Tienasi 60Milj maksoi veroja 30Milj.
Menikö oikein ei minusta.
Woltin yrittäjä
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaan, mutta on se silti turhaa kitinää valittaa veroista noilla tuloilla. Miten oma hyvinvointi paranisi,jos käteen jäisi vielä enemmän....? Onhan tuossa Wolt rahastuksessa kaiken lisäksi paljon ilmaa ja tuuria.
Ihan validin ja rispektin kommentin antoi tänään niinku myös Juhani Mykkänen aiemmin👌
Mä oon pitänyt näitä vähän pöyhkeinä sanallisen ilmaisun ja elekielen pohjalta, kun taas esim. Supercell-tyypit meni heti ihan ykköspaikalle kaikista yrittäjistä mitä tiedän puheillaan, ja teoillaan!👌🏅
lajijasuris - Anonyymi
> Tienasi 60Milj maksoi veroja 30Milj.
> Menikö oikein ei minusta.
Jos olisi ollut meillä SDP:stä veroministeri, niin tuokin olisi hoidettu paljon paremmin.
Kuuselle olisi moisesta 60 millin tulosta mätkäisty veroa 75 milliä. Mutta sen loppuosan verovelasta hän saisi armollisesti maksaa seuraavien vuosien tuloistansa.- Anonyymi
Juu huomaa hyvin kun vasemmistolaisittain ajttelevat katovat käteen jäävää osuutta ja ulisevat että jäi liikaa vaikka veroja on viety puolet tuloista.
Jos nyt ajatellaan asiaa siltä kannalta että kannattaako suomeen perustaa mitään firmaa kun rosvotaan puolet tuloista?
Ihan hyvin tuo Woltin yrittäjä olisi voinut rekistöröidä yrityksen ulkomaille ja toimia silti suomessa ja vähän ennen myyntiä muuttanut ulkomaille.
Sen jälkeen niiden rahojen kanssa olisi voinut mmuuttaa takaisin suomeen, jos haluaa.
Se että moni rikas haluaa maksaa verot suomeen ja saa palkaksi haukkumiset niin onko siinä järkeä?
Henkilö joka ei ole itse tienannut mitään vaan saa sosialitukia ja maksaa tukirahoista muutaman satasen veroja kitisee että rikas saa liikaa rahaa, miettikää vähän.
Miksi ette ole tyytyväisiä että rikkaat maksavat veroja?
Ja jos oikein ajatellaan niin suomeen pitäsi saada perhanan paljon enemmän rikkaita sillä yksi rikas maksaa veroja enemmän kuin tuhat köyhää vai onko se syy miksi köyhä ei halua rikastua, joutuu maksamaan enemmän veroja.
Ps. minä olen ns. neutraali, maksan veroja vain sen verran mitä minun kulut yhteiskunnalle ovat, eli köyhät ei saa minulta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu huomaa hyvin kun vasemmistolaisittain ajttelevat katovat käteen jäävää osuutta ja ulisevat että jäi liikaa vaikka veroja on viety puolet tuloista.
Jos nyt ajatellaan asiaa siltä kannalta että kannattaako suomeen perustaa mitään firmaa kun rosvotaan puolet tuloista?
Ihan hyvin tuo Woltin yrittäjä olisi voinut rekistöröidä yrityksen ulkomaille ja toimia silti suomessa ja vähän ennen myyntiä muuttanut ulkomaille.
Sen jälkeen niiden rahojen kanssa olisi voinut mmuuttaa takaisin suomeen, jos haluaa.
Se että moni rikas haluaa maksaa verot suomeen ja saa palkaksi haukkumiset niin onko siinä järkeä?
Henkilö joka ei ole itse tienannut mitään vaan saa sosialitukia ja maksaa tukirahoista muutaman satasen veroja kitisee että rikas saa liikaa rahaa, miettikää vähän.
Miksi ette ole tyytyväisiä että rikkaat maksavat veroja?
Ja jos oikein ajatellaan niin suomeen pitäsi saada perhanan paljon enemmän rikkaita sillä yksi rikas maksaa veroja enemmän kuin tuhat köyhää vai onko se syy miksi köyhä ei halua rikastua, joutuu maksamaan enemmän veroja.
