Kukahan tienasi seudulla eniten?
VEROkone avautuu hetken kuluttua
17
369
Vastaukset
- Anonyymi
91 864 €
- Anonyymi
Ei voisi vähempää kiinnostaa.🐀🐀🐹🐽🐽
- Anonyymi
Eip tietenkään kun on metsaman on listalla ja maksanut veroja enemmän kuin täällä räkyttävät ansaitsevat.
- Anonyymi
Kivat rahat.
- Anonyymi
Eli alaspäin menee seuraajat vähentyneet mutta ihmetellä saa miten noista tubevideoista maksetaan kuka hullu niistä maksaa ja niitä tekee kohta kaikki
- Anonyymi
Kuka tahansa voi tehdä videoita, mutta katsojien saaminen niille on se vaikeampi homma.
- Anonyymi
Nyt on Raimoille perskipua tiedossa kun tubetulot on roimassa laskussa.
- Anonyymi
Konemanin ja Simon tulot kiinnostavat koska tekivät ahkerasti töitä koko vuoden 2023.
Mielenkiintoinen myös siksi, että kaikki näkisivät kuinka hyville tai huonoille ansioille rakennusalan itäsuomalaiset osaajat pääsevät. - Anonyymi
Vai oliko konemanin jättäytyminen Tubettavat konemies tv-sarjasta vain konsti piilotella verotettavia ansiotulojaan julkisuudelta?
Ensimmäisen TKM- kauden jälkeen myös konemanin tulot olivat Savon Sanomissa nähtävissä niin kuin julkkisten tulot kuuluukin olla maksajien nähtävillä. - Anonyymi
Kyllä itse ainakin haluan nähdä seuraamieni Youtube kanavansa kaupallistaneiden tubettajien tulot koska olen heidän elättäjänsä.
- Anonyymi
Nyt on joulu tulossa niin fanien on entistä tarkemmin seurattava tubettajansa hyvin vointia ja tähän auttaa tubettajan taloudellisen tilanteen ajantasainen tietämys.
- Anonyymi
Itselläni oli pikkupoikana elättivaris joka sitten osasikin olla vekkuli veikkonen.
Nyt minulla on elättinä lauma tubettajia jotka harmaissa asuissaan omilla pihamaillaan hypäkehdellessään tuovat mieleen lapsuuteni vekkulin veikkosen, elättivariksen. - Anonyymi
Huvittaa että eto paskalla tienaa moisia summia niin kun tubettamalla kas kun ei tumputtamalla.
- Anonyymi
Tee sellainen kanava niin tienaat. Se teille luusereille on kuin nappi otsaan.
- Anonyymi
Tumputusluolaa tehhään parhaillaan. Vai mitä sitä tehhään?
- Anonyymi
Turhake sano tienaa vain ämpäreitä.
- Anonyymi
I love MetsaMan ❣️
- Anonyymi
Rakastatko metsa mania😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastatko metsa mania😍
No eiköse herran jumala juuri niin kirjoittanut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804