Susi syntyessään! Kaksi kertaa yritin kahville. molemmilla kerroilla jäi kesken. Eka kerta kolme jonoa yhteen kassaan!!! Käännyin ympäri!
Ota nyt saatana kahvit ilman tarjotinta ja kävele poikki salin hakemaan pullaa. Ja sit jonotat yhteen kassaan missä maksetaan ruoka ja kaupan ostokset+ veikkauspelit. Onneksi kokeilin kahvin lämpöä, kylmä perkele termoksesta. Suuntasin ovelle ja enää en avaa niitä ovia!
ABC:n uudistus perseestä!
15
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ossuuskaupalla menee huonosti. Huoltoasemia lopetetaan ja toimintoja sopeutetaan.
- Anonyymi
Joo, henkilökuntaa vähennetään jatkuvasti uusimalla toimintamallia. Pian joutuu itte tekee sapuskat ja sitten vielä tiskata. Mutta saahan siitä boonuksia!
- Anonyymi
Aivan totta , ihmettelimme myös älytöntä järjestelyä.Kyllä oli meidän vanhusporukalle (huonojalkaisille)hankala toimia kun joutui tarjottimia kantelemaan useampaan tiskiin ja seisoa jonottamassa tarjotin käsissä ,että pääsee kassalle maksamaan.Kyllä oli vanha kassatiski paljon toimivampi. Mutta vaihdamme meille helpomman kahvipaikan missä on kunnon kassatiski eikä tarvitse kannella/kannatella tarjottimia. Heippa!!!!
- Anonyymi
Kyllä mekin lopetettiin kahvinjuonnin siellä. Vuosien vanha perinne loppu! Kaupassa on pakkokäydä, mutta kylmää kahvia termoksesta jota pitää vielä jäähdyttää kassajonossa! Loppu slut, stig opp å gå ut!!!!!!
- Anonyymi
Kiitos tiedosta! Joulukuusta lähtien päivittäinen syöminen ja kahvittelu tapahtuu loviisan Nesteellä!
- Anonyymi
No siinhän onkin parannusta,ihan mihin vaan......
- Anonyymi
Mun mielestä kahvi liian kuumaa vanhaan verrattuna,,muuten Vanhassa vara parempi .
- Anonyymi
Siinähän imet termoksesta haaleata. Irvikuva kahvilasta, mutta Onni vielä pahempi!
- Anonyymi
Onni on paras kylä kahvila, missä olen käynyt! Ihmettelen kommenttiasi suuresti. Kesällä todella tunnelmallinen ja ne itse tehdyt munkit! Parempia munkkeja en ole missään muualla syönyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onni on paras kylä kahvila, missä olen käynyt! Ihmettelen kommenttiasi suuresti. Kesällä todella tunnelmallinen ja ne itse tehdyt munkit! Parempia munkkeja en ole missään muualla syönyt.
Viimeinen kerta kun kävin, tyhjensin kahvit kukkaruukkuun! Sitä litkua en pysty juomaan! Kakunpalan jos ostaa, niin kaikki erikokoisia, ja sen pienen kuivan reunapalan saa.
Monta vuotta sitten kun Onni avattiin oli töissä henkilökuntaa kun tiesi miten baaria pyöritetään. Nyt kun se yksi akka on yksin, niin eei toimi!! Eei haittaa koska ajan ohi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen kerta kun kävin, tyhjensin kahvit kukkaruukkuun! Sitä litkua en pysty juomaan! Kakunpalan jos ostaa, niin kaikki erikokoisia, ja sen pienen kuivan reunapalan saa.
Monta vuotta sitten kun Onni avattiin oli töissä henkilökuntaa kun tiesi miten baaria pyöritetään. Nyt kun se yksi akka on yksin, niin eei toimi!! Eei haittaa koska ajan ohi!Ei sinua sinne enää toivotekakkaan,aja ohi,kuhan et ojaan aja....
- Anonyymi
No kyllä täytyy sanoa ,että on aika sekava ja oudosti suunniteltu mutta siellä käynnit on vapaaehtoisia valintoja.
- Anonyymi
Sentakia lopetettiin käyminen!
- Anonyymi
Persaukiset itkee. 🤣 Laitatteko nyt eläke rahat viinaan vai minne? Huppiukkojen kokoontumisia ei kaivata, kulutatte vain penkkiä ja ostatte vain kupin kahvia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukiset itkee. 🤣 Laitatteko nyt eläke rahat viinaan vai minne? Huppiukkojen kokoontumisia ei kaivata, kulutatte vain penkkiä ja ostatte vain kupin kahvia!
Juu, ja se kahvi saattaa pelastaa konkalta!mites herra ISORAHA???onko -30prossaa leimaset jo haettu kaupan puolelta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926