Ps. minä olen ns. neutraali, maksan veroja vain sen verran mitä minun kulut yhteiskunnalle ovat, eli köyhät ei saa minulta mitään.🐻🐻🕍🏡💋🛕
Seksibisnekseen tulee nyt uusia tekijöitä: nuoria aikuisia, joilta loppuvat rahat
Liikkuva prostituutio on lisääntynyt taloudellisten vaikeuksien vuoksi eri puolilla Eurooppaa. Suomessa alalle tullaan yhä useammin rahan takia.
Erilaisia kondomeja on ripustettuna Pro-tukipisteen seinälle.
Avaa kuvien katselu
Pro-tukipiste on seksityöalan sote-järjestö, jonka ytimessä on muiden palvelujen lisäksi etsivä työ. Järjestön asiakastilojen seinällä esitellään suojavälineitä. Kuva: Clarissa Jäärni / Yle
Clarissa Jäärni
9.9. 5:05
Kuuntele juttu5:23
Seksityöntekijöiden määrä on kasvanut heikentyneen taloudellisen tilanteen vuoksi.
Näin arvioi alan sosiaali- ja terveysjärjestö Pro-tukipiste. Sen mukaan yhä useammin alalle tulevan motivaationa toimii raha. Pro-tukipisteestä kerrotaan, että monet uudet alalle tulijat ovat nuoria aikuisia, jotka harkitsevat seksityötä toimeentulon parantamiseksi.
– Meidän palveluihimme tulee koko ajan uusia📍📍📍📍📍📍📍📍📍📍
Älkää täällä valittako kaikesta
Nauttikaa kokoomuspolitiikasta
Kun ootte heitä äänestäneet
Ja kiittäkää mtv 3 n pissiksiä kun ovat teitä auttaneet äänestämään urpoja
Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri
Äänestä SDPSuomen kansa on jakautunut. kahtia rikkaisiin miljomääreihin ja pienituloisiin työläisiin jotka käyvät pakosta töissä joka päivä elääkseen
Ja nihin jotka ei ymmärrä että eivät olekkaan miljonäärejä. Vaan töissä miljonääreille
⚽🤑😶🌫️🕍😔🙂↕️🖖🤌🫖🫖🍸🏖️🎅
Ilta-Sanomat kirjoitti, että monet yritykset, joilla on sidoksia poliitikkoihin, ovat saaneet viime vuosina runsaasti julkista tukea.
Business Finland, siinä suuri valtionyhtiö, joka jakaa isot yritystuet joka vuosi. Viime vuonna BF jakoi yli 700 miljoonan tuet.
Elinkeinoministeri Rydmanin (ps) erityisavustaja on tuleva Business Finlandia uusi johtaja.
Oliko valinta poliittinen, sitä voi itse kukin miettiä.
Ainakin ministerien sijoitukset ja osallistuminen niiden yritysten päätöstentekoon, jotka saavat isoja yritystukia tulisi selvittää äänestäjille ennen vaalia.
Yritystuet tulisi joka tapauksessa päivittää ja huomioida tarkasti tukien todellinen vaikutus talouskasvuun ja työllisyyteen, koska tuet jaetaan kansalaisilta kerätyistä verorahoista.
Äänestä sdp
- Anonyymi
Sepäse.. Ei siinä ole mitään järkeä että jos on kannattava liikeidea ja se vetää ja myy, niin sinua rangaistaa hitokseen kovilla veroilla. Se tappaa yrittäjyyden. Kun kumminkin yrittäjän työllistämisen kulut ja menot on Suomessa järkyttävät ja kaiken kruunaa se että sinun kovat yrittäjyydellä hankitut verovarat lapataan kehitysapuun.
Eihän ne hyödytä suomalaista yhteiskuntaa! He hee - Anonyymi
Verovarsthsn siirtyy yritytukia suurin osim
- Anonyymi
Suomen verotus = sairasta
Minä en kasvata firmaani Centtiäkään vaikka edellytyksiä ja potentiaali olisi.
Syy= Suomen verotus.
Terveisin Urpolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121