Itkuinen olotila

Anonyymi-ap

Nyt kyllä tuntuu, että pakko nöyrtyä ja varata aika työterveyteen psykologille ainakin. En jaksa tätä uusien vaatimusten tulvaa, työntekijöiltä vaan vaaditaan ja vaaditaan ja tahtia kiristetään.
Mutta alkaa fyysiset oireet nostaa päätään, uni ei tuu tai on tosi katkonaista, sydän hakkaa ja verenpaineet tosi korkeat, ja tekis mieli vaan itkeä ja huutaa…
Koko työporukka samalla mielellä, mutta ei saada sanoa mitään negatiivista mistään, asioista ei saa edes keskustella tai kyseenalaistaa! Naispomot on pahimpia….

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs jos koko porukka uupunut niin voisko liitto auttaa,niiden pitäisi ajaa työntekijöiden asiaa. Toinen vaihtoehto että porukka lähtee kerralla muualle jos olot ei muutu.Pomo on vastuussa työntekijöistä ja hyvinvoiva henkilökunta on kaikkien etu ei huono johtaminen. Johdosta lähtee myös irtisanomiset kun on liikaa johtajia, voi olla että sen uhka on myös teidän pomolla.Kannattaa nyt pelastaa itsensä ja jättää uppoava laiva jos kapteeni vaan jatkaa ruorissa huonoa johtamista.

• Anonyymi

Eräät pomot ovat käsittäneet hieman väärin tehtävänsä, luulevat että heidän on oltava jotain kyttiä ja määräilijöitä ja etsiä vikoja joka asiasta. Meidän kunnassa oli sellainen pomo joka alkoi kyseenalaistamaan työtä joka on jo tavallisestikin vaikeaa, ja etsi vikoja , ja kun omasta mielestään niitä löysi niin antoi loparit . Mutta liitto otti asiakseen hoitaa asiat ja nämä irtisanotut saivat hyväisen vahingon korvauksen jokainen , ja olisivat saaneet työpaikkansa takaisin , mutta eivät halunneet enää paikkaan missä jäi ikuiset tuskaiset muistot heille. Yksi menehtyi .
      Pomo sai lähteä eikä enää pomottamut missään sen jälkeen ilmeisesti muutti paikkakuntaa
      Oikea pomo tekee yhteistyötä työläistensä kanssa , siten saa parhaan tuloksen ja hyvän
      Yhteishengen työpaikalle.
      Pomo ei ole mikään jumala kenellekkään vaan ainoastaan työläinen jolla on hieman eri tehtäviä kun muilla.

• Anonyymi

Minullakin oli pomo, joka eräälle nuorelle jymäytti paperin: Työ-ajan laiminlyöminen. Olisi ensin huomauttanut, antanut aikaa . Suoraa päätä työ-ajan laiminlyöminen. Se nuori oli stressin takia sairaslomalla. Ei ihme. Sama pomo kyykytti minua, kunnes lähdin. Töitä oli, kun on ammatti, vaikka olin jo 60-vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      3978
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      372
      1837
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1621
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1609
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      249
      1197
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1004
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      756
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      719
    Aihe