Ei minulla ole vielä tullut yhtän raha eikä tule vielä pitkän aikan tule vasta klo 17:20 kun nillä on se uusi tietokone ohjelma mutta eikö se todellinen syy ole se että ne halua että ihmiset käyttä pikasirtoa ja maksa sittä sen 2€ mutta ei hän sossu mitän pikasirto ohjelma käyttä.
Se on muttunut että nykyän kestä kauemmin siirtää eri pankkista.ri
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla joskus tule välitystili niin sinä joudut odottaman kauan ennen kun rahat näkyvät tilillä kun tu** näky klo 5:30 niin minulla näky vasta klo 17:20 vime keralla kun tuli sossusta rahat niin katsoin tiliä klo 17:15 niin ei näkynyt ja vasta klo 17:20 kun katsoin tiliä niin ne näkyi eli ne näky vasta klo 17:18 ennen ne oli aina ennen klo 10:00 aamulla mutta se on muttunut huonompaan suntan ja ne ei missän mainitse sittä muutoksesta mutta ne halua että ihmiset käyttä pikasirtoa ja maksa sittä sen 2€ mutta ei sossu käyttä pikasirtoa.
- Anonyymi
Juu kello 17:20 vasta näkyi ja ne sirsi minulle kerran sossusta 24€ huuliherpes voidetta varten ja sekin näkyi vasta klo 17:20 ja apteekki mene kinni klo 17:30 ja minä soitin sinne sossun klo 12 jälken ja ne sanoivat että ne rahat sirtyvät klo 14 tasan eli sen takia ne näky vasta klo 17:20 kun ne on 2 kerta sirtännyt minulle tuosta sossusta ja ne on näkynyt klo 17:20 eli se on nidden uusi tietokone ohjelma mitä sirtä ne vasta tasan klo 14 ennen ne on sirtynyt klo 15:30 edeltävänä päivänä niin ne on ollut jo ennen klo 10 melkein joka kerta se on nidden uusi tietokone ohjelma mitä on persestä tämän verran minä tiedän eli ne näky klo 17:20.
- Anonyymi
Tämä on ihan huono tämä uusi tietokone ohjelma jos tavitse jotain apteekki tai tavaratalo maseudulla niin ne mene kinni klo 17:30 ja rahat näkyvät vasta klo 17:20 niin sinä ei jää pelivaara.
- Anonyymi
Ei minä edes tiedä onko sosulla Nordea mutta näin sinä luke?
Mutta on mahdollista että myös muilla pankeilla on sama käytäntö.
Että tämä satta pitä paikkansa myös vaikka sossulla oli joku muu pankki kun Nordea.
Että on vähän 50/50 näkykö tänän.
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/tilit-maksut/tilisiirto.html
Tilisiirtojen välitys nopeutui
Rahat välittyvät saajille pääosin saman pankkipäivän aikana.
Tämä koskee Nordean asiakkaiden välisiä tilisiirtoja sekä kaikkia Nordeasta toiseen rahalaitokseen välitettäviä euromääräisiä tilisiirtoja Suomessa ja Euroopassa jotka on vahvistettu ennen klo 14 Suomen aikaa (EET). - Anonyymi
https://irc-galleria.net/user/bass45cm/picture/131065614
Tuossa se on vielä todistettu että ne on lupannut sossu että tänän tule ja sitten ei tulekan tänän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151