Kukahan tienasi seudulla eniten?
VEROkone avautuu hetken kuluttua
17
410
Vastaukset
- Anonyymi
91 864 €
- Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa.🐀🐀🐹🐽🐽
- Anonyymi
Eip tietenkään kun on metsaman on listalla ja maksanut veroja enemmän kuin täällä räkyttävät ansaitsevat.
- Anonyymi
Kivat rahat.
- Anonyymi
Eli alaspäin menee seuraajat vähentyneet mutta ihmetellä saa miten noista tubevideoista maksetaan kuka hullu niistä maksaa ja niitä tekee kohta kaikki
- Anonyymi
Kuka tahansa voi tehdä videoita, mutta katsojien saaminen niille on se vaikeampi homma.
- Anonyymi
Nyt on Raimoille perskipua tiedossa kun tubetulot on roimassa laskussa.
- Anonyymi
Konemanin ja Simon tulot kiinnostavat koska tekivät ahkerasti töitä koko vuoden 2023.
Mielenkiintoinen myös siksi, että kaikki näkisivät kuinka hyville tai huonoille ansioille rakennusalan itäsuomalaiset osaajat pääsevät. - Anonyymi
Vai oliko konemanin jättäytyminen Tubettavat konemies tv-sarjasta vain konsti piilotella verotettavia ansiotulojaan julkisuudelta?
Ensimmäisen TKM- kauden jälkeen myös konemanin tulot olivat Savon Sanomissa nähtävissä niin kuin julkkisten tulot kuuluukin olla maksajien nähtävillä. - Anonyymi
Kyllä itse ainakin haluan nähdä seuraamieni Youtube kanavansa kaupallistaneiden tubettajien tulot koska olen heidän elättäjänsä.
- Anonyymi
Nyt on joulu tulossa niin fanien on entistä tarkemmin seurattava tubettajansa hyvin vointia ja tähän auttaa tubettajan taloudellisen tilanteen ajantasainen tietämys.
- Anonyymi
Itselläni oli pikkupoikana elättivaris joka sitten osasikin olla vekkuli veikkonen.
Nyt minulla on elättinä lauma tubettajia jotka harmaissa asuissaan omilla pihamaillaan hypäkehdellessään tuovat mieleen lapsuuteni vekkulin veikkosen, elättivariksen. - Anonyymi
Huvittaa että eto paskalla tienaa moisia summia niin kun tubettamalla kas kun ei tumputtamalla.
- Anonyymi
Tee sellainen kanava niin tienaat. Se teille luusereille on kuin nappi otsaan.
- Anonyymi
Tumputusluolaa tehhään parhaillaan. Vai mitä sitä tehhään?
- Anonyymi
Turhake sano tienaa vain ämpäreitä.
- Anonyymi
I love MetsaMan ❣️
- Anonyymi
Rakastatko metsa mania😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastatko metsa mania😍
No eiköse herran jumala juuri niin kirjoittanut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219