Nopeat syövät hitaat

Anonyymi-ap

Mikäli Donald Trump pistää kongressin kanssa tavoitteen vähintään 20% tulliveron euroopalle, ei eurooppa voi mitään eikä käytännössä yhdysvallat kärsi siitä vähääkkään. Syy siihen on kun / jos yhdysvallat käyttää vaikkapa yhdessä rauhanneuvotteluissa venäläisten kanssa sopimuksen, ettei ainakaan neljään vuoteen Venäjälle aseteta tuontitulleja? Jolloin yhdysvallat saisivat ostaa Venäjältä tämän hetken maailman parasta raaka-aineita teollisuuden käyttään yhdysvalloissa. Lisäksi kun / jos saavat tehtyä kartellisopimuksen Venäjän kanssa siihen mikäli eurooppa haluaa hakeutua Venäjä markkinoille joutuisivat maksaan Venäjälle samoista raaka-aineista sen 20% enemmän sen hetkisestä hinnasta kuin yhdysvallat, jotta eurooppa ei voisi kieroilla yhdysvalloille säästötavotteilla.

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

If Donald Trump, together with the Congress, imposes the goal of at least 20% customs tax on Europe, Europe will not be able to do anything and in practice the United States will not suffer from it. The reason for that is when/if the United States uses, for example, an agreement with the Russians in peace negotiations that no import duties will be imposed on Russia for at least four years? If the United States could buy from Russia the best raw materials in the world at the moment for the industry to use in the United States. In addition, when/if they get a cartel agreement with Russia, if Europe wants to enter the Russian market, they would have to pay Russia 20% more for the same raw materials than the current price than the United States, so that Europe could not go around the United States with savings goals.

• Anonyymi

EU haluaa maksaa tyhjästä,...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4181
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      494
      2316
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1214
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe