ei minua kiinnosta. Rakastan sinua hyvää yötä!
Tiedän että nukut jo...
10
162
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla muka suutuin?
- AnonyymiUUSI
Hän suuttui viestissä... Kun kysyin hänen tunteistaan minua kohtaan. Tiedän se oli virhe koska se oli itsestään selvää...
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän suuttui viestissä... Kun kysyin hänen tunteistaan minua kohtaan. Tiedän se oli virhe koska se oli itsestään selvää...
apPuhutko nyt viesteistä irl puhelimeen vai palstaviesteistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nyt viesteistä irl puhelimeen vai palstaviesteistä?
Kyllä se oli irl tekstiviesti johonkeräsin rohkeutta johon en kuitenkaan itsekään uskaltanut heittäytyä ihan kunnolla rakkauden pyörteisiin... Ehkä se oli virhe olisi pitänyt olla 100% rakkausviesti...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli irl tekstiviesti johonkeräsin rohkeutta johon en kuitenkaan itsekään uskaltanut heittäytyä ihan kunnolla rakkauden pyörteisiin... Ehkä se oli virhe olisi pitänyt olla 100% rakkausviesti...
Joo ei kyllä toimi tollanen
- AnonyymiUUSI
Jääkaappi on aika kiva.
Kukahan ne on sinne laittanut?
Mutta öitä.- AnonyymiUUSI
Onko sulla hei kaikki ihan hyvin? Ei miehet saa nykyään edes naisia iskettyä.
- AnonyymiUUSI
Okei nuku hyvin
- AnonyymiUUSI
Skype Fm
- AnonyymiUUSI
Olen maailman väsynein nainen. Elämä vaatii vaivannäköä. Mutta oltava jotain raskasta muuten tunnen katoavani, meneväni pois valtavalla nopeudella silkkaa keveyttäni. Heti kun puhun vilpittömyyteni kuolee, muuttuu valheeksi, jonka kylmyys jäähdyttää minua. Sinun ei pidä sanoa mitään, koska näen ymmärryksesi ja pelkään sitä. Pelkään ja haluan löytää kaltaiseni. Eristyneisyyteni murtuessa en olisi enää universumini pää ja hallitsija. Pelkään suuresti ymmärrystäsi jolla tunkeudut maailmaani. Paljastuisin ja minun on jaettava valtakuntani kanssasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2732150Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2531524- 411259
- 571154
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.7898Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32870Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6825- 43806
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47680Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28672